Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itsehän en edes harkinnut TOTW SBC:iden tekoa. Sen tiesi mikä pack weight niissä tulee olemaan. Nyt sitten odottamaan, koska EA julkaisee TOTY:n ja miten se TOTY valitaan.
 
Itsehän en edes harkinnut TOTW SBC:iden tekoa. Sen tiesi mikä pack weight niissä tulee olemaan. Nyt sitten odottamaan, koska EA julkaisee TOTY:n ja miten se TOTY valitaan.

No joo todennäkoisyydet noissa tietysti on mitä on. Mutta kun Pogba/Sanchez/Alli/Firmino/Dybala jne. Eli sen verran laatukorttia, että mahdollisuudet oli. Teoriassa.

Eikös nuo toty pelaajat ole jo tiedossa. Ne samat vanhat naamat.
 
Dendoncker näyttää ihan semikovalta supersubilta, nappasin talteen.

Izquierdo on kans hauskan näkönen
 
Nyt napsui ihan "kivasti" TOTW tradable pakoista, 5 tein noita ja säästin tähän viikkoon. Noh, ensimmäisestä skotlannin liput ja snodgrass. loput olikin sitten järjestyksessään Willian, Izquieirdo, Lovren ja viimesenä kirsikkana kakun päällä Dybala. Samalla Dybala oli kertaheitolla mun fifa 18 paras nosto paketista.
Luultavasti kuiteskaan tuota Dybalaa itse en peluuta, kannattaisikohan tässä vaiheessa myydä vai odotella pitempään?
 
Nyt napsui ihan "kivasti" TOTW tradable pakoista, 5 tein noita ja säästin tähän viikkoon. Noh, ensimmäisestä skotlannin liput ja snodgrass. loput olikin sitten järjestyksessään Willian, Izquieirdo, Lovren ja viimesenä kirsikkana kakun päällä Dybala. Samalla Dybala oli kertaheitolla mun fifa 18 paras nosto paketista.
Luultavasti kuiteskaan tuota Dybalaa itse en peluuta, kannattaisikohan tässä vaiheessa myydä vai odotella pitempään?
Itse pistäisin myyntiin heti. On meinaan eräs argentiinalainen rw joka pelaa barcelonassa. maksaa 300k vähemmän tällä hetkellä. Joten tuo dybalan hinta tulee todennäköisesti tippumaan.
 
Onnee nostosta ja myy Dybala pois vaan! Jenkit on hoitanut marketin balanssiin yön aikana, nämä hinnat on parhaat mitä näistä tän viikon korteista tullaan saamaan, imo.
 
Jees, laitoin tuon kortin yön aikana myyntiin ja hyvinhän tuo näytti menevän kaupaksi. Tänään sitten odottelemaan monthly ja weekly rewardeja WL:stä.
 
viimesenä kirsikkana kakun päällä Dybala.
No sä nyt ootkin sä. #hymiö

Se ois sitten Serie A ja Bundesliiga ostettuna täyteen hopeisten ja kultaisten osalta, miinus 84+ kortit. Eikun odottelemaan perjantaita, kun EA julkaisee joko Valioliigan tai La Ligan.
 
No sä nyt ootkin sä. #hymiö

Se ois sitten Serie A ja Bundesliiga ostettuna täyteen hopeisten ja kultaisten osalta, miinus 84+ kortit. Eikun odottelemaan perjantaita, kun EA julkaisee joko Valioliigan tai La Ligan.
Ne varmaan vakoilee sua :p:D

La Ligasta ei oikein löytyny silverisijotuksia, joka paikkaan tyrkyllä kultakortteja

Tekeekö kultasilla rahaa kun liigasbc kolahtaa?
 
Ne varmaan vakoilee sua :p:D

La Ligasta ei oikein löytyny silverisijotuksia, joka paikkaan tyrkyllä kultakortteja

Tekeekö kultasilla rahaa kun liigasbc kolahtaa?

Minä en ainakaan löytänyt joka paikkaan kultakortteja? Onhan siellä vaikka kuinka monta silveri tiimiä... Girona, Levante, Getafe.

Joillakin kultaisilla tekee hetken... liguessa ainakin marseillen non rare cb Abdendour möi muutaman päivän 4k hintaan.
 
Ne varmaan vakoilee sua :p:D

La Ligasta ei oikein löytyny silverisijotuksia, joka paikkaan tyrkyllä kultakortteja

Tekeekö kultasilla rahaa kun liigasbc kolahtaa?
No ainakin Ligue1 SBC:n tullessa, kultakortit oli ensimmäisen viikon ihan naurettavan kalliita. Ei toki kaikki, mutta yllämainitun lisäksi ainakin hyvän pakan sisältävän joukkueen kortit + jotkut muut tietyt.
 
Ostamalla nonrare pakkeja isommista tiimeistä tänä iltana noista neljästä liigasta ei oikein voi jäädä tappiolle, ihan sama mikä liiga sieltä tulee.
 
