Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On se vaan surullista miten totaalikusetuspaskaa tuo Squad Battles on. Botilla onnistuu kaikki ja mun ukot oikein välttelee palloa, kun sen yrittää syöttää vähänkään "vaikeampaan" paikkaan. Botti voittaa joka saatanan pääpallon ja omaa jonkun vitun magneetin hyökkäysalueella, aivan kuten MyClubissakin.

Ilmeisesti siltikin joku tuota paskaa pelaa tosissaan. Sairas on ihmismieli kun itseään kiduttaa haluaa henkisesti.
 
On se vaan surullista miten totaalikusetuspaskaa tuo Squad Battles on. Botilla onnistuu kaikki ja mun ukot oikein välttelee palloa, kun sen yrittää syöttää vähänkään "vaikeampaan" paikkaan. Botti voittaa joka saatanan pääpallon ja omaa jonkun vitun magneetin hyökkäysalueella, aivan kuten MyClubissakin.

Ilmeisesti siltikin joku tuota paskaa pelaa tosissaan. Sairas on ihmismieli kun itseään kiduttaa haluaa henkisesti.

Yhy-yhy-yy

:p:D:D:D:D

Älä syötä vaikeisiin paikkoihin ja pidä pallo itellä
 
Älä syötä vaikeisiin paikkoihin ja pidä pallo itellä
Se on usein hieman vaikeaa, kun se ukko peruuttaa ottamaan syöttöä vastaan sinne botin selän taakse. On se vaan jännä, ettei näitä online-pelejä voi laittaa vaikeaksi kuin scriptaamalla gameplayn.

Kuten aiemmin pariinkin kertaan sanonut, mulla on palanut täysin kiinni tuohon offlineen. Kiitos väkisin pelattujen pelien pakkojen toivossa aiemmissa Fifoissa.
 
Tein sillä weeklypalkinto Lopezilla 10 maalia, että sain palkintopakan. Totesin, että eipä tuo enää kentälle tule pääsemään ja tungin sen community totsiin. Kevyesti koko fifan paras nosto kun Vardy asteli esiin. Menee avaukseen vaikka köyhät traitit ja tupla 3*. Kelpaa.
 
Ilmeisesti siltikin joku tuota paskaa pelaa tosissaan. Sairas on ihmismieli kun itseään kiduttaa haluaa henkisesti.
Taidan olla sairas, kun ei tunne kidutusta SB pelaamisessa, vaan sen sijaan suorastaan nautin legendary matseista. Okeih, ehkä 4/35 matseista meni sohvan alle viime viikolla, mutta life's go on. Ainakin vähemmän stressaava kuin DKT tai online season. :D

Meni iteltä se 3 matsia saada eng 4 11 maalia kasaan ja SBCstä tuli 85 Reid.
 
Viimeksi muokattu:
Taidan olla sairas, kun ei tunne kidutusta SB pelaamisessa, vaan sen sijaan suorastaan nautin legendary matseista. Okeih, ehkä 4/35 matseista meni sohvan alle viime viikolla, mutta life's go on. Ainakin vähemmän stressaava kuin DKT tai online season. :D

Meni iteltä se 3 matsia saada eng 4 11 maalia kasaan ja SBCstä tuli 85 Reid.
Juu mä kans pidän SBstä, toki välillä kone jyrää, mut enimmäkseen on lystiä
 
Mä tykkään kans pelata legendaryllä tuota AI:tä vastaan.

Minä pelaan pelkästään SB:tä kun hermot ja lompakko ei kestä onlinee. Pelaan nykyään pelkästään legendaryllä oli sitten vastustajan jengi minkälainen tahansa. Jos cpu päättää pelin voittaa, niin se melkeinpä sen voittaa oli vaikeustaso mikävaan. Loistava pelimuoto vaikka cpu:n cheatit menee välillä ihan överiksi.
 
Minä pelaan pelkästään SB:tä kun hermot ja lompakko ei kestä onlinee. Pelaan nykyään pelkästään legendaryllä oli sitten vastustajan jengi minkälainen tahansa. Jos cpu päättää pelin voittaa, niin se melkeinpä sen voittaa oli vaikeustaso mikävaan. Loistava pelimuoto vaikka cpu:n cheatit menee välillä ihan överiksi.
Lompakko?
 
