Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pastoren uppi kelpaa. Maksoin PTG:eestä 18k ja sillä saa tollaset statsit... olis pitäny ostaa muutama sijoitukseen. Muuten passailen kun kolikot on aika vähissä..
Pastore oli niitä epätodennäkösimpiä nousijoita :)

aamukuuteen duunissa ni tulee ränkättyä markettia koko yö
 
Mun vire hävisi päivän aikana. Tosiaan 6-0 ja 8-0 voittojen jälkeen 0-2 häviö. Paikkoja kyllä oli. Miksei hitossa mun pelaajat osaa pelata tasalaatuisesti. Tämä vuoristorata ärsyttää mua. Tosin tuo 0-2 johtuu mun omasta riskistä kun lopussa yritin all out taktiikkaa mutta vastustaja pääsi kahdella nollaa vastaan. Maalivahti kyllä torjui mutta riparista sisään. Jos mä muistan nyt oikein niin viime viikollakin oli sama juttu. Tiistai ja keskiviikon 2 ekaa on hyviä pelejä mutta se keskiviikon kolmas... Miten hitossa se taso voi vaihtua noin paljon. Jos kerran on professional taso niin sitten on. Mun palaa hermot. Taidan laittaa kaikki kolikot likoon ja ostan parhaan hyökkääjän jonka mun 110k kolikolla saa


Mä pelaan upporikasta ja rutiköyhää nyt. Otan legendary tason jotta saan sillä kurottua sen tuossa äskeisessä häviössä menetetyn pistemäärän


Pelasin sittenki pro tasolla jä 0-1
 
Viimeksi muokattu:
Mun vire hävisi päivän aikana. Tosiaan 6-0 ja 8-0 voittojen jälkeen 0-2 häviö. Paikkoja kyllä oli. Miksei hitossa mun pelaajat osaa pelata tasalaatuisesti. Tämä vuoristorata ärsyttää mua. Tosin tuo 0-2 johtuu mun omasta riskistä kun lopussa yritin all out taktiikkaa mutta vastustaja pääsi kahdella nollaa vastaan. Maalivahti kyllä torjui mutta riparista sisään. Jos mä muistan nyt oikein niin viime viikollakin oli sama juttu. Tiistai ja keskiviikon 2 ekaa on hyviä pelejä mutta se keskiviikon kolmas... Miten hitossa se taso voi vaihtua noin paljon. Jos kerran on professional taso niin sitten on. Mun palaa hermot. Taidan laittaa kaikki kolikot likoon ja ostan parhaan hyökkääjän jonka mun 110k kolikolla saa


Mä pelaan upporikasta ja rutiköyhää nyt. Otan legendary tason jotta saan sillä kurottua sen tuossa äskeisessä häviössä menetetyn pistemäärän


Mä luulen et noi erot johtuu vastustajajoukkueista, SBssä kun niillä vaihtelee taktiikatkin

Legendaryllä on kiva piestä pronssisakkeja 5-0, päälle 2500 bongoo tuli siitä.

Sit voitin 6-1 yhen 82-rated jengin ja hävisin toiselle saman ratingin porukalle 2-0

hankkisit vaan jokaiselle paikalle Hyvän Pelaajan.

saat ihan olemattomilla kolikoilla parannettua tiimiäs Paljon.

esim. Piszczek on BuLin paras RB, maksaa pari tonnia noin

ja keskuspakeille mahdollisimman korkee defending, ja mielellään physicalia kans yli 80 jos mahdollista

ja kannattaa ottaa mhartilta se oppitunti vastaan
 
Tietenkin tuon lisäksi että vastustajien joukkueet on parempia niin selitys voisi olla siinä että kun päivän tulokset

6-0
8-0
0-2
0-1,

niin tuon 8-0 ja 0-2 välillä en laittanut pelaajille fitnnesiä. Tosin kyllä mä katsoin että niillä oli aika monella about 85 jokaisella. Mutta ilmeisesti se ei riitä parempia joukkueita vastaan vai voisko tuossa olla selitys?

Laitoin sen kaveripyynnön :)


Nyt olis varasto melkein täynnä Darmiaa ja Perottia. Perottia en ostanut tietty lisää


2.12 olis Arsenal-Manu peli.

Darmian menee varmasti tuollon kaupaksi. Ostin Darmiaa 950 hintaan. Lähtee 1700 jos lähtee :D

21 kpl

21x1700

35700 - verot jos menee kaupaksi sitten ens viikolla
 
Viimeksi muokattu:
Onko tuo black friday nyt perjantaina? Kuinka paljon edellisinä vuosina on pelaajien hinnat tippunut?
Joka vuosi on mennyt erilailla

eiköhän 100k packien lightning roundit rysäytä ainakin matalan ratingin pelaajat tosi alas

tunti lightningin alusta biddaaja on kuningas
 
Voisin huomenna, jos vielä tarvitset kaveria peliin.

Allun kanssa pelailtiin eilen... Tosin friendly matseja voi ottaa mielellään. Ne kun on viihdyttävämpiä kuin noi muut.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

On kyllä nihkeä viikko pelillisestikin. Tolpat kolisee ja viimeistely on välillä melkoista tuskaa battleissä. Tällä viikolla pro matsit olleet melko hankalia kun taas legendaryt hoituu melko vaivattomasti. Ei ymmärrä... Tavoitteena kun on taas kerran elite 3 niin eiköhän tuonne pääse vaikka jokunen vastoinkäyminenkin sattuu kohdalle. Online toimii ihan hyvin ja siellä onnistuu paljon paremmin, voittoja ja tappioita napsuu tasaisesti.
 
