Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis mitä nappeja te oikeesti vedätte huiviinne että pystytte säästää pakat

A: TOTYihin asti ja
B: Niiden jälkeenkin joitakin väsyneitä OTW kortteja varten? :D :D :D :D :D

Nyt oikeesti ne pakat auki! Se paras pakkojen aukomis aika meni aikoja sitten jos ROI:n mukaan mennään, on jo silkkaa idiotismia säästää niitä enää pidempään sen toivossa että osuis paremmin jokin erikoiskortti kohdalle. Kukkuu?

Ja OTWt on ny ihan aunuksesta kumminkin

51 pakkaa auki

11 83sta
4 84sta
Lloris
Hunter chem

100k pakasta ei edes tauluja :D

Ton Nominee SBCn takia myy moni discardi hyvällä hinnalla( ja varmaa siks et porukka discardaa/ heittää oletuksella myyntiin jämiä et saa uudet pakat auki)

Klubiin tuli 300 uutta pelaajaa

Nokun halusin jännitellä ja kokeilla onko 15 version sininen Messi syönyt mun tuurit. :D

Ps. ROI = ?

1064_susikoira_roi_ja_pelimies.jpg

ROI = Return of Investment tms., tuotto-odotus sijoitukselle

Siis mitä nappeja te oikeesti vedätte huiviinne että pystytte säästää pakat

A: TOTYihin asti ja
B: Niiden jälkeenkin joitakin väsyneitä OTW kortteja varten? :D :D :D :D :D

Nyt oikeesti ne pakat auki! Se paras pakkojen aukomis aika meni aikoja sitten jos ROI:n mukaan mennään, on jo silkkaa idiotismia säästää niitä enää pidempään sen toivossa että osuis paremmin jokin erikoiskortti kohdalle. Kukkuu?

Siis oikeesti winter otw on vieläpä tässä kohtaa ihan sysi paska. Siellä on ainoa arvokas Coutinho ja sekään ei mikään kaksinen kortti ole. Muuten noilla ei tee yhtään mitään... ja jannut säästää.

Toty nomineesta sentään taulut ja Mahrez sekä 5k kolikoita.

#väärinavattu

Avasin teidän raivoa tyynnyttääkseni 15 pakkaa. Mitään ei tullut. Olipas TOTY Nomineen Megapack helpoin ikinä.

Jos pientä voittoa haluaa tehdä, niin rare goldeja pääliigoista alimmilla bideillä hunttaamaan ja muutaman satasen buynow-voitolla myymään. Itse en jaksa vääntää, mutta jos joku jaksaa.

#väärinavattu

Avasin teidän raivoa tyynnyttääkseni 15 pakkaa. Mitään ei tullut. Olipas TOTY Nomineen Megapack helpoin ikinä.

Jos pientä voittoa haluaa tehdä, niin rare goldeja pääliigoista alimmilla bideillä hunttaamaan ja muutaman satasen buynow-voitolla myymään. Itse en jaksa vääntää, mutta jos joku jaksaa.

Mut niis lopuissa 135 pakassa ois ollu 4 TOTYä

Nyt saat tyytyä Peter Crouchin Chelsea OTWhin...

Mut niis lopuissa 135 pakassa ois ollu 4 TOTYä

Nyt saat tyytyä Peter Crouchin Chelsea OTWhin...
155.

OTW Sanchez, OTW Auba, OTW Mikkitaarian jne. (Todennäköisesti pakoissa) Mutta tuo pack weight on nyt niin jäätävää paskaa, että yhtään TOTYA ei ole tulossa.

Viimeksi muokattu:
Onko täältä jo porukka ostellut ja kokeillut noita TOTY kortteja? Kolikot polttelee sen verran ettei malttaisi enää odotella hinnanlaskuja...

Onko täältä jo porukka ostellut ja kokeillut noita TOTY kortteja? Kolikot polttelee sen verran ettei malttaisi enää odotella hinnanlaskuja...

En oo kokeillu mut Bonucci ja Alves mietinnässä. Bonucci on kuulemma liian hidas WL:n( acceleration kehno). Alves on aika heikko laitapakiks...

Mul on nyt ollu maalilla kokeilussa Lev Hattushin, ja mietin täs et josko sen tekis... MV on kuitenkin AINA seula, ja sillä on hattu. Neuerilla ja DDG:llä EI ole hattua

En oo kokeillu mut Bonucci ja Alves mietinnässä. Bonucci on kuulemma liian hidas WL:n( acceleration kehno). Alves on aika heikko laitapakiks...

Mul on nyt ollu maalilla kokeilussa Lev Hattushin, ja mietin täs et josko sen tekis... MV on kuitenkin AINA seula, ja sillä on hattu. Neuerilla ja DDG:llä EI ole hattua

6.2 ja punching trait on se huonoin yhdistelmä mutta kun se hattu...

Joo tuo saattaa mennä tekoon kun on kuitenki melko halpa ja 94 sen voi sitten hattuineen tunkea johonki.

Yllättävän hyvät pakat mulla. Zlatan, Handanovic, Benzema, kaksi turhaa informia, 5k pakasta IF Asenjo ja TOTW pakasta Oxlade-Chamberlain. Olen tyytyväinen 30 pakan saldoon.

Itse olen pelannut hetken aikaa viiden pakin taktiikalla WL:ää yllättävän hyvin tuloksin, siihe formationiin Bonucci ja Alves istuisivat täydellisesti. Tuli kuitenkin jauhettua Prime Puyolilla aikansa niin ei voi Bonuccin acceleration ainakaan huonompi olla kuin säkkäräpäällä :D

Kyllä. Olisi varmaan tullut paskat housuun jos en olisi jo saanut syksyllä Iconia, kun tuli viikon ainut Silver inform, jonka flare on suhteellisen samannäköinen. Jotkut katsojat kommentoikin, että luuli hetken Iconiksi :D

Mulla kävi samalla tavalla ja vielä kahdella pakalla peräkkäin. Molemmissa viikon ainoa silver iffi marriot tai joku harriot...

Ylös Bottom