Juu mä kans pidän SBstä, toki välillä kone jyrää, mut enimmäkseen on lystiä

Viime viikolla itellä enimmäkseen tuli tiukkoja vääntöjä, jos nyt mutkia tuli tietokoneelta. Ainoastaan oli pari matsi joka oli niin tuomittu, ettei oikein voinut mitään vaikka kuinka testaili erilaisia tapoja rakentaa peliä, olkoon varmaa syöttelyä tai yksin puolustuslinjan tuhoomista, niin tuli hävittyy isoihin lukemiin.

Muuten pelkkiä voittoja isoihin lukemiin minulle. Kiitos kuuluu läski rollelle. Kunnon game changer, joka mahdollistaa erilaisia tilanteita dinhon kanssa. :D

Arvelisin se yleisin syy pelaajakunnassa, ei treidaa ja avaa pointseilla pakkoja jotta saisi paremman squadin?
 
Viimeksi muokattu:
Viime viikolla itellä enimmäkseen tuli tiukkoja vääntöjä, jos nyt mutkia tuli tietokoneelta. Ainoastaan oli pari matsi joka oli niin tuomittu, ettei oikein voinut mitään vaikka kuinka testaili erilaisia tapoja rakentaa peliä, olkoon varmaa syöttelyä tai yksin puolustuslinjan tuhoomista, niin tuli hävittyy isoihin lukemiin.

Muuten pelkkiä voittoja isoihin lukemiin minulle. Kiitos kuuluu läski rollelle. Kunnon game changer, joka mahdollistaa erilaisia tilanteita dinhon kanssa. :D

Arvelisin se yleisin syy pelaajakunnassa, ei treidaa ja avaa pointseilla pakkoja jotta saisi paremman squadin?

Enkä myöskään jaksa hinkata tuntikaupalla jossain transfer marketissa. Jos pelaan fifaa, niin pelaan, enkä kikkaile.
 
Enkä myöskään jaksa hinkata tuntikaupalla jossain transfer marketissa. Jos pelaan fifaa, niin pelaan, enkä kikkaile.
Oleksää paljonki syytäny massia pakkoihin?

Itelle treidaaminen on aina oma pelinsä, tosin lopetin jo joskus tammikuussa sen tänä vuonna
 
Oleksää paljonki syytäny massia pakkoihin?

Itelle treidaaminen on aina oma pelinsä, tosin lopetin jo joskus tammikuussa sen tänä vuonna

Joitain satasia per fifa. Tämän vuoden versiossa en senttiäkään. Kyllähän tuo fifa17 lopullinen squadi näyttää aikapaljon erilaiselta kuin fifa18 nyt. Mutta eipä sillä fifa17 squadilla vaan tee yhtään mitään enää ja 17 pelasin vain onlinea kun ei ollut battleja.
 
Nytpä taisi selvitä syy miksi peli oli aivan järkyttävää World Classilla. Kuulemma se ylempi taso on helpompi, kun World Classilla botti prässää aivan saakutisti. Lisäksi muistelisin nyt, että World Class oli juurikin se taso jolla botti aiemmissa Fifoissa kusetti kaikkein pahiten.

Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Nytpä taisi selvitä syy miksi peli oli aivan järkyttävää World Classilla. Kuulemma se ylempi taso on helpompi, kun World Classilla botti prässää aivan saakutisti. Lisäksi muistelisin nyt, että World Class oli juurikin se taso jolla botti aiemmissa Fifoissa kusetti kaikkein pahiten.

Korjatkaa jos olen väärässä.
Sen takia täs on viimiset 6kk puhuttu että pelatkaa Legendaryllä duud :D

Vitun EA, DKT jatkoajalla, johdan 119.50 kohdalla 4-3, vihu keskittää, meen purkaan kilpaa vihun kanssa. Rankku osumatta pelaajaan, ei turhia replaytä. Nappaan hetken talteen et saan katottua mitä käv.. VITTUSAATANA:mad:

:p:p

Ihanata kun koodataan näitä juttuja kun ei osata korjata exploitteja
 
Sen takia täs on viimiset 6kk puhuttu että pelatkaa Legendaryllä duud :D
Sen siitä saa kun vetelee toista tuhatta peliä beginnerillä. Sanon suoraan ettei koskaan ole leikannut noin pahasti jumiin missään pelissä, kuin tänään leikkasi. Peli oli niin totaalisen epäreilua ettei mitään järkeä, yhden maalin pistän toki täysin omaan piikkiinkin.

Huomenna lege testiin sitten.
 
Ylös Bottom