Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se on siis varmaan extralaiha pakkaTekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.
Tekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.
Mä tein, tiesin kyllä jo etukäteen että takkiin tulee.Tekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.
1.8 miljoonaa jo tilillä. Oon tehnyt kohta miljoonan voittoa tän kampanjan aikana. 100k puuttuu vielä tuosta.Onni on täysi Huddersfield rosteri. Myyn kaiken ja jätän tekemättä.
Edit: Ei hitto mihin hintaan menee Iborrat, Clynet ja muut. Pankkipäivä nro 3.
Tekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.
Tein kakkostilillä, kun oli kortit Cahillia varten valmiina. Ei edes tauluja. Nyt olen entistä iloisempi etten tuota tehnyt.No tottakai nämä tehdään
Lihava pakka ja Pjanic ja Laporte.. ei huono kun en menettäny mitään.
Ite just tämän takia lopetin WL pelaamisen kokonaan ku joka helvetin vastustaja vetää vaa low drive vetoja.On kyllä karsea peli netissä jos vastaan tulee pelaaja joka osaa nuo low drivenit ampua. Ihan sama vaikka ampuu maalivahtia päin ni sinne uppoa. Menee animaatiot pikkasen sekasin molarilla..
Sellaistahan se on netti puoli, kuten 16 versiossa ei nähty kuin fitness vetoja.Ite just tämän takia lopetin WL pelaamisen kokonaan ku joka helvetin vastustaja vetää vaa low drive vetoja.
Mitäs toi traitti tekee?Tämmöseks tää jengi on nyt muokkautunut. Mahtava jengi.
https://www.futbin.com/18/squad/3850859
Sen oon testien perusteella huomannu et melkein pakko olla CCAM paikalla semmonen pelaaja jolla on ''playmaker'' trait.
Sit tuota Firminoa on pakko hehkuttaa edelleen et siinä on paras ST jolla oon tässä pelissä pelannu. Tekee nimittäin semmosella prosentilla maaleja paikoista ja on kyl välil semmosii akrobatia suorituksia keskityspalloissa et voi morjens. Hunter chemillä räjähtävän nopea ja voimaa on äijässä myös riittävästi.
Toivottavasti saa viel useempi noista iffeistä winter upin ja salahille parempi weak foot ni kyl kelpaa..
*Respect*Paras viikonloppu Fifan historiassa tähän asti. Once in a lifetime. Näytä liitetiedosto 236
Höpöhöpö, me tiäretään et pääset 40/0 recordiin viä FIFA18 aikanaParas viikonloppu Fifan historiassa tähän asti. Once in a lifetime. Näytä liitetiedosto 236
Mitäs toi traitti tekee?
Paras viikonloppu Fifan historiassa tähän asti. Once in a lifetime. Näytä liitetiedosto 236