Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samalla tavalla se rahankäyttö on hulluks menny noissa mm-kisoissakin. Rakennetaan monta stadionia yhtiä kisoja varten mitkä jää sit käyttämättömäks kisojen jälkeen. Esim. monta vuotta orjat painanu jo pystyyn stadioneita Qatarin 2022 kisoja varten ja vissiin ihan reippaasti porukkaa kerenny jo sielläkin kuolemaan.

Ja samalla tavalla överiks on menny olympialaiset..
 
Samalla tavalla se rahankäyttö on hulluks menny noissa mm-kisoissakin. Rakennetaan monta stadionia yhtiä kisoja varten mitkä jää sit käyttämättömäks kisojen jälkeen. Esim. monta vuotta orjat painanu jo pystyyn stadioneita Qatarin 2022 kisoja varten ja vissiin ihan reippaasti porukkaa kerenny jo sielläkin kuolemaan.

Hyvä pointti tuo, että kisat maksavat rakennuksineen ihan hirveästi. Tosin urheilullisesti ne kisat ovat kuitenkin edelleen huomattavasti vähemmän rahan kyllästämät. MM-kisoissa ei voi vaan ostaa sitä parasta joukkuetta ja sillä tavalla "ostaa voittoa", vaan se on enemmän kiinni valmennuksesta ja joukkuekemiasta. Huippuyksilöt levittäytyvät laajemmalle alueelle ja suurempaan määrään joukkueita. Vähän samalla tavalla kuin seurajoukkueissa vielä joskus 90-luvulla oli tilanne, kun jokaisesta suuresta liigasta tuli kandidaatteja voittamaan. Nykyään UCL:n puolella voi kauden alussa käytännössä nimetä joka vuosi ne samat noin kuusi joukkuetta, joilla on mahdollisuus voittaa. Toki tänä vuonna Liverpool on piristävä poikkeus, mutta noin muutenhan se mestari tulee aina listasta Barca, Bayern, Real, PSG, Man City, Juventus. Muut joukkueet voivat päästä pidemmälle, jos nuo pelaavat vastakkain aikaisemmassa vaiheessa.

MM-kisat ovat aina sen neljän vuoden odotuksen kohokohta. Pääsee näkemään uusia nimiä ja muita joukkueita ja maita pöhöttyneen UCL:n ulkopuolelta. Omasta mielestä on paljon mielenkiintoisempaa katsoa vaikka jotain Kolumbia - Japani/Senegal ottelua kuin "väsähtänyttä" Real Madrid - Juventusta, jossa pelaavat melkein samat pelaajat joka vuosi. MM-kisoissa tulee aina vastaan uusia tuttavuuksia ja vähän tutkan alta kulkeneet pelaajat nousevat esille. Esimerkkinä vaikka James Rogriguez viime kisoista, joka toki oli itselle ennestään tuttu nimi, mutta nousi isoihin valoihin juuri niissä kisoissa. Kyllä siinä vaan on jotain niin upeaa, kun kesällä tulee alkuillasta omista treeneistä tai matsista ja istuu sohvalle katsomaan jotain edellä mainitsemaani MM-ottelua. Se on ihan eri fiilis kuin se lähes joka vuosi toistuva Bayern - Real, jossa pelaajat ovat 90 % samat, kuin edellisenä vuonna.

MM-kisoissa voi myös tapahtua helpommin yllätyksiä ja ne ovat "isompia". Itse olen seurannut kisoja vuodesta -94 ja melkein joka kisoissa on ollut jotain yllättävää. -94 Ruotsi ja Bulgaria pelasivat mitalipeleissä ja olipa Nigeria myös "tuntematon" ja yllättävä. -98 Kroatia vei varmaan monien puolueettomien sydämet(ja -96 EM-kisoissa Tsekki). 2002 Turkki ja isäntä Etelä-Korea menivät pitkälle, eikä sitä varmaan kovin moni ennakkoon arvannut, samalla edellinen mestari Ranska jäi alkulohkoon. Italia on aina ollut iso maa, mutta olihan se 2006 mestaruus silti iso juttu, yllättäväkin. Hollanti oli sitten väestöllisesti pienenä maana mitaleilla 2010 ja 2014 ja niin edelleen. Aina on ollut joku yllättävämpi juttu kisoissa. Seurajoukkueiden puolella taas niitä tapahtuu huomattavasti harvemmin ja tuntuu että aina vaan vähemmän ja vähemmän. On vaikeampi yllättää, kun raha ratkaisee niin paljon.

Qatarin kisoista toki samaa mieltä. Siellä poljetaan ihmisarvoja ja ne kisat on saatu korruptiolla ja lahjonnalla. Nuo ovat niitä MM-kisojen ikävämpiä puolia valitettavasti.
 
