Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muistaakos kukaan miten näitä Swap-pelaajia on saanut? Montako tullut SBC:itä 2 vai 3 per jakso? Lisäksi pelkistä peleistä tullu 2 vai 3? Siis ilman voittoja, onlinea tai mitään. TOTY:n ajan peli käytössä, joten maistuisi tuo 7 korttia siihen Rare Mega Packiin.
Ilmeisesti weekend leaguessa on suht helppo aina ottaa ekaan kymmeneen matsiin ne 7-10 voittoa, sitten aina tapahtuu jotain. Seuraavaksi huomaatkin että alkaa menemään tasan voitot ja häviöt pikkuhiljaa koska kaikki täällä selitetyt handicapit alkaa loksahtamaan päälle.
@FinBon Miten ehdit? 16.30 ok?
Nouseeko? En ole koskaan kuullut puhuttavan että nousisi.. Toki sieltä välillä tulee niitä kovempiakin vastustajia vastaan, mut paljon tulee myös niitä huonompia missä se ea hyppää puikkoihin.Vastustajien tasohan ei ainakaan nouse ?![]()
Kiitos! Oli kiva pelata lajia nimeltä jalkapallo, samalla kun sitä katsoi Viaplaysta.
Vähän vaikea linkitettävä porukalle?Kannatta muuten tehdä välittömästi tuo Ibran sbc, aivan uskomaton kortti.
Kannatta muuten tehdä välittömästi tuo Ibran sbc, aivan uskomaton kortti.
Nousee, määräytyy oman +/- tilaston mukaan. Jos voitat 10 ja häviät 2 on sun +/- 8 ja saat vastaavia pelaajia vastaan.Nouseeko? En ole koskaan kuullut puhuttavan että nousisi.. Toki sieltä välillä tulee niitä kovempiakin vastustajia vastaan, mut paljon tulee myös niitä huonompia missä se ea hyppää puikkoihin.
Kiitos! Oli kiva pelata lajia nimeltä jalkapallo, samalla kun sitä katsoi Viaplaysta.
Ei mulle semmosia tule normipeleissä. Asenne oli täysin "leikin kolme peliä." Mutta se mitä ihmettelen, on se tilanne jossa mulla oli KOKO maali vapaana ja mun ukko vaan antoi pallon sun molarille, vaikka vedin maalia kohti.Kiitos itsellesi! Helpostihan nuo 3 matsia meni, harmittavasti pari jatkoajalle. Erikoinen muuten se sun palautus molarille, joka meni maaliin. Olisi voinut harmittaa tosi pelissä...
Otin neuvosta vaarin ja tein pois kuleksimasta, aivan pitelemätön korttiTähän vahva sama! Yksikin icon jo riittää saamaan Zlatanin kasin kemioille.
Tähän vahva sama! Yksikin icon jo riittää saamaan Zlatanin kasin kemioille.