EI, ei ole niin yksinkertaista, tuossa Nachossa on monta asiaa mikä siitä teki hyvän kohteen, nyt on kauhea kiire mut palaan asiaan tarkemmin jos tarve vaatii.
Nopea summarum, mikä tahansa TOTW:ssä oleva peruskortti ei kelpaa kenelle tahansa. Siinä pitää olla jotain muutakin, palaan myöhemmin tähän.
Noniin tämä case Nacho Fernandez. Itse ostin nuo kortit ihan Markkuja silmällä pitäen. Tajusin ton matsin hyvissä ajoin niin ajattelin olla ajoissa jotta saisin mahdollisimman halvalla noita. Sit keskiviikkona kävi pullat, ja tuo kortti valittiin Team of the Weekkiin ja poistui näin ollen pakoista joten tuo on ns. freerollausta ton kortin kanssa. Ei se ainakaan alle ostohinnan tipahda.
Ja mitä Team of the Weekin kortteja sitten kannattaisi ostella? No niitä mitkä eniten näkyy perusjanttereiden joukkueissa, tai joiden joukkue on jossain SBC:ssä mukana tai
mahdollisesti tulee olemaan mukana (RM-Barca)
Hyvänä esimerkkinä toimikoon Promes. Kortti lähtee normaalisti tonnilla, mutta nyt kun pelaaja on TOTW:ssä, niin hänen peruskortti on pois pakoista ja Russian Premier League SBC Spartakin osalta hieman kallistuu, koska sijoittajat hyökkää tuon kortin kimppuun. Nyt se menee noin 2k hintaan tuo NIF kortti.
Sitten taas esim Defoe, no siitä ei ole Liiga SBC:tä, eikä tule olemaan markuissakaan joten sen peruskortti menee edelleen melkein discard hintaan kaupaksi. Eikä tuo ole kyllä kenenkään tiimissä paitsi jonkun hipsterin, Promes sentään on ihan käyttistä ja varmasti monella RPL fanilla löytyy tiimistä.
Eli keskiviikkoisin kannattaa klo viiden aikaan päivittää EA:n fifa twitteriä ja tsekata nopeasti se TOTW annoucement ja jos sieltä tupsahtaa joku halpa, suosittu kortti esiin jo julkaistuista Liiga SBC tiimeistä niin sitä sitten ostoon.
Toinen vaihtoehto on lueskella Futheadin Aaronin TOTW prediction juttuja ja sijoittaa etukäteen. Tai mahdollisesti seurata viikonloppuna vaikka Flashscorea ja tsekkailla sieltä isomaalisia pelejä ja katella jos sieltä joku nimi pomppaa esiin. Vaivaa tämänkin touhun kanssa vaan valitettavasti joutuu näkemään.
Sen takia itse pidän massainvestoinnista kun ei tarvii muuta kun ostaa jotain mielenkiintoista, ja painaa re-list nappia kerran tunnissa ja kolikot kolisee tilille suht.tasaisin väliajoin. Toki teen tätä harvemmin ku mä pyöritän tuota inform treidiä eniten mut sama periaate.