Onpas taas lystiä pelata SBtä kun serverit keikauttaa pihalle tasasen varmasti ennen matsin loppua.... 0-3 tuloksia napsuu :mad:
 
Onpas taas lystiä pelata SBtä kun serverit keikauttaa pihalle tasasen varmasti ennen matsin loppua.... 0-3 tuloksia napsuu :mad:
Kokeilitko jo peleissä sitä "Äbäläwäbäliän" Mahrezia? Itelle nousi Mane, jolla mulle ei ole mitään käyttöä. Toivoin kaikkia muita kuin vasenta laitaa tai Popea, mutta eihän siinä niin käynyt.
Eilen sähkökatkot vei multa kahden pelin voitot viime hetkillä ja kyllä sellainen turha häviö syö miestä.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilitko jo peleissä sitä "Äbäläwäbäliän" Mahrezia? Itelle nousi Mane, jolla mulle ei ole mitään käyttöä. Toivoin kaikkia muita kuin vasenta laitaa tai Popea, mutta eihän siinä niin käynyt.
Eilen sähkökatkot vei multa kahden pelin voitot viime hetkillä ja kyllä sellainen turha häviö syö miestä.
Ihan kiva se on, vaihdosta kentälle mulla. En ostais kyllä.

Mietin tässä et pitäskö vaihtaa Overmars 100k pakkaan kun ei oikein oo ollu käyttöä ihan hetkeen....
 
Kokeilinpa daily knockouttia.. Helposti finaaliin ja finaalin jatkoajalla sit tappio... Pakko varmaan hommata Cristiano Ronaldo joka ratkoo just näitä pelejä.
 
Itsellä taas ihan erilaiset terveiset Mahrezista, aivan jäätävä kaveri camina. Liikkuu todella hyvin ja pallo pysyy jalassa, finesse shotit boxin ulkopuolelta erittäin hyvät. Suosittelen.
Sama. Itellä vetänyt RF.nä kärjessä R9.n babyn rinnalla koska käytän 4222 ja en jaksa mitään kickoffissa vaihteluita. Aluksi olin että "voi vitun Mahrez" kun toiveissa aivan joku muu. Onkin ollut aivan jäätävä. Voin kyllä kans suositella.
 
Sama. Itellä vetänyt RF.nä kärjessä R9.n babyn rinnalla koska käytän 4222 ja en jaksa mitään kickoffissa vaihteluita. Aluksi olin että "voi vitun Mahrez" kun toiveissa aivan joku muu. Onkin ollut aivan jäätävä. Voin kyllä kans suositella.
Mulla sille vaan ei oo tilaa kun Giovinco piäksää sen jokasella osa-alueella IG. Nyt ois toiveissa valjutoppari seuraavasta SBCstä, Vertonghen ja Azpi istuis nätisti tiimiin
 
Ihan kivasti Sane toimii LS paikalla. Ostin myös Sterlingin kokeiluun ja on aika samantuntuinen vikkelä ukko ku tuo Sane.

Dele Allin tots myös tuon laina kortin perusteella aika hyvä.
 
Ihan kivasti Sane toimii LS paikalla. Ostin myös Sterlingin kokeiluun ja on aika samantuntuinen vikkelä ukko ku tuo Sane.

Dele Allin tots myös tuon laina kortin perusteella aika hyvä.
Mä olen ehkä vähän turhan hyviin kortteihin tottunut mut ei ollut kyllä mitään erikoista tuossa Sanessa. Vielä ihan sika tylsä kortti pelata ku vain kolmen tähden skillit.

Skilleistä puheen ollen, pyöräytin SB matsissa Legendaryllä aika kovan skillrunin C.Ronaldolla, ja otin jopa talteen! Muutama turha keskialueen veivi tuossa nyt on mukana mut noin yleensä ottaen aika hyvin ajoitettuja mooveja varsinkin kun tietää miten OP on AI puolustus noita skillmoveja vastaan Legendaryllä.

 
Pääseekö tuossa dkt:ssä edes pelin loppuun? Nyt tahkonu kolme matsia. Ekasta olin voitolla ja sain voiton. Kaksi muuta katkennu toisessa erässä tasa tilanteessa ja kaaviossa olen edelleen yhdessä voitossa.
 
Mä olen ehkä vähän turhan hyviin kortteihin tottunut mut ei ollut kyllä mitään erikoista tuossa Sanessa. Vielä ihan sika tylsä kortti pelata ku vain kolmen tähden skillit.

Juu onhan se vähän tylsä just noiden skillien takia mut ei mulla niin kallis joukkue ole et olis varaa laittaa penkille istumaan tuommone 450k arvonen äijä. Ja kyllähän tuo laiturin hommat hoitaa hienosti.
 
Joku 10-15 dkt peliä ja kaikki päättyi disconnectiin. Futista ei tosin heittäny kertaakaan pihalle. Online seasonia just testasin ja peli meni ihan niin kuin pitäki ilman disconnectia.

Ei ole hetkeen tullu pelattua onlinessä ja sit ku innostuu niin tulee jotai tällästä..
 
Onko jengi yhtään investoinu potm korttia varten? Taitaa olla zahan tai pogban kauppa. Toivon sydämeni kyllyydestä että zaha koska nosti kyllä palacen kuoleman porteilta viime kuussa
 
Ylös Bottom