Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helpoin vastus vielä eilisiltä pois Squad Battleissa helpoimmalla. Peli taas vaihteeksi yhtä naksua vaikeampi vastus, eli Amateur. Johdan 5-0 90+2min kohdalla. Peli vaan jäätyy ja tilttaa, 0 pistettä ja luovari mulle. On tää hieno peli.

Pitää kysäistä asiaa chätistä, kun tuo tappio on äkkiä yhdestä portaasta kiinni.

Edit: Niin paitsi että on sunnuntai ja en varmaankaan voi kysyä.
 
Viimeksi muokattu:
Helpoin vastus vielä eilisiltä pois Squad Battleissa helpoimmalla. Peli taas vaihteeksi yhtä naksua vaikeampi vastus, eli Amateur. Johdan 5-0 90+2min kohdalla. Peli vaan jäätyy ja tilttaa, 0 pistettä ja luovari mulle. On tää hieno peli.

Pitää kysäistä asiaa chätistä, kun tuo tappio on äkkiä yhdestä portaasta kiinni.

Edit: Niin paitsi että on sunnuntai ja en varmaankaan voi kysyä.

Meitsi on saanu apua sunnuntaisinki, kiitos EA! :) :) Palvelu pelaa!
 
Noniin. Eli lähetys tulilla vihdoin, oli vähän käynnistymisvaikeuksia:

Ps. Sanokaa jos ei saa mainostaa Twitch-lähetystä, niin poistan viestin.

Pelaan pelin alkuun, jos saisi porukkaa katsomaan.
 
Helpoin vastus vielä eilisiltä pois Squad Battleissa helpoimmalla. Peli taas vaihteeksi yhtä naksua vaikeampi vastus, eli Amateur. Johdan 5-0 90+2min kohdalla. Peli vaan jäätyy ja tilttaa, 0 pistettä ja luovari mulle. On tää hieno peli.

Pitää kysäistä asiaa chätistä, kun tuo tappio on äkkiä yhdestä portaasta kiinni.

Edit: Niin paitsi että on sunnuntai ja en varmaankaan voi kysyä.

Millä recordilla WL menossa?
 
6 voitolla saat jo Bronze 2 Monthlyt, mut kyl sää sen 11 saat kasaan. Tsemiä äläkä koske mihinkään single player kikkareeseen välillä, ne sotkee vaan
En oo saamassa, en mitenkään. Jos joku täältä on katsonut mun pelejä, niin ei tuo valitettavasti vaan riitä.

Mutta tän oli alunperinin tarkoitus olla vain harjoittelua World Cupia ja Fifa 19-peliä varten. Jos siä sitten ilman chatin avustusta WL:n.
 
Kävin poimimassa Maticin 270k. Kuitenki loppu tiimin cdm joten muutama kymppi sinne tänne ei haittaa. Sbc Pakasta saan kuitenki joko KDB:een tai cb:een... ainoat joita en saa tiimiin sovitettua.
 
Oon nyt tykästyny tohon perus 4-4-2 flätti formaatioon. Rupes nuo kapeat formaatiot kyllästyttämään.

Toivottavasti tots sbc on suht halpa. Sielt nousee kuitenkin joku turha kortti.
 
Popenkin saan sovitettua tiimiin jolloin voin Allisonin tai sit Popen tunkea buildiin. Pakkia en saa millään sovitettua tai sit joutuu Piquen tunkemaan buildiin. Siihen on kyllä tykästyny kun kokoa löytyy.
 
Firmino. Ei sovi squadiin yhtään, mutta en toisaalta sitä haluaisi Popeenkaan vaihtaa. Mitähän tuon kanssa tekisi, koittaisiko riskeerata vai ei? Ei mun squadiin noista saa sovitettua kuin Cityn pelaajat ja De Gean.
 
Ylös Bottom