Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu ei, EA saa työntää nuo Squad Battlet sinne minne ei aurinko paista. Taas oli vissiin joku Ultimatebotti vastassa kun tuon 67 chem ja 70 ovr jengin otin vastaan. Suoraan aloituksesta vaan pariinkymppiin kun pallo pysyy jalassa, ihan sama mitä teen ja jollain pronssipelaajalla täydellinen chippi mun moken yli. Sama toistui hieman myöhemmin ja boksi meni kiinni kesken pelin.

Otan Pro:lla sen Gold 1/Elite 3 pakat kotio ja haistatan veet noille ylemmille tasoille. Ei kestä hermo tota bottipalloa.

Uli-uli taas vaihteeks...

Eikös Lege ollu pari tuntia sitten Se Juttu?
Älä nyt hyvä mies jaksa....

Peli ku peli, online tai offline, aina sua kustaan silmään....

:p

Mitä iloa on pelata jollain Pro:lla jolla joudut tekeen omia maaleja hinatakses vihun rankuille? Yllätyin mitä paskaa se oli ku hinkkasin ne EFL-maalit....

Joskus sää nyt vaan olet huonompi, tai olet parempi mut feilaat ratkasuhetkillä.

Jos botti pääsee mokaamaan puolustuksessa, sun ois pitänyt estää se ottamalla se haltuun.... esim. tänään tuli todettua et aina kun vihu saa countterin kulmasta, Alba puskee miljoonaa ohi jos en ota sitä controlliin

Musta Squad Battlejen Legendary on ihan parasta. Häviän välillä, voitan välillä. Jos vaan ens vuodeks saisivat siihen oikeesti pelaajien tiimejä...
 
125 pakkaa lopullinen määrä mitä sain kasaan perjantaiksi. Tuli väännettyä pronssi- ja hopeapaskikkeet pakoiksi ja tehtyä lopulta 9 kultapakkaa. Saa nähdä mitä tulee, jos yhtään mitään.

TOTS-SBC ilmeisesti tulee sunnuntaina ja perjantaina tulee vain Valioliigan TOTS pakkoihin?
 
Suosittelen tekemään tuon ROTW SBC:n jemmaan, suht halvalla lähtee vielä.

Sille kortille tulee vielä kysyntää myöhemmin.

Ja tosiaan jos TOTS korttien hinnat dippaa tonne 25k nurkille niin pitäs olla aika suht profit varma investointi.
 
Miksi? Kun äkkiä saa kovemman OVR:n TOTS-kortin ostettua samaan hintaan tai sen afrikkalaisen ostettua halvemmalla joka tuohon kuuluu.
Niin siis oletuksena että siihen buildiin käyttää joitain untradeable kortteja laskemaan hintaa. Itelle maksoi about 23k yhteensä.

Siinä vaiheessa jos (ja kun) esim. EPL TOTS buildi tulee niin noiden tämänhetkisten rupu TOTS korttien hinnat nousee koska niitä ei ole enää saatavilla.

Viedään ajatusleikki vielä vähän pitemmälle. Noita ROTW kortteja ei muuten sit saa muualta ku tuosta buildista. Ne ei ole pakoissa. Kun inflaatio iskee, ja se joku Seppo sieltä Rovaniemeltä saa idean että pakko testata Ranskan kakkosliigan turkkilaista, niin se maksaa siitä sitten kovan hinnan.

Ja minä nauran matkalla pankkiin.
 
Oliko niin, että Erediviesie ja Superliiga kuuluu ROW liigoihin tänä vuonna. De Ligt ei varmaan oo vielä tulossa, koska sai TOW kortin.
Siitä päätellen et Sels on ROWssa, myös Ere on ROWssa, kun belgit ja hollandaiset on ollu muistaakseni yhdessä. Ja kun WC-mode iskee kuun lopus ni taitaa vaan isot liigat saada oman viikon. De Ligt varmaan on niitä viimisiä, luulen että noi tulee Ratingijärjestykses
 
Niin siis oletuksena että siihen buildiin käyttää joitain untradeable kortteja laskemaan hintaa. Itelle maksoi about 23k yhteensä.

Siinä vaiheessa jos (ja kun) esim. EPL TOTS buildi tulee niin noiden tämänhetkisten rupu TOTS korttien hinnat nousee koska niitä ei ole enää saatavilla.

Viedään ajatusleikki vielä vähän pitemmälle. Noita ROTW kortteja ei muuten sit saa muualta ku tuosta buildista. Ne ei ole pakoissa. Kun inflaatio iskee, ja se joku Seppo sieltä Rovaniemeltä saa idean että pakko testata Ranskan kakkosliigan turkkilaista, niin se maksaa siitä sitten kovan hinnan.

Ja minä nauran matkalla pankkiin.
Mut jos EPL TOTS buildia on se 2 / nuppi, ja suurin osa saa ne tarpeelliset weeklyistä, ni paljonko niitä tarvitaan? Toki ne kai vähän nousee
 
Siitä päätellen et Sels on ROWssa, myös Ere on ROWssa, kun belgit ja hollandaiset on ollu muistaakseni yhdessä. Ja kun WC-mode iskee kuun lopus ni taitaa vaan isot liigat saada oman viikon. De Ligt varmaan on niitä viimisiä, luulen että noi tulee Ratingijärjestykses

Toisaalta viime viikonloppuna EFL sai oman TOTS:nsa, joten luulisi että Liga NOS, Eredivisie, Turkin Superliga ja MLS saisi ainakin omat TOTS:t.

Tahtihan saa olla aika tiukka näissä, jos meinaavat ehtiä TOTS:t julkaista ennen World Cup moodia. Sieltähän voi tulla 1/2 isoa liigaa per viikkoa + 1 pienempi ja noi 10 ROW pelaajaa siihen päälle.
 
