Helmikuun alussa oli viimeksi. Nyt ei voi varma olla, mutta varmasti kahden ekan viikon aikana.Hmm, kai voisi jatkaa säästelyä niihin, koska tulossa?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Helmikuun alussa oli viimeksi. Nyt ei voi varma olla, mutta varmasti kahden ekan viikon aikana.Hmm, kai voisi jatkaa säästelyä niihin, koska tulossa?
Nokun halusin jännitellä ja kokeilla RNGtä.Siis mitä nappeja te oikeesti vedätte huiviinne että pystytte säästää pakat
A: TOTYihin asti
Nokun halusin jännitellä ja kokeilla onko 15 version sininen Messi syönyt mun tuurit.
Ps. ROI = ?
Siis mitä nappeja te oikeesti vedätte huiviinne että pystytte säästää pakat
A: TOTYihin asti ja
B: Niiden jälkeenkin joitakin väsyneitä OTW kortteja varten?
Nyt oikeesti ne pakat auki! Se paras pakkojen aukomis aika meni aikoja sitten jos ROI:n mukaan mennään, on jo silkkaa idiotismia säästää niitä enää pidempään sen toivossa että osuis paremmin jokin erikoiskortti kohdalle. Kukkuu?
#väärinavattu
Avasin teidän raivoa tyynnyttääkseni 15 pakkaa. Mitään ei tullut. Olipas TOTY Nomineen Megapack helpoin ikinä.
Jos pientä voittoa haluaa tehdä, niin rare goldeja pääliigoista alimmilla bideillä hunttaamaan ja muutaman satasen buynow-voitolla myymään. Itse en jaksa vääntää, mutta jos joku jaksaa.
155.Mut niis lopuissa 135 pakassa ois ollu 4 TOTYä
Nyt saat tyytyä Peter Crouchin Chelsea OTWhin...
Onko täältä jo porukka ostellut ja kokeillut noita TOTY kortteja? Kolikot polttelee sen verran ettei malttaisi enää odotella hinnanlaskuja...
En oo kokeillu mut Bonucci ja Alves mietinnässä. Bonucci on kuulemma liian hidas WL:n( acceleration kehno). Alves on aika heikko laitapakiks...
Mul on nyt ollu maalilla kokeilussa Lev Hattushin, ja mietin täs et josko sen tekis... MV on kuitenkin AINA seula, ja sillä on hattu. Neuerilla ja DDG:llä EI ole hattua
Yllättävän hyvät pakat mulla. Zlatan, Handanovic, Benzema, kaksi turhaa informia, 5k pakasta IF Asenjo ja TOTW pakasta Oxlade-Chamberlain. Olen tyytyväinen 30 pakan saldoon.
En oo kokeillu mut Bonucci ja Alves mietinnässä. Bonucci on kuulemma liian hidas WL:n( acceleration kehno). Alves on aika heikko laitapakiks...
Siis tuohan on todella hyvin!
Kyllä. Olisi varmaan tullut paskat housuun jos en olisi jo saanut syksyllä Iconia, kun tuli viikon ainut Silver inform, jonka flare on suhteellisen samannäköinen. Jotkut katsojat kommentoikin, että luuli hetken Iconiksi
600 pakkaa avannut, ei TOTY-korttia. Hoho. Nyt sitten katkerana avautuu tuolla. Allekirjoitan kyllä tuon, että tuohon peliin EI kuulu porukan kuluttaa rahaa.https://www.twitch.tv/igoldenbear
Siellä niitä pakkoja aukeaa.
Omat parhaat nostot oli TIF Son ja muutama 86 ja 85 kortti. Son meni myyntiin ja tilalle tuli toty Bonucci ja SIF Handanovic.