Eikö se 16vuotias jannu kuka voitti sen niin aika paljon just tällä kombolla teki maalit ja Messi aina puski sisään
Juu niin teki
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikö se 16vuotias jannu kuka voitti sen niin aika paljon just tällä kombolla teki maalit ja Messi aina puski sisään
Siinä vähän sisällöt vähenee jos ei EA saa kerätä idioottien rahoja enää. Tai sit tulee joku kuukausimaksutsydeemi jolla saa uutta kontenttiaHarmi että noita ea:n persereikiä ei voi kusetuksista saattaa takautuvasti vastuuseen ja heittää johonkin muutamaksi vuodeksi loot boksailemaan. Mutta hyvä kun lopettavat moisen kusetuksen.
Ihan samanlailla teen ite ainaki maaleja ku ennen patchia mutta nyt ei vaa joka veto uppoa ja Kaukovedot harvoin menee. Boksin sisältä melko usein menee low drive shot sisään ja power shot etu kulumaan.Mitkä sisällöt vähenee? Promopakat millä rahastetaan kakaroiden vanhempien ja peliaddiktien luottokortit tyhjäksi?
Olis kyllä aika että ea:lla tuo paska iskis tuulettimeen kunnolla. Eniten tässä pelissä ärsyttää se ettå ilmestyessä peli oli paras fudispeli mitä itse pelannut. Tällä hetkellä kuitenkin pelinautinto verrattavissa kunnon ripulitautiin.
Millaisilla vedoilla jengi maalit tekee viime patchin jälkeen? Finesset ei itsellä tunnu edes boksista vedettynä mennä sisälle.
Eiköhän EA keksi uusia keinoja rahastamiseen, mutta mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta pelaamisessa ja en pelkästään FifaÄnäreiden osalta.Mitkä sisällöt vähenee? Promopakat millä rahastetaan kakaroiden vanhempien ja peliaddiktien luottokortit tyhjäksi?
Eikös Fifa 18 ollut täysin sama? Itse pelasin kyllä ja vielä välillä jopa ihan mielelläni, mutta nyt ei vaan enää pystynyt. EA:n tapa myydä peliä meille hölmöille. Väittäisin tosin, että osittain myös harhaanjohtavaa myyntiä, vähä ku Sotkilla ja muilla vastaavilla kalustepuolella. Ja toivon samaa kuin sinä.Olis kyllä aika että ea:lla tuo paska iskis tuulettimeen kunnolla. Eniten tässä pelissä ärsyttää se ettå ilmestyessä peli oli paras fudispeli mitä itse pelannut. Tällä hetkellä kuitenkin pelinautinto verrattavissa kunnon ripulitautiin.
Siinä vähän sisällöt vähenee jos ei EA saa kerätä idioottien rahoja enää. Tai sit tulee joku kuukausimaksutsydeemi jolla saa uutta kontenttia
Tämä. Unelmahan olisi se, että pakkarahastuksen sijasta EA panostaa pelin sisältöön ja tulevaisuudessa nähtäisiin mm. mahku jakaa omia rostereita Manager-pelimuotoon, kunnon yhden pelaajan uramoodi ilman mitään typeriä skriptattuja videouria ja muutenkin laadukas peli. Sitten mää heräsin tottakai, mutta aina voi haaveilla.Mikä sisältö, siis joku 95 Vinicus?
Nii, just se 95 Vinicius. Tylsää se on vääntää samoilla lapuilla koko vuosi... kivasti tuli uutta mielenkiintoo pelata noilla Future-kupongeilla.Mikä sisältö, siis joku 95 Vinicus?
Nii, just se 95 Vinicius. Tylsää se on vääntää samoilla lapuilla koko vuosi... kivasti tuli uutta mielenkiintoo pelata noilla Future-kupongeilla.
Ja miten marketinkin käy kun vajakit ei sitä täytä?
Sille ei toki mahda minkään jos vajakit ei osaa käyttää muuta kun tubesta kopioitua tiimiä.
Mulle ei ollut. Oli juuri sitä rahastusta, jota EA:lta vihaan. Castrot ja muut urpot pisti tsiljoonia pakkoihin, hohhoijaa. Samaa mieltä Premitiimistä, ihan helvetin väsynyttä.Vastasit itse itsellesi. 9/10sta vastaan tulevasta tiimistä on premistä. Degeavandijkpogbakante enemmän sääntö kuin poikkeus. Future stars kortit oli tervetullut promo siitä ei pääse mihinkään.
Skippasin fifat kokonaan ja pidin välivuoden 18 kohdalla. Siksi tuntuikin fressiltä hypätä kelkkaan 19 mukaan, ja kuten sanoin, aluksi tuntui niin hyvältä peliltä mutta pikkuhiljaa alkoi aiheuttamaan persesyöpää.Eiköhän EA keksi uusia keinoja rahastamiseen, mutta mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta pelaamisessa ja en pelkästään FifaÄnäreiden osalta.
Eikös Fifa 18 ollut täysin sama? Itse pelasin kyllä ja vielä välillä jopa ihan mielelläni, mutta nyt ei vaan enää pystynyt. EA:n tapa myydä peliä meille hölmöille. Väittäisin tosin, että osittain myös harhaanjohtavaa myyntiä, vähä ku Sotkilla ja muilla vastaavilla kalustepuolella. Ja toivon samaa kuin sinä.