Mä en ole vieläkään sisäistänyt sitä että kyllähän kolikoita voi myös silvereillä tehdä. Ajattelen jostain syystä automaattisesti että jos haluaa myydä niin ainoastaan kultakortit myy. Lienee yksi syy monien joukossa siihen miksi mä en ole tienannut paljoa :)

Oma ennätys muuten on 1h aikana 21 myytyä korttia. Tavoite olis että oppisi sen verran että puolet tuosta on vakio per tunti. Eli 10-11 kpl per tunti


Siis seuraavalla kerralla kun jaksan innostua laittamaan Fifan päälle
 
Viimeksi muokattu:
Ostamalla nonrare pakkeja isommista tiimeistä tänä iltana noista neljästä liigasta ei oikein voi jäädä tappiolle, ihan sama mikä liiga sieltä tulee.
Täytynee tehdä jotain sinnepäin, napsuttelin noi multa piilotelleet la liga silverit äsken jemmaan kans. En kyl usko et Premi tulee vielä, eiköhän ne se pidä viimisenä
 
Ostamalla nonrare pakkeja isommista tiimeistä tänä iltana noista neljästä liigasta ei oikein voi jäädä tappiolle, ihan sama mikä liiga sieltä tulee.
Ei. Mutta mitenkäs noi 83+ kortit, lasku alkanut jo, mutta tuleeko kohta kova nousu kun tulee se hype huomisesta?

Ostelen juuri pois, tuli takkiin tahi ei.
 
Ei. Mutta mitenkäs noi 83+ kortit, lasku alkanut jo, mutta tuleeko kohta kova nousu kun tulee se hype huomisesta?

Ostelen juuri pois, tuli takkiin tahi ei.

Tähän saakka yksikään liiga sbc ei ole vaatinut kovinkaan kummoista ratingia, eli niitä liigojen kovimpia pelaajia ei ole tarvinnut noihin käyttää. Uskoisin että samalla tavalla menee nämä loputkin. Hamsik jos on tuo sbc niin 300k on sille enemmän kuin hyvä hinta ja ea saa paljon kolikoita pois kuleksimasta. Suurin osa kun ei noihin varaudu vaan niitä tehdään ostamalla.
 
Mä en ole vieläkään sisäistänyt sitä että kyllähän kolikoita voi myös silvereillä tehdä. Ajattelen jostain syystä automaattisesti että jos haluaa myydä niin ainoastaan kultakortit myy. Lienee yksi syy monien joukossa siihen miksi mä en ole tienannut paljoa :)

Oma ennätys muuten on 1h aikana 21 myytyä korttia. Tavoite olis että oppisi sen verran että puolet tuosta on vakio per tunti. Eli 10-11 kpl per tunti


Siis seuraavalla kerralla kun jaksan innostua laittamaan Fifan päälle
10 korttia tunnissa kellon ympäri tuskin myy ketään, ennemmin vaan jossain kohtaa laajentaa treidausrepertuaaria isomman katteen kauppaan
 
Tähän saakka yksikään liiga sbc ei ole vaatinut kovinkaan kummoista ratingia, eli niitä liigojen kovimpia pelaajia ei ole tarvinnut noihin käyttää. Uskoisin että samalla tavalla menee nämä loputkin. Hamsik jos on tuo sbc niin 300k on sille enemmän kuin hyvä hinta ja ea saa paljon kolikoita pois kuleksimasta. Suurin osa kun ei noihin varaudu vaan niitä tehdään ostamalla.
La Liga vaati. Siksi mietinkin, laajentaako EA tuota jossain kohtaa. Barca, RM ja Atletico maksoivat kohtuu paljon, kiitos tottakai ylös sahattujen hintojen ja Atleticon osalta myös hieman vaikean toteutuksen vuoksi.
 
La Liga vaati. Siksi mietinkin, laajentaako EA tuota jossain kohtaa. Barca, RM ja Atletico maksoivat kohtuu paljon, kiitos tottakai ylös sahattujen hintojen ja Atleticon osalta myös hieman vaikean toteutuksen vuoksi.
Jep mut palkinto olikin Suarez. Tänä vuonna se on tyyliin joku löysä Benzema tjms ja silloin varmaan ihan 81 rated Barca/RM/AM riittänee.
 
La Liga vaati. Siksi mietinkin, laajentaako EA tuota jossain kohtaa. Barca, RM ja Atletico maksoivat kohtuu paljon, kiitos tottakai ylös sahattujen hintojen ja Atleticon osalta myös hieman vaikean toteutuksen vuoksi.

Viime vuonna olikin ihan eri meno buildien osalta. Toistaseks kaikki olleet todella helppoja tehdä kunhan vaan extinct pelaajat saa hommattua. Turkin,venäjän,nossin ja liguen kovista tiimeistä saa hyvät pakat ja niissä olisi mahdollista nostaa hintaa juuri ratingilla... missään näin ei ole kuitenkaan tehty vaan oikeastaan kaikissa riittää että on vaikka pienimmät kultaiset kortit. Kuten mhart laittoikin Suarezia ei kannata tänä vuonna odottaa. Hyvä kortti toki noista tulee mutta sellainen jota ei normaalisti käytössä pahemmin käytetä. Ea:lla on jo legenda sbc:eet sitä varten että ne syö tehokkaasti ja tasaisesti noita +85 kortteja.
 
Ylös Bottom