Allun kanssa pelailtiin eilen... Tosin friendly matseja voi ottaa mielellään. Ne kun on viihdyttävämpiä kuin noi muut.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

On kyllä nihkeä viikko pelillisestikin. Tolpat kolisee ja viimeistely on välillä melkoista tuskaa battleissä. Tällä viikolla pro matsit olleet melko hankalia kun taas legendaryt hoituu melko vaivattomasti. Ei ymmärrä... Tavoitteena kun on taas kerran elite 3 niin eiköhän tuonne pääse vaikka jokunen vastoinkäyminenkin sattuu kohdalle. Online toimii ihan hyvin ja siellä onnistuu paljon paremmin, voittoja ja tappioita napsuu tasaisesti.


Toi on kyllä outoa että noi vaikeustasot ei mene lainkaan loogisesti. Tämän päivän peleistä olen pelannut 3.

2-4
3-1
x
1-3

Sen verran tullut häviöitä että gold 1 voin unohtaa. Tämän viikon tavoite on pitää gold 2. Pisteitä 13660 tällä hetkellä


Se olis hyvä päästä edes tuolle gold 1 tasolle. Ei pelkästään palkintojen takia vaan sen takia että huomaa kehittyneensä. Se että viikosta toiseen on gold 2 tasolla niin rupee kyllästyttää. Päätin että absoluuttinen maali mulla on päästä elite 2 tasolle. Eikä sinnekään joka viikko. Tasaisesti elite 3 tasolle. Tosin tiedän että mulle tulee usein viikkoja etten ehdi pelaamaan kaikkia pelejä, mutta niinä viikkoina gold 1.

Plusaika loppuu muistaakseni vähän ennen joulua joten sinne asti annan itselleni aikaa. Aikataulu..

Gold 1 tasolle ennen joulua ja MM kisoihin mennessä elite 3 tasolle parhaina viikkoina. Tää aikataulu on sikäli hyvä että kyllä mä nyt puolessa vuodessa opin pelaamaan jos olen oppiaakseni.
 
Viimeksi muokattu:
Joka vuosi on mennyt erilailla

eiköhän 100k packien lightning roundit rysäytä ainakin matalan ratingin pelaajat tosi alas

tunti lightningin alusta biddaaja on kuningas
Noniin ja sitten seuraava kysymys.kannattaako lähtökohtaisesti ostaa jemmaan halvenpia vai kalliimpia pelaajia? On noin 1.2milj tolloo.
 
Noniin ja sitten seuraava kysymys.kannattaako lähtökohtaisesti ostaa jemmaan halvenpia vai kalliimpia pelaajia? On noin 1.2milj tolloo.


Paha sanoa, osa korteista ei oikein toivu tiputuksista

Halvat informit on varmaan hyvä kohde

Ite ostin yöllä Zieleriä n. 20 kpl, toiveissa on kyl hankkiutua siitä eroon vielä tänään
 
Uudet prime legendat taisi vuotaa ilmestymällä markettiin niin boxilla kuin pleikalla yksittäisinä kappaleina. Prime Ferninand, Carlos,Hagi ja Henry taitaa tulla tänään ja tämähän meinaa että liiga sbceet huomenna. Pääsee siis aukoo hiukan pakkoja :)
 
On tuo tosiaan melko huvittavaa battleissa, että Legendary on helpompi kuin world class- vaikeusaste. Onneksi joku siitä asiasta täällä kirjoitti, niin oman testauksen jälkeen olenkin pelannut vain tuolla vaikeusasteella. Pisteet kelpaa, koska WL:n takia en battlea ehdi viikonloppuisin pelata. Ei tuo omaan käsitykseeni pelin vaikeustasosta silti täysin sovi. Kyllä EA:han voi luottaa :)
 
Heh on toi low driven shot vaan niin op esim. Messillä pelatessa. Sain pakasta ilmaisen draft tokenin ja päätin kokeilla. Vastustaja voitti 6-5 ja kaikki sen maalit paitsi 1 oli Messillä tehty ja low driven o_O
 
Henry tulee oleman pirun kallis ja samoin Carlos pakiksi. Carlos on kyllä suunnitelmissa mutta ensin hankitaan keskikenttälle legendaa..
njuuh en todellakaan hypessä tee noita. Rahat jää kyllä säästöön ja ensimmäinen rahan tuhlaus kohde on edelleen R10. ;)

Onneksi noissa haasteissa ei ole aikarajaa, että voi hyvin säästellä kevät/kesä haarukalle, jolloin hinnat tippuu
 
njuuh en todellakaan hypessä tee noita. Rahat jää kyllä säästöön ja ensimmäinen rahan tuhlaus kohde on edelleen R10. ;)

Onneksi noissa haasteissa ei ole aikarajaa, että voi hyvin säästellä kevät/kesä haarukalle, jolloin hinnat tippuu


Ei ne ny niin paljoo kai laske, tähtää ny vaikka toty-aikaan ku eiks sulla muutama milli jo oo jemmassa?
 
Ei ne ny niin paljoo kai laske, tähtää ny vaikka toty-aikaan ku eiks sulla muutama milli jo oo jemmassa?

Joo älytöntä laskua ei tulla näkemään sillä sen verran noi legendat kiinnostaa varsinkin pleikkarilla. Enpä itsekään ole totyistä ja totseista kiinnostunut... kokonainen legenda tiimi taas kiinnostaa melkoisesti. 2/11 jo tehtynä. Rion voisi tehdä jos vaan on hinta Rui Costan ja Overmarsin luokkaa. Sellainen kombo on jo klubissa ja odottelee jotta scream kortit saa buustit. Tosin voi olla että säästelen niitä Decon tai Littin julkaisuun. Litti vähän haaskausta cm paikalla mutta onhan se saatava...
 
Ylös Bottom