Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tottahan toki guaranteed pakasta tuli duplicate Renato Sanches...
Tai Ochoa ja Rajkovic.On sekin parempi kuin Mandanda.
Itselläni oli koko LATAM/MLS joukkueista tasan yksi pelaaja pakattuna, Ochoa. Arvatkaa vaan kenet sain tuosta LATAM/MLS-pakasta...Tottahan toki guaranteed pakasta tuli duplicate Renato Sanches...
Mä yritin tyhjennystä monena eri viikkona, mielenkiinto loppui aina johonkin tuntii. Edelleen paras keino mulle on avata se "10" liigapakkaa ja sitten ylimääräiset Liiga SBC:hen, taas on 25 pakkaa odottamassa iltaa. Tein kalliilla yhden 2x 81+ pakankin, pomminvarma Messi+Neymar siis tulossa. #kappa
Kaikkeni yritin motivoida itseni WL:n, mutta ei vaan pysty. Ollut 2000/2000 pistettä jo jostain joulukuun lopusta ja Icon Swapitkin jäi kesken, kun Litmanen piti grindata. 3 jäi puuttumaan tuosta.Tämä kuitenki viimeinen wl niin mennään nykyisillä ukoilla.
Suht raju handicap / dynamic difficulty oli draftin kolmannella kierroksella.
Näytä liitetiedosto 3146
Mietin et WL oli jo paha mut tää oli jo jotain ihan sairasta.
UK government calls for evidence on loot boxes over concern they train children to gamble
The UK government could classify loot boxes as gambling following an upcoming call for evidence, The Guardian reports.www.eurogamer.net
Toivottavasti tapahtuu. Ei mulla muuta.
Belgia ja Hollanti nyt ei ollut vielä mitään, mutta UK alkaa oikeasti olla jo sellainen rako, että jotain on pakko tehdä muuta kuin vain "jatkaa myyntiä". Ei poista muksuilta missään nimessä pakkojen ostoa, kun idioottivanhemmat niitä sitten jengille ostelee pelin kanssa, mutta vaikuttaa suuresti.Ea ei tule luovuttamaan dataa vaan lopettavat pointsien myynniin samalla tapaa ku hollannissa ja belgiassa. Myyvät niitä siellä missä pystyvät niin pitkään kuin mahdollista.