Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jännä nähä koska liigoista tulee liikkiä, osaavien heppujen pitäs ainakin se Hamsik saada selville heti kun se on koodattu peliin

Voi Perkele noita servuja, 5/8 DKO-yrityksestä päätty ekas matsissa con lossiin... kerran pääsin finaaliin, mut potm salah kairas ahteriin kunnolla... ehkä ens viikolla sitte

Ja taas läsnä...harmittavasti tuo palkkatyö haittaa näitä harrastetoimia!!
Siis tänään olis SBC-liigat tuloillaan! Komppaan Mhartia siinä, että tuo iso liiga voisi olla Italia!?
Ja saakin olla, se ei niin itseäni liikuta, mut se pienempi...oisko se MLS?
Perustelu...siellä sarja paketissa ja tuolla julkaisulla saatas isot ja pienet jenkkipelurit aktiivisemmin takaisin Fifan ääreen?
Olikos se niin, et klo.20 Härmän aikaan on tuo julkaisu?

Juu klo20. MLS ja Giovinco ois ihanata kyl. <3

EoE Kaka hypeä myös havaittavissa EA:n foorumilla...

Viimeksi muokattu:
Juu klo20. MLS ja Giovinco ois ihanata kyl. <3

EoE Kaka hypeä myös havaittavissa EA:n foorumilla...

Tarkoitatko kenties ketjua, jossa joku oli nähnyt Kakan concepteissa ja sen jälkeen homma lähti lapasesta ja Kaka oli concepteissa Atarista Super Nintendoon asti? :D Hauskaa luettavaa oli kyllä.. :D

Miksei yhtään yllättäis, että tänäänkään ei tule uutta league SBC:ta. Toivon olevani väärässä :)

Kattokaas transfereita... siellä on joitaki kelpo kortteja jotka poistuu samalla pakoista. Sneijder qatariin ja Bakambu kiinaan..

Legenda lainapakasta 87 Hernandez... siis varmaan ainoa legenda jota en koskaan tule hankkimaan. Oisin varsin mielelläni jotai mahdollista ostosta testannu.

Viimeksi muokattu:
Mitvit? Mun Sneijder? :eek::confused::(:(:(:(

Eiiiiiii

Mulla on Bambu listalla edulliseen 4.9k hintaan, Hunterilla;)

Mulla oli mielestäni kauhee läjä MLS silvereitä, joten päätin tehdä sen valmiiks, eihän siellä oo ku jotain 8 tiimiä... tein 4 joukkuetta( joihin oli jokaseen 2 korttia clubissa:D) ja aloin laskee... ei stana, siellähän on joukkueita noin 65 o_O. Loppu kolikot perhana kesken:p

Näytin EA:lle pitkää nenää ja ostin myös koko hiton La Ligan ja Valioliigan.

Tarttis varmaan hakea jotain psykiatrin apua tai jotain. :p

Liigajulkaisut pidän jännityksessä vähän pidempään, sopivasti juuri kasilta sauna.

Miettikää mikä riot jos mitään siistiä ei tipahda kasilta? :D
Sais EA röllätä taas kuten kerran aiemminkin. Julkaisivat jonkun odotetun julkaisun tyyliin 30min myöhemmin, kuin porukka odotti. Paniikkimyyjät myi sijoituksiaan pois ja Vancouverissa naurettiin partaansa.

En muista enää mikä tuo oli.

Viime kerrallaan oli vähän ylläripyllärii liigojen suhteen? Et voihan se olla, et €A repäisee hatustaan jonkun arvaamattoman kanin?? 10min. odotusta minimissään...:)!!

Täytyy nostaa hattua teille jotka jaksatte yhä pelata :). Mulla on kiinnostus vähän hävinnyt

Mun täytyy kyllä myöntää, et kun olin pari vuotta tuolla NHLn puolella"vieraissa"...ni kyllä tämä potkupallotekele on vaan hyvin koukuttava! Paljon tekemistä, paljon eri kuvakulmia mihin tarttua ja tykkään tästä yhteisöstä!! Kiva kuulua johonkin ja jakaa pettymystä ja joskus myös onnistumisen harvinaista tunnetta!! Eikä tämä tosiaan aina ole mitään riemukulkua, mut sit pitää ottaa vähän peliin etäisyyttä ja taas se vaan houkuttelee...

Benevento ehkä sittenkin on uusi Rostov? Luin jostain että yks heidän CBstään maisteli vääriä jauhoja ja vissiin poistettiin pakoista?

Listalla nyt 20 Anteita odottamassa

Taidan myydä MLS-kortitkin pois, turhan kalliiks tulis Gio, vaikka komee kortti onkin

Ylös Bottom