Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
10 WL matsia takana uutta patchia ja ihan hirveää on maalintekeminen ja "tuurikauppaa". Tämä pelaajana joka ei ole timed finesseä ikinä edes käyttänyt. Boksin sisältä täydellisestä asennosta ammutut sijoitukset menevät huomattavasti useammin nyt ohi tai veskan torjuntaa kuin aiemmin. 90% maaleista olen varmasti tehnyt A) päällä B) riparihässäkät C) driven shot ristikkäiseen takanurkkaan.
Hienoja kortteja toki, mutta melkoinen cash grab EA:lta
OTW:ssa on Batsman, Fellaini, Higuain ja ?Pakkohan se on jollain rahastaa ku winter otw jää niin vaisuksi.
Mun mielestä tää promo on just hyvä, uusia kortteja, uusia SBCtä, kerrankin järkevä Weekly Objective( ei niitä vitun online singlejä vaan Rivalsii ). Ei FUTtiin varmaan paljon muuta voi lisätä?
Rakentelen just kivaa horstinwursti-tiimiä weeklyy varten
Eikä yhtään kiinnosta millanen cash grab on ku mun cashit pysyy pussissa kuitenkin
Siis ymmärsinkö nyt oikein että nää on jotain OTW:ita, jotka EA keksi itse? En edes katsonut mitä nää on, mutta twitterissä osui silmiin. Eli siis jos Werner saa TOTW-kortin, sen arvo nousee 90 ovr:n mulla?
Voi luoja. Kaikkea se EA keksii. Tää vie kyllä rahastuksen jo uudelle tasolle.Juu eli jos Werner saa iffin niin tämä kortti nousee yhden iffin verran paremmaksi kuin paras normaali iffi
No todennäköistä on, että Belgian jälkeen nää promorahastukset vaan lisääntyy. Nää EA kun osaa.Rahastus kyllä haisee ja alkaa viedä kyllä makua tästä touhusta