Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän tuo BF hössötys ala viimeistään klo 18:00 tänään. Voipi olla että WL pelaaminen voi olla aikamoista shaibaa tänä vloppuna, serverit ylikuormittuu kun porukka availee pakkoja. Ensimmäistä kertaa Gold 2 rewardseista hyvät nostot, Lacazette + Jesus. kivasti tuli about 200k profittia tuosta.

Itselle rewardseista ylivoimaisesti paras nosto tälle Fifalle: Rui Costa, tietenkin rate 85:)

Nyt olisikin joukkueessa jo 8 iconia..

Flash SBC vielä tunnin käykääs tekemässä...

selvis sekin miks EA oli syöttänyt peliin 20 uutta pakkaa...

mut Small Rare Gold Players Pack on kyl aikas kiva, varsinkin kun vaatimukset oli olemattomat

Huomasin tänään et rupes toimimaan tuo easfc xp kertyminen. Johan oli aikakin. :D
juu Ea twiittas serveripäivityksestä yöllä,

toiminee Juhiksellakin nyt.

nää SBCt on kyl ihan huippuja

edit. Small packista Oblak!

ens yönä nukutaan kahden tunnin pätkissä o_O

EA:n käsitys Black Fridaysta huvittaa jälleen. Pakkoja normihinnoilla markettiin salamana. Noh, idiootit ostaa.

SBC:itä ollut enemmänkin? Itse tein tämän uusimman.

Noita BF SBC-haasteita näköjään putoilee tunnin parin välein? Ei vielä uusia liigoja?
Market suht neutraali...

EA:n käsitys Black Fridaysta huvittaa jälleen. Pakkoja normihinnoilla markettiin salamana. Noh, idiootit ostaa.

SBC:itä ollut enemmänkin? Itse tein tämän uusimman.
2h välein tulee uus

oikeat lightning roundit oli asiaa, esim. 100000 pakkaa ja nopeat saa, hitaat ei. tää tunti kerrallaan ei aiheuta samanlaista paniikkia

Menee usko ihmisyyteen täysin. Kuinka vtun tyhmä massa voikaan olla. Porukka ostaa paniikissa kultakortteja yli tonnin kappalehintaan vaikka rareja saisi 700 coinssilla mielinmäärin.

Tuskin tässä mitään suunnatonta crashia on tulossa. Nuo sbc:t pitää huolen siitä.

Menee usko ihmisyyteen täysin. Kuinka vtun tyhmä massa voikaan olla. Porukka ostaa paniikissa kultakortteja yli tonnin kappalehintaan vaikka rareja saisi 700 coinssilla mielinmäärin.

Tuskin tässä mitään suunnatonta crashia on tulossa. Nuo sbc:t pitää huolen siitä.

...kun ei sen muutaman satkun/ tonnin oo mitään väliä kun Raimo tekee SBC:tä...

Mun kovin nosto on Falcao...again:)!!
Nyt on hyvä tehdä noita Henryn ensimmäisiä joukkueita, pelaajat niihin aika helppo naarata pienellä kolikkomäärällä...sitä MLSää odotellessa, toivon mukaan tulee viel tänään!!

Kyllä se on pojat semmonen juttu että EA teki klassisen säästötoimenpiteen, ja liiga SBC:t tulee ens viikolla. :(

Joo ei tullu liigoja. Toisaalta eipähä tarvii tällä viikkoo enää montaa huippu pakkaa avata. Pakat paskeni ja sbc hinta kallistu... no ea:n logiikkaa. Pakasta Vogt.

18463 ja gold 1 vaaditaan 21361

Kyllä tiukkaa tekee että pääsenkö tuonne asti. Vielä kun oon huomenna aamuvuorossa ja lähden joskus 6 aikaan ja tuun 15 aikaan

Kyllä se taitaa vaatia pro tasolla täydet pisteet lopuista vkl peleistä. Hyvä jos riittää

Ylös Bottom