Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itelle icon pakasta Ronaldo! Noussut vähän turhankin hyvää korttia. 70k käytetty rahaa ja yks peli pelattu ja eurooppa joukkueen rating 84 ja De Bruyne keskikentällä :D
 
Täällä näytetään tyhjentävän kaikki hyvät kortit. Itse odottelen vielä tunnin verran latausta jotta pääsee pettymään.
 
Ei nyt mitään erikoista. Afrikkalaisia toiveissa, E-Amerikka myös ok. No agrikkalaisia ehkä neljä kappaletta, mutta E-Amerikkaa osui kivasti. Eurooppaan en koske.
Icon pakasta Blanc, ei tule peliäänpe pelaamaan.

E. James,DiMaria, Coutinho, Jeesus, Higuain, 87Paulinho, Luiz,Filipe, Marquinhos, Otamendi,Falcao, Cavani.
Messi tai Neymar vielä niin voikin poistaa koko paskan. Aika juosten kustu maku tästä weeceestä näin alkuun.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin tipahti hinnat futin puolella. Totsia lähtee 20k hintaan. Eilen katteln Thauvinia Sterlingin tilalle ja oli 190k... äsken ostin 80k hintaan.
 
Eiköhän tuohon porukka aika nopeasti kyllästy. Ei itteänikään sytytä lainkaan toi wc..
Mä kyllästyin jo kahen matsin sisään. :D

Ihan hienot skinit ja sillein, muttei yhtään inspaa grindaa asiallisen tiimin pelattavaksi. Vitsi kun saisi ton Japanin kitin normaalille puolelle.

Ps. Griezmann sai ainakin naama päivityksen ja menetti lettinsä. :cool:
 
EA sulki Storen koska osa sai jollain bugilla kymmeniä / satoja ilmaispakkoja. Ja sitten niillä ilmaispakoilla myös ilmaispakat normifuttiin.

Lopputulos: osalla supertiimi ilmaiseksi WC puolelle ja vielä tajuton määrä pakkoja normifuttiin mikä tuhosi marketin.

Meni ns. nappiin tämä julkaisu kun romutti molemmat modet, ainakin toistaiseksi.
 
EA sulki Storen koska osa sai jollain bugilla kymmeniä / satoja ilmaispakkoja. Ja sitten niillä ilmaispakoilla myös ilmaispakat normifuttiin.

Lopputulos: osalla supertiimi ilmaiseksi WC puolelle ja vielä tajuton määrä pakkoja normifuttiin mikä tuhosi marketin.

Meni ns. nappiin tämä julkaisu kun romutti molemmat modet, ainakin toistaiseksi.

Mulla oli 35k kolikoita ja avasin niillä 5 pakkaa. Jokaisen pakan mukana tuli muistaakseni premium gold pack joka meni normi FUTin puolelle. Jotenkin tuntuu ettei se ole ollut takoitus kun 7,5k WC pakasta saa 15k pakan FUTin puolelle o_O

Edit. Ainiin Maradona nousi ikonipakasta :)
 
Ylös Bottom