enlargementti
Well-Known Member
Juu, wl oli puoliksi sellasta lagikuraa että itketti. Siihen vielä oma huonous päälleServut ollu kyl ihan järkyttävät. Saa nähdä onko tää nyt tällästä sit jatkossakin..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu, wl oli puoliksi sellasta lagikuraa että itketti. Siihen vielä oma huonous päälleServut ollu kyl ihan järkyttävät. Saa nähdä onko tää nyt tällästä sit jatkossakin..
Yeah, varmaan tämän päivän aikana eikä jää odottamaan pakasta poistumista?Myisin kyl. Tuostahan saa melkein 300k. Varmaan ihan hyvä ukkeli mut normi fede on sen 30k, ei tuo kuitenkaan niin iso upgrade ole.
Yeah, varmaan tämän päivän aikana eikä jää odottamaan pakasta poistumista?
Ymmärtääkseni huomenna tulossa rulesbreaker #3. Täytyy pohtia...Periaattees kannattas oottaa sinne to-pe ku wl jengit ostetaan mut siinä on riskisä jos ens pe onkin jo uus promo ni voi olla et kortteja aletaan paniikissa myymään ja hinta tippuu.
Ymmärtääkseni huomenna tulossa rulesbreaker #3. Täytyy pohtia...
@Saxon_747: Onnea, kovan tason pelaajan nostosta! \o/
Joutuu kyllä jooh tasapainottaa rankasti muualla, kun tungee tuollaisen 90 rating kentälle jotta saa sen 77 keskiarvon. Pari häviötä tullut, muuten kyllä pelkkiä voittoja.On ton molletin pelaaminen kyllä ihan hauskaa. Itse sain tasapainoisen jengin tehtyä. Vedin 7 matsia ja voitin kuusi. Ei yllättänyt että vanha tuttu laina mbappe kaikilla vastassa. Tosin se muu tiimi on yleensä ihan ripulia niin aika helposti saa tehtyä maaleja.
Ei, Albani tarvitsee häntä ja Ramos aivan liian kallis. Enkä nyt raaski luopua mun ainoita Barca jätkistä startterista. Voin kyllä kuunnella ideoita ehdotuksia, mutta anna kun arvaan, Davies/Alaba? x)Eikö olisi aika päästää pique menemään Shakiran kainaloon ?
Mä vedän tällä tota mollettia.
Riippuu vähän mihin ne pitää sijoittaa. Käytin alabaa alussa mutta se on mun mielestä liian hintelä pakiksi tässä pelissä.Ei Albani tarvitsee häntä ja Ramos aivan liian kallis. Enkä nyt raaski luopua mun ainoita Barca jätkistä startterista. Voin kyllä kuunnella ideoita ehdotuksia, mutta anna kun arvaan Davies/Alaba? x)
352, minun uusi rakkaudeni. Eli LB nousee LM tehtävään perään ja keskittämään palloa/syöttää keskelle CAM/CM:lle ja puolustuksessa formaatti muuttuu lennossa perinteiseen 442 (LM -> LB ja CAM -> LM). Tällein se toimii tässä pelissä. Ai niin, hyvä myös jos osaa pukatakin, nimittäin "get in the box" jos RM pääsee apajille laittamaan takatolpalle. Joten yhteenvetona: Yup, Prime Roberto Carlos it's your man.Riippuu vähän mihin ne pitää sijoittaa. Käytin alabaa alussa mutta se on mun mielestä liian hintelä pakiksi tässä pelissä.
Nope ei ole vielä tullut. Fifa forumissa näkyy myös juttua, että streamissä kerrottu että kestää jopa viikkoa saada tokenin. Mutta mitä siinä kiirehtiä, 10 pitää kerätä ja 5 tokenin rewardi saa aikasintaan vasta ensi vuonna. xDOnko joku saanut jo ensimmäisen FGS Swaps tokenin? EA taisi luvata, että kolmen päivän sisällä tapahtumasta nuo pitäisi tulla, mutta itselleni ei ole ainakaan vielä ilmestynyt.