Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt makso joskus ausseihin sijotetut kolikot ittensä vihdoin takas:)

Odottelen perjantain liiga sbc:tä jos tulee aussiliiga niin teen jossei niin myyn pois ja saan hiukan hiluja markkutiimeistä. Ostan si viikon tai kahden päästä takas. Jaksa kikkailla nyt kun uudet liiga sbc:t nurkan takana.
 
Redditissä pyörii TOTW leak:

Ederson, Nkoulou, Lovren, Ake, Willian, Pogba, Dybala (RW), Alexis Sanchez, Alli, Firmino, Arnautovic Perin, Ayala, Izquierdo, Snodgrass, Hanni, Lingard (CAM), Quagliarella, Wilson, Fathi, Mierzekewski, Alessandra

Ja tuon johdosta muuan Ederson oli pari tuntia sitten 170k pleikalla ja yli 200k boxilla. Yllättäen, nyt molemmat romahtaneet. :D

Jos tuo TOTW leak pitää paikkansa, niin pisti silmiin yks juttu. Missä Hamsik? Piti olla saletisti mukana, kattokaa vaan niin se on Serie A liiga SBC perjantaina ja Hamsik palkintona.
 
Viimeksi muokattu:
Jahas. Katotaas mitä sweaty-silvereitä löytyy kokoelmista.

Hauska on erikoinen sana kuvaamaan omaa mielikuvaa siitä, mitä tuolla tulisi vastaan.
Hauska = hauskempi kuin MartialSonJesusRasfordBakaBaillyJne normaali scheisse johon törmää 95/100 matsista
 
Siten että laittoivat tarkoituksella muutamaa tuntia ennen päättymistä kovan TOTW:n jakoon, kusettaakseen jälleen kerran sijoittajia. Tätä ennen toki miljoonan 81ovr:n paska-totw.
Onneks ei internetti ole pullollaan TOTW ennusteita, joista varsin selvästi kävi ilmi TOTW tulee olemaan EPL painotteinen vähän väkisinkin. Itse kun tajusin tilanteen niin tein nuo TOTW pakat hyvissä ajoin maanantai-iltana, sain 5 kpl pikkusen päälle 200k hintaan kun ostin kaikki kortit. Loppuvaiheessahan nuo maksoi aikalailla kun kaikki 81+ informit kimposi monta kiloa ja sama kävi 83 ja 84 korteille niinkuin selvästi huomasit. EA:ta voi monessa asiassa syyttää, mutta tässä keississä voi lake tuijottaa omaan napaansa.

Avasin kaikki viis pakkaa, saldona:

Quagliarella
Perin
Firmino
Dendoncker
Lingard

Noista jää jonkun kympin voitolle mihin olen varsin tyytyväinen, tuossahan olisi kovinkin voinut tulla takkiin mihin olin myös henkisesti varautunut. :)

Marketissa muutenkin oli aika hurlumhei meininki, aika hyvän tilin tein nopeilla ostoilla.
 
  • Like
Reactions: SnT
Ei oo onneks Willian kovin pahan hintane ni tulee varmaan hommattua. Firminokin ois aika herkullinen CAM.

Mut pitää nyt venailla tuleeko se TOTY ennenku ostaa yhtään pelaajaa tuosta team of the weekista.
 
Onneks ei internetti ole pullollaan TOTW ennusteita, joista varsin selvästi kävi ilmi TOTW tulee olemaan EPL painotteinen vähän väkisinkin.

Hyvin sanottu!

Mun on Lake pakko kysyä, kun kirjoittelet monelle eri foorumille, jossa haukut Pessiä, NHL:ää, Fifaa ja EA:ta melko useasti. Miks ihmeessä pelaat näitä pelejä? Ehkä nää on jotain mukahassuttelu viestejä, mut olen niin monesti nähnyt sulta lauseessa sanat EA, paska ja vittu et on pakko ihmetellä.
 
Saat ihmetellä. NHL:ää en pelaa enää, enkä tule pelaamaan ennen kuin koko peli vedetään uusiksi. PES on ollut vain tänä vuonna pettymys erikoisagenttien+jokavuotisen bottiscriptan osalta ja Fifan kohdalta vastaus on simppeli, SBC:t ovat niin saatanan addiktoivia. Offtopicin omalta osalta lopetan tähän.
 
Ja joo, myönnetään että täysin oma moka. Nää nyt on vaan mun tapa reagoida asioihin, kun oma elämä niin tylsää.

Poistetaan viesti ja jätetään asia tähän. (Ollaan aikuisia) Nyt sitten tekemään sellaiset 250k voittoa jotenkin, onpahan tavoitetta ainakin sitten.
 
Ja joo, myönnetään että täysin oma moka. Nää nyt on vaan mun tapa reagoida asioihin, kun oma elämä niin tylsää.

Poistetaan viesti ja jätetään asia tähän. (Ollaan aikuisia) Nyt sitten tekemään sellaiset 250k voittoa jotenkin, onpahan tavoitetta ainakin sitten.

Niinhän me ollaankin. Halusin vain tietää. ;)

Itse myin valtaosan 83 ja 84 viime viikolla, mutta onneks tuli hyvät tilit, kun relistailin ahkerasti 83 meni 5k buy now:lla valtaosa ja 84 7-8k buy now:lla.

Ainoot mitkä ei meinannu myydä oli nämä Portugalin liigan miehet. Niitä joutu sitten alle 4k buy now:lla pyörittelemään.
 
Heikon alkuviikon jälkeen meni vaihteeksi hyvin Squad Battleissa. Maaliero 19-0 ja kampesin päivässä ison eron Elite 2 tasoon kiinni ja pääsin toistaiseksi muutamalla sadalla pisteellä ohikin. Näitä päiviä lisää!
 
Onko joku löytänyt hyvää italialaista lb:eetä? Siis joka toimisi molempiin suuntiin. Maldini on puhdas cb ja hyökkäyspään statsit surkeat joten täyttä haaskausta laidassa.
 
Ite tein 17 kpl noita totw sbc. Alussa myin lähes kaikki 83/84 ihan kivalla voitolla mutta sittenhän noitten hinta tippu siihen malliin niin ajattelin, että tehdään nyt sitten kuitenkin. Ja siitä se sitten lähti.. Piti tehdä 10 mutta kun toi nykyinen totw selvis hyvissä ajoin niin tein sitten lisää. Ja kyllä kannatti. No ei.

No Ederson oli parhaana ja sitten 20-30k pelaajia yllättävän paljon mutta siinäpä se. En jaksa miettiä paljonko jäätiin tappiolle. Mutta hauskahan noita oli availla.

Tosta Salahin potm kortista vielä pakko mainita, että se on kyllä kova. 98 sijoittumisella se liike on vaan niin loistavaa ja pystypalloja aika kiva pelata linjaa kohti. Ja se vasuri tietysti.
 
Ylös Bottom