Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fifa 2002

  • Viestiketjun aloittaja Tseni
  • Aloituspäivämäärä
T

Tseni

Guest
Ajattelin kysästä, että onko tämä paljonkin parempi kuin edeltäjänsä (huonot ja hyvät puolet) ?
 
No luulisin, että tämä on samaa toistoa kuin muutkin fifat ovat olleet! Pistäisin rahani mieluummin tässäkuussa ilmestyvälle Pro Evolution soccerille! Luulen että PES tulee olemaan iskevämpi!:cool:
 
Vaikee sanoa kun ei ole vielä testannu, mutta kun lukee muitten kommentteja niin kuulemma on kaikilta osin parempi kuin edeltäjä, mutta riittääkö se? noh en osaa vielä sanoa kumman ostan Fifa2002:sen vai Pro evolutionin... jahka kummatkin on kaupoissa niin sitten..
 
Siis jos joku oikeasti tietää futiksesta jotain ja pitää lajista niin ei ole kuin yksi järkevä valinta: PES.

Itse en ainakaan keksi yhtään syytä miksi valitsisin FIFA:n. Olen koittanut demoa PC:llä (lyhyesti) ja onhan se joiltain osin parempi kuin edeltäjänsä, mutta mutta...Tietenkään en voi puhua kaikkien puolesta, mutta ehdottomasti 246-prosenttisesti suosittelen Pro Evolution Socceria.

Uskon että nämä PES-ylistykset kuulostavat oudolta jos ei ole koskaan esim. ISS Pro Evolutionia pelannut, mutta ne eivät todellakaan ole liioittelua. Eikä PES:ää ole tietenkään vielä koitettukaan mutta arvostelujen perusteella se on kaikkea mitä edeltäjänsä ja vielä paljon enemmän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
ei ole tullut kokeiltua varmaan ikinä yhtään ISS:ää, mutta kokeilin tuossa TIF:aa ja tuli heti karvas pettymyksen maku suuhun. pelkään siis, että se pro evolution soccer on samantyylinen (hidastempoinen ja kankea) joka ei minua miellytä lainkaan.
 
Kankeudesta ei tietoakaan, mutta hitaus (verrattuna esim. FIFAan) tuo realismia, eihän oikeastikaan Phil Neville vedä kenttää päästä päähän 10 sekunnissa harhauttaen kaikki tielle osuvat vastustajat. Pelin idea on juuri siinä että useimmiten pallon kanssa ehtii hetken miettimään mitä tekee ja keskikentällä voi halutessaan rauhoittaa peliä. Ei aikaa kuitenkaan liikaa ole, varsinkaan vastustajan rangaistusalueella.

ISS Pro Evolution 1:ssa ja 2:ssa on kuitenkin ollut pelin nopeuden säätö, tuskin sitä uudestakaan versiosta on pois jätetty. Painotan edelleen että jos ei halua realistista futispeliä niin tuskin siitä Pro Evolution Soccerista juuri mitään saa irti. Arcade-futista haluaville on olemassa FIFA:t tai Virtua Strikerit.
 
joo se nopeuden säätö on ihan hyvä homma. kyllähän se hyvä hankinta tulee luultavasti olemaan.
 
Syöttösysteemi on uudistettu. Se toimii niin että palloa ei välttämättä syötetä pelaajalle vaan pelaaja juoksee sinne minne pallon syöttää. Suosittelen mieluummin Pro Evolutionia
 
ISS ehdottomasti! Olen pelannut N64:n ISS 64, sekä ISS 98-pelejä, ja vaikka peli onkin Playstation versioista kehitetty, ovat pelit olleet pelattavuudessaan huippuluokkaa.

Hitaus-aspektista sen verran, kuten Jake jo sanoikin, realismi tuo pelinautintoa(kaikissa peleissä realistisuus ei välttämättä ole hyve...tässä se on), eli yhdellä-miehellä-läpi-koko-kentän-ja-reppu-systeemi ei ole mistään kotoisin, joten tiimipeli herätetään kunnolla henkiin ja peli näyttää pelatessakin oikealle esikuvalleen futaajien etsiessä sopivia hyökkäysvaihtoehtoja....:)
 
FIFA sarjat ovat mielestäni olleet aina huonoja. Ainut joka sai minut syttymään oli 98-Road to World Cup... Minkähän takia?!
ISS on huomattavasti parempi, vaikka siitä ehkä puuttuukin oikeat nimet, erinomainen pelattavuus korvaa sen 100 prosenttisesti. Sinuna kiertäisin FIFAn kaukaa ja hankkisin jostain vähän käytetyn (tai käyttämättömän) ISS:n halvalla. Ehkä jopa PSonen version siitä...
 
Ylös Bottom