Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Web-App auki.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Olipas hikiset tervetuliais palkinnot. Joukkue tehty Sep. 2012 ja joka FIFAa sen jälkeen pelannut, mutta tuli vain pari paitaa ja 3 all players packia. Ainut ok pelaaja niistä Jorginho... No ei voi mitään.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ai ai ai Dani Alves ekasta All Players pakasta! Nyt lähti hyvin käyntiin pakkojen osalta :)
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

81 Keane ja 80 Marchetti parhaat nostot viidestä paketista. Sitten pyörittelemään markettia ja kasaamaan 3-4-1-2 formaation ympärille kaksi squadia, joista toisessa on Hetemaj ja ehkä Väisänen.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pakat auki ja ei yhtään kulta rarea. Sain tehtyä starter sbc:een ja sieltä eka kulta rare 75 rating rwb venäjän liigasta... nice. Markettikin lukittu ja kertoo että pitää peliä pelata jottaa aukeaa, ei nyt lähteny ihan parhaalla tavalla käyntiin 18.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla on nyt 30 peliä pelattuna. Kannattaako tuo vetuloida 50 peliin, vai onko mitään merkitystä?
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Fifa 17 FUT.

En pelannut juuri ollenkaan pelejä.

En usko että on mitään väliä.

Mulla joku 900 peliä ja klubissa 7000 ukkoa. Oisko keskeytyksiä 5 eikä mitään muutakaan hämminkiä 17. Sain neljä pakkaa ja transferi lukittu. Poitsun tilillä pelattu 25 peliä joskus ku 17 julkaistiin sai samat 4 pakkaa ja transferi toimii...
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En usko että on mitään väliä.

Mulla joku 900 peliä ja klubissa 7000 ukkoa. Oisko keskeytyksiä 5 eikä mitään muutakaan hämminkiä 17. Sain neljä pakkaa ja transferi lukittu. Poitsun tilillä pelattu 25 peliä joskus ku 17 julkaistiin sai samat 4 pakkaa ja transferi toimii...
Ei.

Toisella tilillä 25 peliä, 4x 1 rare pakkaa + gold pakka. Toisella 50 = 4 1 rare pakkaa. Huomenna auki kun EA Access saapuu.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Web appissa avattu paketit, paras nosto 81 mignolet, eipä se kovin kummoisesti alkanut. Ilmeisesti toi marketti on kiinnisuljettu aina sinne ensi viikon alkuun kunnes pääsee itse peliin käsiksi ps4 puolella?
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En usko että on mitään väliä.

Mulla joku 900 peliä ja klubissa 7000 ukkoa. Oisko keskeytyksiä 5 eikä mitään muutakaan hämminkiä 17. Sain neljä pakkaa ja transferi lukittu. Poitsun tilillä pelattu 25 peliä joskus ku 17 julkaistiin sai samat 4 pakkaa ja transferi toimii...
Transferi toimii myös täällä.

Nyt sai myytyy randomin raren ja tilillä 2000. Lähtisikö pyöritää kulta pelaajia vaiko sopimuksia/fitnessi kauppaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Miksi mulla ei toimi transferit?
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Miksi mulla ei toimi transferit?

Ea taitaa tarkoituksella blokata osan pelaajista pois. Eipä tuolla web apinalla mitään tee ku ei pysty treidaamaan. Sbc:eet tein mitä pystyin ja se on siinä.

Juniori vetäski aamulla tilillään if Ruffierin joten taidan laittaa sen aukomaan tällä kaudella pakkoja...
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pakat auki ja ei yhtään kulta rarea. Sain tehtyä starter sbc:een ja sieltä eka kulta rare 75 rating rwb venäjän liigasta... nice. Markettikin lukittu ja kertoo että pitää peliä pelata jottaa aukeaa, ei nyt lähteny ihan parhaalla tavalla käyntiin 18.

Itellä sama! :eek:

4 x all players pack & 2 x gold pack eikä yhtään kultasta Rare pelaajaa, paras oli 82 nonrare Bacca. Taitaa EA jaella nuo pakkakertoimet viime vuoden transfer profitin mukaan... ;)

Mutta sepä ei setää haittaa, grindi käyntiin ja kymmenkunta SBC settiä nyt tehtynä ja klubissa jollottaa nyt David Silva ja Otamendi sekä muita argentiinalaisia, ei sillä että POTM Agueroon mitenkään varautuisin... :rolleyes:

Mulla siis toimii transfer market ihan normaaliin tapaan.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itellä sama! :eek:

4 x all players pack & 2 x gold pack eikä yhtään kultasta Rare pelaajaa, paras oli 82 nonrare Bacca. Taitaa EA jaella nuo pakkakertoimet viime vuoden transfer profitin mukaan... ;)

Mutta sepä ei setää haittaa, grindi käyntiin ja kymmenkunta SBC settiä nyt tehtynä ja klubissa jollottaa nyt David Silva ja Otamendi sekä muita argentiinalaisia, ei sillä että POTM Agueroon mitenkään varautuisin... :rolleyes:

Mulla siis toimii transfer market ihan normaaliin tapaan.

Sbc:eetä sais kyllä helpolla tehtyä ku vaan pystyis ukot hankkia. Nyt on 3 kulta non raren päässä 2x 25k pakka. Pitää vaan melkoinen tuuri käydä että daily giftistä noi tulisi. Muutenki noi sbc:eet pomppaa ihan kivasti hinnassa ylös ku peli on pelattavissa.
 
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kukaan päässyt pelaamaan vielä EA Accesin kautta? Peli lähtee kyllä päälle, mutta tulee kokoajan ilmoituksia että ei saa yhteyttä serveriin ja ei pääse edes valikoihin rullailemaan :confused:
 
Ylös Bottom