Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Elite ei todellakaan tule helpolla. Enemmänkin uskoisin että keskiverto pelaaja joka tätä pelaa pääsee Silverille. Tämähän johtuu ihan siitä että minkä verran porukkaa muotoa pelaa. Uskoisin että on myös melkoisesti kovia offline jannuja.

Juu en eilen tiennyt, että tarvittavat pisteet nousee päivittäin. Ite olen nyt kahden päivän jälkeen Gold 1 tasolla, vaikka olen suurimman osan peleistä pelannut Semi-Prolla ja hävinnytkin pari peliä pystyyn professionalilla. Välillä tulee kyllä sellasta jengiä vastaan, että huhhuh.

Tälläseks muodostu nyt ykkönen, tällä on kiva paukuttaa menemään :) sandro ois tietty kiva lukakun paikalle mutta liian suolainen hinta vielä.
6e6b37c275358750599c2625bf17bf4b.jpg

Juu en eilen tiennyt, että tarvittavat pisteet nousee päivittäin. Ite olen nyt kahden päivän jälkeen Gold 1 tasolla, vaikka olen suurimman osan peleistä pelannut Semi-Prolla ja hävinnytkin pari peliä pystyyn professionalilla. Välillä tulee kyllä sellasta jengiä vastaan, että huhhuh.

Tämä ensimmäinen squad battle menee testailessa... pääsee vähn hommaan sisälle. Aina muutenkin aloittanut futin kahlaamalla offline seasonit läpi jotta pääsee peliin vähän paremmin sisään.

Tälläseks muodostu nyt ykkönen, tällä on kiva paukuttaa menemään :) sandro ois tietty kiva lukakun paikalle mutta liian suolainen hinta vielä.
6e6b37c275358750599c2625bf17bf4b.jpg

Aikas mukavan näköisiä joukkueita täällä jo porukalla näkyy olevan.. :eek: Itsellä ei edes vielä fifaa kädessä.

Missään mitään tietoa milloin saisi boksillakin icon version pakat, ynm?

Mää oon koittanu tässä arpoo et lähteekö sbc-junaan täysillä vaiko ei. Sinne saa taas tuutattua vaivalla hankitut kolikot .

No mä lähdin täysillä junaan mukaan ja nyt ois kaikki paitsi Mexicon liiga tehtynä.

Vaihtopakassa yli 500k edestä roipetta ja klubissa jotain 250k eestä ukkoa. Enkä todellakaan ole nostellut mitään tosi isoja nostoja poislukien eilinen nosto:

Peli tykkää kiusata minua. Pakka aukee kylteillä, PSG logo, brasilia liput... ja CB/RB:hän kortteissa ofc. :rolleyes:

Nyt arvotaankin, pistäiskö myyntiin vaiko ottaa käyttöön...

No mä lähdin täysillä junaan mukaan ja nyt ois kaikki paitsi Mexicon liiga tehtynä.

Vaihtopakassa yli 500k edestä roipetta ja klubissa jotain 250k eestä ukkoa. Enkä todellakaan ole nostellut mitään tosi isoja nostoja poislukien eilinen nosto:

Ei huano

Mul on joku 50K kyhnyä ja toinen mokoma klubissa.

Tein kans jokusen sbc:n ja isoin nosto oli 84 Asensio josta sai ihan kivan korvauksen.

88 ovr pelaajia sais vielä ihmeen halvalla, eikös noi nyt taas ala nousee ku fifa käynnistyy kunnolla?

Ei huano [emoji3]

Mul on joku 50K kyhnyä ja toinen mokoma klubissa.

Tein kans jokusen sbc:n ja isoin nosto oli 84 Asensio josta sai ihan kivan korvauksen.

88 ovr pelaajia sais vielä ihmeen halvalla, eikös noi nyt taas ala nousee ku fifa käynnistyy kunnolla?
Kyl jengi vaan tekee järjettömiä nostoja :D Itellä paras 40k hamsik. Rahaa klubissa tällä 5k.

Sbc:tä tehnyt, mutta eipä niistä mitään kovia nostoja ole tullut. Tosin on tulossa 1x rare megapack + 1 x gold players premium kunhan jaksaa vetää sen kymmenen peliä niin saa loyaltyt täyteen. Vai toimiiko tässä vielä se loyalty glitch?

Huomenna pitäis sit tehdä päätös kummalle konsolilla tulee ostettua. Plekellä pitäis aloittaa täysin nollilta ja boxilla olisi jo vähän squadiakin kasassa..vaikeeta,vaikeeta..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt on marketti apinassa auki ja pääse kolikoita tekemään. Varannot tällä hetkellä 11 iffiä, KDB ja 60 kulta niffiä joita ostellut halvalla. Päkätyt pelaajat menee sitten klubiin paitsi +10 low rating kortit. Niillä kun on hinnassa eniten ilmaa ja huonoja buildeihin.