Ööh. Mitähän nyt taas? Tuliko mulle vastaan joku disconnect glitchaaja vai mitä helvettiä?

DKT:ta peli, 0-0 ja joku 15min pelikellossa. Ruutuun tulee lukemaan se joku disconnect-juttu ja että peli päättää kummalle tappio. No se tappiohan tuli mulle, vaikka tehnyt yhtään mitään muuta kuin pelasin. Oliko tää nyt joku kusetus vaiko EA:n serverineroutta? En ainakaan lentänyt servereiltä.

Olen 90% varma että mulla oli 3 yritystä jäljellä ennen tuota, mutta saattoi olla myös kaksi jonka peli näytti. Sama tapahtui uudestaan heti perään nollanollassa. Onko tässä nyt siis juttu että sen kun painat Xbox-nappia nollanollassa, niin peliä ei olla koskaan pelattukaan?
 
Viimeksi muokattu:
Ööh. Mitähän nyt taas? Tuliko mulle vastaan joku disconnect glitchaaja vai mitä helvettiä?

DKT:ta peli, 0-0 ja joku 15min pelikellossa. Ruutuun tulee lukemaan se joku disconnect-juttu ja että peli päättää kummalle tappio. No se tappiohan tuli mulle, vaikka tehnyt yhtään mitään muuta kuin pelasin. Oliko tää nyt joku kusetus vaiko EA:n serverineroutta? En ainakaan lentänyt servereiltä.
Laita videon kera EA.lle Twitter viestiä. Joskus kävi kanssa jotain vastaavaa knockoutissa, chatissa pyysivät kaiken maailman tuloksia oman nettini nopeuksista yms. No oma netti parasta mitä tällä hetkellä on vaan markkinoilla saatavilla joten tohon en todellakaan ruvennut. Laitoin sitten Twitter viestiä videon kera tuosta EA Helppiin, Jossa "Jack" otti asian työnalle kaksi minuuttia viestini jälkeen. Hetken päästä tuli linkki josta pääsin lunastamaan paikan WL ja silloisen palkintokortin. Hän myös kertoi kyseisen tilanteen johtuneen vastustajastani ja olevansa yhteydessä häneen.
 
Mut jos EPL TOTS buildia on se 2 / nuppi, ja suurin osa saa ne tarpeelliset weeklyistä, ni paljonko niitä tarvitaan? Toki ne kai vähän nousee
Mites noille EFL TOTS korteille kävi kun buildit julkaistiin?

20k > 45k niin että hujahti. Edelleen, joillekkin on todella kovan työn alla voittaa monta matsia legendaryllä, ja toisekseen niitä Rovaniemen Seppoja on maailma pullollaan ja jos joku kortti fixataan ylös niin Seppo maksaa koska pakko saada. Kyl sä tän tiedät. Lisäksi treidiketjuissa on tyypit sormi liipaisimella seuraavat 24h et koska on hinta kohillaan.

Ja jos käy silleen et ison liigan SBC vaatiskin kaks TOTS korttia ni voitte arvata mitä hinnoille käy.

Mut kantsii ehkä välttää alle 84 ratingin TOTS:ien ostamista jos käy silleen että EPL buildi vaatii korkeamman squadi ratingin ja vain yhden TOTS kortin.

Ps. Mulla ei oo mitään Seppoja tai Rovaniemeä vastaan! :D
 
Viimeksi muokattu:
Mites noille EFL TOTS korteille kävi kun buildit julkaistiin?

20k > 45k niin että hujahti. Edelleen, joillekkin on todella kovan työn alla voittaa monta matsia legendaryllä, ja toisekseen niitä Rovaniemen Seppoja on maailma pullollaan ja jos joku kortti fixataan ylös niin Seppo maksaa koska pakko saada. Kyl sä tän tiedät. Lisäksi treidiketjuissa on tyypit sormi liipaisimella seuraavat 24h et koska on hinta kohillaan.

Ja jos käy silleen et ison liigan SBC vaatiskin kaks TOTS korttia ni voitte arvata mitä hinnoille käy.

Mut kantsii ehkä välttää alle 84 ratingin TOTS:ien ostamista jos käy silleen että EPL buildi vaatii korkeamman squadi ratingin ja vain yhden TOTS kortin.

Ps. Mulla ei oo mitään Seppoja tai Rovaniemeä vastaan! :D
Oon kans vähän pohtinu et helposti Premi build vaatia 2 TOTSia, tai jonku 85-squadin?
Robertson ja Doucoure varmaan heittämällä halvimmat siitä liigasta.

Mahtaakohan 83/84t nousta vai laskee huomenna? Pakkoja aukee sikana, mut tajuaako Sepot alkaa valmistautuu Sunnuntain buildiin?
 
Olipas melkoinen sb peli. Vastustajalla pienten miesten joukkue. Jossa insigne ja Giovinco pakkeina. Siellä ne kolasi minun hyökit mennen tullen ja juoksivat hyökkäykseen. Melko koomisen näköstä kun Insigne loikkaa kulmassa korkeamalle kun Pique. Jokusen tolpan kautta 3-2 tappio. Muutenki tämän viikon pelit menny nihkeästi kun maksimissaan yhden maalin voittoja ja tappioita on enemmän kuin edelliseen kuukauteen jo tässä kohtaa viikkoa.

Muutenhan totsi eventi on ihan hyvin EA:lta järkätty. Vähän vaan epäilen että kovemmat vaatii jo sen verran kovaa vaihdettavaa että saattaa hauskuus loppua. Rotw pakasta korealainen 85:nen.
 
Ylös Bottom