Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Radjahan on kova nosto! Itse vähän yli 10 kertaa vetäissyt ja antanut vain casemiron ja thiagon.. Casemiro kai ihan ok? Mutta enpä tiedä mahtuuko omaan squadiin. Kai noita vielä toiset 10 pitää tahkota20 UCL upgrade pakkaa tehnyt ja mainittavat nostot Ninja ja Goretzka, tyytyväinen pitää olla varsinkin tuohon Radjan nostamiseen.
Radjahan on kova nosto! Itse vähän yli 10 kertaa vetäissyt ja antanut vain casemiron ja thiagon.. Casemiro kai ihan ok? Mutta enpä tiedä mahtuuko omaan squadiin. Kai noita vielä toiset 10 pitää tahkota
Oisko noin 13k ainakin viime kerralla jos en ihan väärin muista. Tuli tehtyä 12kpl noita ucl upgradeja ja paras nosto olikin Kane. Saa nähdä onko mistään kotoisin kun huomenna kokeilee.Onko kellään käryä mitä Level II palkinnoille pääsy vaatii pisteissä? 6. divarissa nyt menossa Rivalsissa.
Eli aikalailla saisi vedellä pelejä, kun nyt 7k ja torstaina päättyy Rivalsien ikkuna.Oisko noin 13k ainakin viime kerralla jos en ihan väärin muista. Tuli tehtyä 12kpl noita ucl upgradeja ja paras nosto olikin Kane. Saa nähdä onko mistään kotoisin kun huomenna kokeilee.
Eiks voitosta kumminkin melkein tonnin saa?Eli aikalailla saisi vedellä pelejä, kun nyt 7k ja torstaina päättyy Rivalsien ikkuna.
Toi UCL NINJA on kyl kovin keskikenttä jota oon käyttänyt täs pelissä
Ite tein nyt 15 niitä ja paras nosto realin mariano yhteensä oon päälle 100 tehny niitä jos edellisetkin lasketaan ja parhaat nostot Casemiro ja vidal.Tein 10x UCL. Paskaläjän päällimmäisenä Kagawa. Rupes vtuttaa niin paljon että teen vielä 30.
Sä saat Kutosen Rewut tältä viikkoo vaiks putoisit Seiskaan ennenku päättyy. 1 tyyppi EAn foorumeilla kokeili pudota kymppiin, sieltä on paha nousta kun ei sieltä saa vastustajia ollenkaa...Tuli tutustuttua tuohon palkintosysteemiin ja saa jäädä pelit nyt tähän. Div 6 juuri ja juuri ja Rank III takaa 2x megapakkaa + 2x rare consumablepakkaa treidaamattomana, yhdet jos myytäviä. Jos putoan seiskaan, samat palkinnot saa Rank II:llä, jonka vissiin kyllä saavutan joka tapauksessa. Mutta enpä nyt ota mitään riskiä ja tyydyn kahteen treidaamattomaan megapakkaan aamusta.
Putoan siis varmasti seiskadivariin jos pelaan nyt väkisin pelejä. Kun häviöt tulisi pudottamaan ja tähän aikaan on ollut todella harvassa helpot vastukset onlinessa.