Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yeah. Koscielny ja Scmelzer gold upradesta. Mitäs muille napsunu ?
Vinkkejä?
No sillä tekee juurikin ne SBC:t, ettei siihen kuluisi EA Access-aikaa. Ja miksi ihmeessä EA tarkoituksella blokkaa porukkaa?Ea taitaa tarkoituksella blokata osan pelaajista pois. Eipä tuolla web apinalla mitään tee ku ei pysty treidaamaan. Sbc:eet tein mitä pystyin ja se on siinä. ..
No sillä tekee juurikin ne SBC:t, ettei siihen kuluisi EA Access-aikaa. Ja miksi ihmeessä EA tarkoituksella blokkaa porukkaa?
Pack weight kaikkien aikojen huonoin? Sen mitä Castron lähetystä katsonut Twitchissä tänään, ei ole juuri pakannut edes gold rarea noista 7.5k pakoista. 2 päivää availlut pakkoja, yhden walkoutin saanut ja sekin joku hiton Miranda.
Pelin voi ladata jo nyt. Mutta sen voi käynnistää vasta tiistaina 00.00.01.Kai se on kiltisti odotettava tuota että pääsee latailemaan pelin pstoresta ma-ti yönä.
Pelin voi ladata jo nyt. Mutta sen voi käynnistää vasta tiistaina 00.00.01.
Kaikki pakoista nostettuja kortteja ja myytävissä:
Siis mä oon vaan tehny SBC:tä ja myyny niistä nostettua pasketta eteenpäin. On mulla muutama Otamendi ja Garay niinkuin oikein treidimielessä ostettuna mut noita buildeja vaan tehny tässä vaiheessa kun kaikki niin halpaa.
On kyllä komea alku äijällä.. Pirun hyvää korttia niin myyntiin kuin käyttöönkiin. Tuo if Aranguiz kiinnostaa alku tiimiin... joten toivottavasti sen saa heti ti yönä vielä hyvään hintaan.
Mullaki jo 2 rarea Gayle ja Darmian
Mahdolliset Markut:
rangers - celtic
bjk - fenerbahce
west ham - spurs
juve - torino
atl madrid - sevilla
dortmund - gladbach
Dinamo Moskova-CSKA Moskova
Sheffield UTD-Sheffield Wed.
MK Dons-AFC Wimbledon
1 st Nuremberg-Furth
Leicester-Liverpool
Hmmm...mahdolliset"Markut", haluatko tarkentaa kaverille, joka on pitänyt välivuoden Fifassa...?
"Marquee Matchupit" on viikonloppuisin suoritettavia SBC:itä, jotka kootaan kyseisen viikonlopun mielenkiintoisista peleistä. Yleensä sinne valitaan 4 ottelua jotka ovat jotain huippukamppailuja tai derbyjä jne. Käytännössä niissä SBC:issä pitää aina käyttää jonkin verran molempien joukkueiden pelaajia.