Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toimii nimenomaan targettina. Oon tehnyt Lukakulla noin 120 maalia, joista puolet boksin rajalta laukauksella ja puolet puskuista. Minä en Lukakulla ainakaan driblaamalla paikoille pääse, mutta parempaa target mania ei valioliigasta ainakaan löydy.Onko väellä kokemusta otw/if Lukakusta? Tarvis jonkunsortin target manin tiimin kun tuntuu että keskitän työkseen palloa boksiin ja teen päälläni maalit fifassa
Onko väellä kokemusta otw/if Lukakusta? Tarvis jonkunsortin target manin tiimin kun tuntuu että keskitän työkseen palloa boksiin ja teen päälläni maalit fifassa
Toimii nimenomaan targettina. Oon tehnyt Lukakulla noin 120 maalia, joista puolet boksin rajalta laukauksella ja puolet puskuista. Minä en Lukakulla ainakaan driblaamalla paikoille pääse, mutta parempaa target mania ei valioliigasta ainakaan löydy.
No se on sit hyvin jos vasta 2Huonosti tuntuu toimivan EA:n WL serverit. Kaks kertaa jo katkennu kesken pelin EA yhteys.
meisseli on halvin tehdäParit sbc:t tehtynä ja "isoina ukkoina" pakoista Buffon ja Boateng
Kohta rahat koossa johkin halpis iconiin, että saan ton Petit:n koheltaa tiimiin.
Jos ei 4 maalilla saa niin ihmettelen kovin.Saiskoha aguero taas lapun. 4 maalia
Suosittelen Wilsonin tilalle OTW Sigurdssonia jos pace ei oo ratkaiseva tekijä. Hyvät longshotit ja 89 crossing niin saat ne keskitykset Lukakun kuuppaan. Lisäksi 60k halvempi.https://www.futbin.com//18/squad/3686714
Tossa ''taiteilijan'' näkemys meikän tiimistä. Kakkosdirreen tuli aamulla noustua, 18 pinnaa unelmasta (WL)
Suosittelen Wilsonin tilalle OTW Sigurdssonia jos pace ei oo ratkaiseva tekijä. Hyvät longshotit ja 89 crossing niin saat ne keskitykset Lukakun kuuppaan. Lisäksi 60k halvempi.
Minkä hintainen suunnilleen tuo Portugalin liiga on tehdä?Tulee muuten kohtuullinen POTM-kortti Aguerolle, jos se sen saa.
Liiga NOS tehty. Pakoista tuli Matic, shadow-kortti, muutama hopeinen joista sai jonkun 6k yhteensä ja jämä-TOTW, mitä noita loppuja avasin, joten en valita (tällä kertaa ) niin yhtään. Ny on Casillas.
Tarttis varmaan panostaa Cityn POTM-korttiin, ihme on jos Aguero tai KdB ei vie.
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/LEAGUES/39Minkä hintainen suunnilleen tuo Portugalin liiga on tehdä?