Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tänään jos vielä pystyy popen välttämää ja sais vielä hyökkäyspään pelaajan oisin supertyytyväinen. Jos hyökkäyspään pelaaja tulis heivaisin prime overmarssin blancin buildii ja ottaisin viel 100k pakan pääll
 
Tulihan se DKT voitto sieltä ja sai tuon Ben Daviesin.

Aika kivasti toimii hyökkäys TOTS Sane & Prime Larsson kärjessä ja CAM paikalla TOTS Sterling.

Alkuun olin ihan et myyn ton Sterlingin heti pois mut nyt ku on saanu enemmän pelejä alle ni tuntuu kokoajan vaan paremmalle tuo Sterlingi.
 
Hyvän tilin sai tehtyä nevahööd totseil, pitää alkaa säästämään wc modea varten kolikkoja :cool:

Jeps. Aika hyvä tilipäivä tulossa. 40 kpl TOTS Marriottia ostin 29-30k hintaan ja ajattelin nyt hypessä myydä pois. Sitten olisi kassaa prime Ronaldon tekoa varten, mutta siis kolikot siirtyy/saa siirrettyä wc modeen? Miten olin ymmärtänyt että siellä ei olisi ollut kolikkoja käytössä? On siis mun toka fut vuosi joten WC modesta ei oo aiempaa kokemusta.
 
Jeps. Aika hyvä tilipäivä tulossa. 40 kpl TOTS Marriottia ostin 29-30k hintaan ja ajattelin nyt hypessä myydä pois. Sitten olisi kassaa prime Ronaldon tekoa varten, mutta siis kolikot siirtyy/saa siirrettyä wc modeen? Miten olin ymmärtänyt että siellä ei olisi ollut kolikkoja käytössä? On siis mun toka fut vuosi joten WC modesta ei oo aiempaa kokemusta.

Joo samat kolikot toimii world cup modessa.
 
Jeps. Aika hyvä tilipäivä tulossa. 40 kpl TOTS Marriottia ostin 29-30k hintaan ja ajattelin nyt hypessä myydä pois. Sitten olisi kassaa prime Ronaldon tekoa varten, mutta siis kolikot siirtyy/saa siirrettyä wc modeen? Miten olin ymmärtänyt että siellä ei olisi ollut kolikkoja käytössä? On siis mun toka fut vuosi joten WC modesta ei oo aiempaa kokemusta.

Ei itelläkään kokemusta wc modesta, mutta jotain oon kuullut, että kolikot sais siirrettyä wc modeen. Toki olishan se ihan järkevääkin, kun siinä pelissä markettia ei tule olemaan.
 
Ei itelläkään kokemusta wc modesta, mutta jotain oon kuullut, että kolikot sais siirrettyä wc modeen. Toki olishan se ihan järkevääkin, kun siinä pelissä markettia ei tule olemaan.
Kolikot siirtyy, mikään muu ei.

Lisäksi kun ostaa pakan WC:ssä, saa saman pakan normi-FUT:n puolelle toisena pakkana.
 
Huomasin vast nyt et jossain vaiheessa on näköjään päivittyny tuo futin leaderboard et näkee pelin top 100 transfer profitit yms.

Top 1 transfer profit kevyet 136 milliä.

Top 1 match earnings 6,6 milliä.

Saanu jokusen pelin vääntää et pääsee tohon match earningsiin. :D
 
Taas kerran oli Hartikainen oikeessa, komeesti noussut noi halvimmat TOTSit...
:)

Sain voitoilla vaihdettua NIF Balen Hero Messiin.

Jos Juventus on Markuissa niin vois päivitellä jotain lisää, biddailin viikonloppuna rapiat 80 Szczecznyn korttia siirtolistalle ku sai 700-800 hintaan.

Ihme on kyllä jos ei ole, pelaa elintärkeän matsin Romaa vastaan ja lisäksi Milania vastaan cup finaalikin mahtuu "viikkokalenteriin".
 
Taas englanti, taas kuset pöksyy olin jo satavarma et nyt se pope iski mut STERLING !!!! Pääsen vihdoin overmarssist eroo
 
Mulle tuli markkupakoista kakkaa ja TOTSista Pope. Kyllä syö miestä. Kolmesta aiemmasta tosin Vardy, Rabiot ja Matic joten olisi voinut mennä paljon huonomminkin.
 
Firmino vaihtui Erikseniin, joka on kyllä hyödyllisempi super sub ja ehkä tungettavissa tiimiin joskus kun on varaa vaihtaa Ramos TOTS Vertongheniin.
 
DSCPDC_0003_BURST20180508205615950_COVER.JPG EA, you...!

Millä prosenteilla oikeasti, että saan viime seteistä 2xboateng ja nyt 2xOtamendi?! :mad:

Panttaillaan sitten taas pakkoja ja korttia sunnuntai buildiin uhrattavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Firmino! Kelpaa mainiosti.

Firminon informi oli jo aikanaan ihan huippu ni on varmasti todella timanttinen tää totsi. Nyt menee vaan tuo joukkue sit taas uusiks et miten sen rakentaa.

Nyt olis tietty heittää laidoille tots sane ja sterling, kärkeen tots firmino ja prime larsson. Rakennan varmaan jonku PL tots / icons joukkueen.
 
Englannin lippu ja varma että Pope... ulos kävelikin Sterling. Meni tiimi taas uusiks mutta kelpaa. Ainoa mikä hiukan harmittaa niin urhollinen sotaratsu sbc Cavani joutuu penkille. Toisaalta viimeisessä pelissä tuli 300 maalia täyteen niin onhan se eläke ihan paikallaan.
 
Son tuli tänne. En valita, mutta olisin mieluusti kelpuuttanut pakin. Sessengnon penkille ja Son vasemmalle, ihan ok nostot tuli kun Salah+Son.
 
Ylös Bottom