Peli on kyllä pitkästä aikaa varsin koukuttava. squad battlet loistava uudistus ja ei hermokaan ole niin tiukalla. Uudet pakka animaatiot myös pirun hienoja ja minulle kyllä kelpaa kun on seassa vähän trolliakin reilummin. Eilen 50k pakka auki ja sieltä lävähtää näytöt Italian lipulla, into nousi jo korkealle kunnes paljastui De Rossiksi :)

Narinaa löytyy sen verran että pelin tempo on liian nopea varsinkin onlinessä. Eilen korkkasin ja oli kuin ADHD reaktiohippaa..

toinen narisemisen aihe squad battleista. Miksi Rolle on joka ikisessä tiimissä, ihan sama minkä otat niin vähintään vaihdosta se tulee. Tuntuu että pelaa jotain Rollen omaa egotrippiä eikä futtia ja toi vituttaa jo kahden pelipäivän jälkeen.

toinen narisemisen aihe squad battleista. Miksi Rolle on joka ikisessä tiimissä, ihan sama minkä otat niin vähintään vaihdosta se tulee. Tuntuu että pelaa jotain Rollen omaa egotrippiä eikä futtia ja toi vituttaa jo kahden pelipäivän jälkeen.
Koska varmaan monella on se lainapelaajana, kun ennakkotilasi pelin?

Mutta mitkä ovat +10 low rating kortit?

Moikkista pöytään pitkästä aikaa!

Tuli ostettua Ronaldo edition (hyi) tästä, että pääsee vähän ennakkoon hakkaamaan. Viime vuoden versio jäi FUT:in osalta oikeastaan kokonaan väliin, niin uskon että tällä ''kaudella'' jaksaa taas pelailla enemmän.

Mites noi Squad Battlet toimii? Ilmeisesti palkinnon saa viikon välein ton rankin mukaan. Voiko toi rankki laskea tuosta jos ei pelaa otteluita?

Oisko treidailumielessä järkevää ostaa Musondaa transfer listalle huomista julkaisua varten?

http://www.futhead.com/18/players/347/charly-musonda/

Valioliiga, 5* skills/weak foot, nopea yms. pleikalla näyttäisi saavan 2000 hintaa. Noin 25k löytyisi ylimääräisiä kolikoita ja niille pitäis jostain löytää hyvä sijoituskohde :D

Hankin itsekin rolle-version jo toissapäivänä kun ei malttanut odottaa. Kaikki SBCeet tehty, mukaan lukien parhaat Mexikosta ja Turkista. Mainitsemisen arvoiset nostot: Coutinho, Willian, Alli ja Morata. Sen verran tuli nähtyä vaivaa etten ihan riemusta kilju. Ei kyllä pitänyt valioliigajengiä kasata, mutta näillä taidetaan sitten mennä.

Moikkista pöytään pitkästä aikaa!

Tuli ostettua Ronaldo edition (hyi) tästä, että pääsee vähän ennakkoon hakkaamaan. Viime vuoden versio jäi FUT:in osalta oikeastaan kokonaan väliin, niin uskon että tällä ''kaudella'' jaksaa taas pelailla enemmän.

Mites noi Squad Battlet toimii? Ilmeisesti palkinnon saa viikon välein ton rankin mukaan. Voiko toi rankki laskea tuosta jos ei pelaa otteluita?
Squad Battleissa on neljä ottelua ja vaikeustaso valitaan oman maun mukaan, mutta ovat vaikeampia kuin normipelissä. Rankki on ainakin itsellä laskenut aina ennen uusia matseja, joten eiköhän tuo laske. Itse pelaan varman päälle ensimmäistä kahta vaikeustasoa, koska kokoonpano ei riitä vielä ylemmäs. Näistä on tullut tasaisesti 680-700 pojoa. Kovemmilla vaikeustasolla on riskinä hävitä peli kunnolla ja pojot jää 300 kieppeille. Gold 2 rankki itsellä tällä hetkellä ja luulen lopulta riittävän Gold 1-Elite tasoille.

No niin eka kunnon nosto. Chiellini pamahti sbc pakasta.

Pistin kaverin kyllä heti lihoiksi. 90k siitä irtos niin nyt saa vähän paremmin joukkuetta rakennettua.

Onko jollain suositella jotain hyviä iffejä sijoitus mielessä?

Muutama Aduriz ja se joku 84 ovr TOTW Ranskis ostettuna. Siihen loppui kolikot. Lisää sitten kun saa pakat auki joskus kasin jälkeen. Tulis ees yksi OTW.

Plaraat vaan Manikani markettia ja napsuttelet sieltä alihintaset kupongit pois.

Eilen sain bidattua IF Philippin 9900 kolikkoon ja sit myin samantien ettepäin 16,5K binillä

Muuten oon käyny kauppaa halvoilla NR korteilla, biddaan 350-550 ja myyn 650-1000 , noita liikkuu kivasti. Pieni voitto /kortti, mut tuottoprosentti on kohdallaan

Tuuliksella selkeesti narahtanu korkki auki puolen päivän jälkeen höpinöiden perusteella! :D

Aleksi, futbin ja filtteröit sieltä 83 ja 84 rated pelaajat ja napsuttelet 83 kaikkia alle 1200 hintasia ja 84 alle 3000 hintasia ja sit listaat molempia pari kiloa kalliimmalla. Taattu voitto jossain vaiheessa.

Itellä tais pamahtaa miljoonan transfer profit rikki kun IF Falcao möi 15k voitolla. Pennin jeniä ole pakkoihin käyttänyt vielä, semi jelhee fiilis!

Ylös Bottom