Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kohta on tosiaan kaikilla 91 Pirlo. Onko tuo nyt sitten niin hyvä asia...
Harva sitä oikeesti varmaan käyttää, MLS ja italia on hankala linkata Sonniin, Martialiin jne. jonnekortteihin. Ois sillä toki voinu olla hiukan isommat requt. esim. 86 squad ois ollu vielä halpa
 
Haluaako joku Xboxilla vetää Pirlon läpi? Mä annan ensin sun tehdä tarvittavat, sen jälkeen sä mun ja saat palkkioksi voiton pelistä.
 
Kohta on tosiaan kaikilla 91 Pirlo. Onko tuo nyt sitten niin hyvä asia...
Ei Jonnet sitä käytä koska stamina yhy yhy...

Ihan parasta että saa ton kortin ja noinkin halvalla, kummasti peli-into kerta heitolla!

Sit pitäs vaan iskee FIFA14 mode päälle ja alkaa työntämään chippipalloja kärkiukoille.

Ei tainnut pelimuodolla olla mitään väliä, että voiko amateur tasolla hommata tuon Futmas Pirlon helposti/nopeesti?
 
Haluaako joku Xboxilla vetää Pirlon läpi? Mä annan ensin sun tehdä tarvittavat, sen jälkeen sä mun ja saat palkkioksi voiton pelistä.
Tää on itseasiassa loistava vaihtoehto, Saxooooo, ootko huomenna jossain välin vapaa, vai vahitko kinkkua koko päivän? :)
 
Mitä te hölisette? Online Single Matchia vaatii boksilla?

Laporte myy jostain syystä 10k ja on extinct? onk se kuallu tai jotain?
 
Hups, katsoin vähän ohitte vaatimukset. :p

Ps. Luin vaan otsikon että "assist 3 goals lopped though balls this week"

Pss. Siellähän pienenä Online single match alhaalla lukee. Tsk.
 
Viimeksi muokattu:
Harva sitä oikeesti varmaan käyttää, MLS ja italia on hankala linkata Sonniin, Martialiin jne. jonnekortteihin. Ois sillä toki voinu olla hiukan isommat requt. esim. 86 squad ois ollu vielä halpa
No tuota... agility 51, stamina 53... Ei kiitos :D Pelkällä pallonhallinta- ja syöttötaidolla ei pitkälle pötkitä. Tietty loistava kortti sbc käyttöön.
 
86 rated squad Jamie Vardy's havin' a party...voi ristus :(

siihen saa raheja kun myy MLS, patonkimies, ja serie a pelaajat pois ;)

Nani meni @7.9k, David Villa heiluu pilvissä, Schweinistäkin saa hyvät maschit.

Ja italiaanot sitte... Kullipallikin on jo 8 kiloa

+ Chelsean Peetrokin on kuulemma hinnoissaan?

Joulugubbe tuli pari päivää etuajassa :D
 
Relistasin ennen kasia kortit. Heti kasin jälkeen lähti kaikki pirlo kortit max hinnalla. Sen jälkeen lähti 83 kortteja 3900 ja 4500 osta heti hinnoilla ja muutama 84 kortti 7500. Olikohan hinnat liian halvalla vai iskikö paniikkiostajat. Pirlon kohdalla tais olla paniikkiostajat asialla.
 
Relistasin ennen kasia kortit. Heti kasin jälkeen lähti kaikki pirlo kortit max hinnalla. Sen jälkeen lähti 83 kortteja 3900 ja 4500 osta heti hinnoilla ja muutama 84 kortti 7500. Olikohan hinnat liian halvalla vai iskikö paniikkiostajat. Pirlon kohdalla tais olla paniikkiostajat asialla.

sanoisin et hinnat oli alhaalla :D

paitsi pirlon kohdalla kun ei sitä tarvita

hinnat tuntuu vaan nousevan pikkuhiljaa

odotan et porukka siirtyy käyttämään dzekoa ja gomezia kun muut caltsun kortit on jo noussu aikas paljon... 250k myyntiä tullut( profittia joku 30%)
 
Joulu tuli tosiaan etuajassa. Pirlon saan tehtyä vajaa 10k sijoituksella ja oli vielä varaa myydä Icardi kunnon voitolla. Lisäksi Payet ja läjä MLS pelaajia kovalla hinnalla pois jaloista. Minunkin kanssa saa tulla tekemään tuota Pirlon Futmas korttia! Ainut vaan, että pitää Pirlo tehdä käytännössä viimeisenä iltana, kun mun on pakko käyttää siihen Khedira omasta avauksesta, jotta voin ostaa sen taas halvalla takaisin seuraavan päivän Squad Battle peleihin :D
 
Minkä takia jengi ostaa tota normi pirloa 8-10k? :D eikö ne tajua että futmas kortin vaatii o_O noo kyllä mulle coinssit kelpaa
 
Minkä takia jengi ostaa tota normi pirloa 8-10k? :D eikö ne tajua että futmas kortin vaatii o_O noo kyllä mulle coinssit kelpaa

Se oli 8k jo ennen tätä kun sitä ei oo enää pakoissa, mut jengi tosiaan on semityhmää...
"jaaha, tää vaatii Pirlon JA Futmas-kortin... mut tähän mahtuu vaan yks lappu? WTF? BUGI? EA PRKL
 
Ylös Bottom