Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
World Cup aloitettu 0-2-4 saldolla, olen shokissa. Hernandez napsui ikonipakasta ja muita mainittavia nostoja ovat Aguero, T. Silva ja Fernandinho. Pyrin toistaiseksi välttämään kolikoiden käyttöä pakkoihin ja kokeilla mihin asti rahkeet riittävät. Ainakin mielenkiinto pysyy yllä ja siksi oli hauska lukea EA:n foorumeilta, kuinka osa on jo kyllästynyt pelimuotoon.
Eilen daily knockoutin karsinnoissa tein maalin, joka piti ottaa ihan talteen videoklippinä. Maltillinen jauhaminen toi lopulta tulosta:
Jestas marketti harrastaa sellaista vuoristorataa, etten enään pysy kyydissä ja tiedä mitä tekisi noilla 1k hintalappu varustettu 84:lla.
Jooh, joka tänään tai viimeistään tän TOTS päätteeksi lista tyhjäksi. Takkiin tulee, mutta rahat riittää viimeistelee squadin kuitenkin.Niiden osalta meni juna kyl, ellei tässä nyt käy silleen et jengi kyllästyy tosi nopeeta WC moodiin ja hyppää normifuttiin ja hinnat pomppaa takaisin. Tämä ilta ja ehkä Ultimate TOTS voi vähän nostaa hintoja.
Itse ostin äsken tuon eMOTM Balen ja loput kolikot menee tuonne WC puolelle jatkossa. Itse ihan tykkään tälleen parin pelin perusteella.
Näyttää toi WC kuitenkin ihan tuottoisalta normi FUT puolelle, että tulee single tournamenttii pyöritettyy taustalla. Saisi tehtyy noita SBC tehtäviä ja ihan kivaa vaihtelua availla pakkoja jossa on pakkojen paino aivan jäätävät.
Ja onhan WC.ssä paljon pienempi ns "pelaajapooliikin" mistä pelaajia nostaa.Tai taitaa olla sillä tavalla, että WC:ssä ei sitä painoa olisi ollenkaan, eli joka pelaaja on tasa-arvoinen saada...
Ja onhan WC.ssä paljon pienempi ns "pelaajapooliikin" mistä pelaajia nostaa.