Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 20 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itellä.kans vähän valahti into, liikaa kolikkookin jo... saatii sentään Luke. Eikös 84 Pukki oo aina First owner? Viime viikolta 1 peli Rivua(hävisin), pakoista Gelson. Kelpaa
 
Eriksen asteli markuista ruudulle ja olin innoissani, että tuli viimein edes joku 30k arvoinen pelaaja. Tuostahan sai 108k, miten ihmeessä? o_O Kelpaa, otteluakaan en ole pelannut yli viikkoon.
 
Markuista Pogba tänne :oops: Ramos ja Havertz nostaneet mukavasti arvoaan (eli myyntiin) niin pitääkin miettiä tiimiä uusiksi.
 
Tasan yksi toive tänään, EA tekee oikeasti ok haastavan Icon Swap vaatimuksen hyvällä tavalla. Ei niin että jotain rasittavaa väkisin raastamista, johon menee vain hermot ja motivaatio.
 
Tasan yksi toive tänään, EA tekee oikeasti ok haastavan Icon Swap vaatimuksen hyvällä tavalla. Ei niin että jotain rasittavaa väkisin raastamista, johon menee vain hermot ja motivaatio.

No jos alku näyttää muutaman xp:een takia melko tuskaiselta niin ikoni objektivet on vittumaiset tyyliin... Tee 5 puskumaalia saamelaisella first owner pelaajalla rivalsin ykkös divarissa.
 
Saiko jengi tehtyä tähän asti tulleet? Gold1 mulla jäi kulmamaaliin, enkä todellakaan aio edes harkita tuon väkisin yrittämistä ja tänään taitaa jo päättyäkin. Gold2 puuttuu enää se chipshot homma. Muuten on kaikki Rivals matseja lukuunottamatta tehtynä.
 
Viimeksi muokattu:
Saiko jengi tehtyä tähän asti tulleet? Gold1 mulla jäi kulmamaaliin, enkä todellakaan aio edes harkita tuon väkisin yrittämistä ja tänään taitaa jo päättyäkin. Gold2 puuttuu enää se chipshot homma. Muuten on kaikki Rivals matseja lukuunottamatta tehtynä.

Kaikki tehty. Kulma tuli ihan munkilla sillä olen tainu tehdä 2 maalia jostain tuhannesta kulmasta. Tower of power aiheutti eniten ongemia vaikka onkin +82 ukot hyökkäyksessä muutenkin.
 
Oon kans tehny kaikki. Nuo rivals haasteet on vaa hölmöjä ku ei kannata rivalsissa näiden myötä noussa ylöspäin divareissa jos haluaa tehdä tehtävät.
 
Saiko jengi tehtyä tähän asti tulleet? Gold1 mulla jäi kulmamaaliin, enkä todellakaan aio edes harkita tuon väkisin yrittämistä ja tänään taitaa jo päättyäkin. Gold2 puuttuu enää se chipshot homma. Muuten on kaikki Rivals matseja lukuunottamatta tehtynä.

Gold 1 sama vika eli kulmamaali puuttuu, päällä olen tehnyt yhteensä varmaan 1 tai 2 maalia kauhealla tsägällä. Gold 2 puuttuu chippi ja läpisyöttö rivalsseissa.

Ylipäänsä olen aivan hukassa tämän version kanssa. Sama oli kyllä vuosi sitten 19 version kanssa ennen kuin sai kunnon pelaajia ja vähän taktiikkaa kuntoon. Ei pompi pallo yhtään, äskenkin vein laukaukset Rivalssissa tyyliin 10-3 mutta hävisin 1-3. Vastuksen kaikki maalit tuli identtisesti: veto rankkualueen ulkopuolelta, joka osuu minun puolustajaan ja kimpoaa siitä uudestaan vastuksen hyökille, joka kuittaa tyhjiin. Ja näitä tulee joka helkkarin online pelissä. Tihkaisee tämä touhu mutta luotan siihen, että pikku hiljaa muutaman (n 500?) pelin jälkeen näitä ei enää tule. Oma maalinteko on aivan puissa, vedot menee ihan mihin sattuu ja päällä ei sinnekään. '

Eli mukava harrastus... ;)
 
Hyötyykös noiden weekly objectievien tekemisestä muuten kuin saa sen palkinto xp:n?
Saat ne palkinnot mitä aikajanalla on, sen mukaan miten EA suo sun suorittavan niitä.

82+ oli helppo, spämmäsi vaan niin saatanasti keskitystä maalille jossa odotti Haller-Mandzukiz-Michail Antonio kolmikko. Hitaan syötön sain 90+1 min kohdalla Matalla. Totta ylemmäksi, että jos oikeasti haluaa suorittaa objectivet ja säilyttää mielenterveytensä, divarin pitää olla ennemin alempana kuin ylempänä.
 
No eipä tullut sitten mitään muuta kuin aivan järjettömän kallis Auban POTM SBC ja weeklyt. Tekeekö EA tätä nyt tahallaan vai mitä helvettiä?
 
Icon tehtävät tulee vissiin klo 21.

Ei mitään järkeä tossa Auban POTM kortissa. Ei juuri mitään upgradea ja järjetön hinta.
 
Ylös Bottom