Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr XemiRer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yhden TOTW Upgraden tein ja sieltä tuli Mateta. Ehkä voisi kokeilla vielä tuuria noiden suhteen myöhemmin, kun sieltä on mahdollista saada myös noita best of TOTW pelaajia.
Yhden myös tein, alkaa kyllä klubini pursuaa yli näistä vasen laitapelaajista.
Capture.PNG
Samoin pakkojen suunta alkaa kääntymään takaisin La ligaan.
Capture.PNG Kannattaako? Capture.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Yhden myös tein, alkaa kyllä klubini pursuaa yli näistä vasen laitapelaajista.
Näytä liitetiedosto 5095
Samoin pakkojen suunta alkaa kääntymään takaisin La ligaan.
Näytä liitetiedosto 5097 Kannattaako? Näytä liitetiedosto 5096
Hyvä nosto. Carrasco kelpaisi myös itselleni supersubiksi. Itse en ehkä vaihtaisi, sillä tuon ensimmäisen squadin hyökkäys on paljon parempi.

Yhden pelin kävin vielä pelaamassa ja button delay oli valehtelematta varmaan noin sekunnin luokkaa. Voitto tuli, mutta vitutti kyllä huolella koko pelin ajan. 6-0 on tällä hetkellä tämän viikon WL ja illalla pitää sitten kokeilla, jos gameplay olisi edes pelattavalla tasolla.
 
Tämä viimeisin Flash SBC. *facepalm*
11 rare gold/min team 60 (turha) ja vaihtaa yhteen 80+ hyökkääjään? :D
 
eilinen keskikenttä oli vielä jotenkin perusteltavissa, ei tätä kyllä..

Joo ei tässä ollut mitään järkeä mutta sama ollu kaikki muutkin flash sbc:t. Laitan huonoja kortteja... saan tilalle huonompia.

Objective päkeistä sentään muutama walk out ja iffi. Näistä flash sitä sun tätä ei ole tullut yhtään mitään.
 
Joo ei tässä ollut mitään järkeä mutta sama ollu kaikki muutkin flash sbc:t. Laitan huonoja kortteja... saan tilalle huonompia.

Objective päkeistä sentään muutama walk out ja iffi. Näistä flash sitä sun tätä ei ole tullut yhtään mitään.
Hiukan jooh heikolta ja itsellä vähän toisinpäin tällä hetkellä. Tehnyt tässä lähes ulkoon kaikki flash SBC. Jäi nyt vaan edellinen sekä 4:30 ja 6:30 setit. Pakkohan oli nukkua. o_O
 
Silva meni myyntiin, kun ei löytynyt paikkaa ja enemmän oli tarvetta kolikoille. Sen jälkeen 150k saldo millä ei saa kunnolla mitään apuja joukkueeseen. Riskillä pakkaa ostamaan mitä teen aika harvoin. En ainakaan pettynyt. Alkoi vielä perus latinokortti glichillä...
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20201128-175422.jpg
    Screenshot_20201128-175422.jpg
    419,9 KB · Lukukerrat: 25
  • Screenshot_20201128-175411.jpg
    Screenshot_20201128-175411.jpg
    435 KB · Lukukerrat: 24
Jaahas, siinä olikin sitten viimeiset BF flash SBC:t. Ei tullut Messiä tai Rollea, yritys oli kova, vielä voisi hukuttaa 83:set TOTW tai commonit upgrade settiin. xD
 
Viimeksi muokattu:
Ihan pelikelvoton tuo onlinen gameplay. Ei tos oo mitään järkeä ku joko komennot jää rekisteröimättä tai sit tulee hirveellä viiveellä.
 
On kyllä ollut aika takkuista. 13 wl matsia ja 8 voittoa vaikka olen noussut divareita ylös kolmoseen takaisin. Oon vähän opetellut laiturilla pelaamaan. En mä tosin vieläkään niillä saa maaleja aikaiseks. Torres 7 peliä ja 16 maalia. Silva 7 peliä 4 maalia ja 7 syöttöä. Kaksi peliä itseasiassa Silvalla viimeisillä minuuteilla vaparista tehnyt maalit mitä en ole tehnyt kun ehkä yhden ennen tätä koko 21 aikana
 

Liitetiedostot

  • PS_App_20201128_070729.jpeg
    PS_App_20201128_070729.jpeg
    369,6 KB · Lukukerrat: 13
Kokeilin vielä pari kertaa TOTW upgradea ja sieltä napsahti molemmista Mateta. Onkohan tuolle IF:lle jotain järkevää käyttöä, kun ei viitsisi ilmaiseksi discardata?
 
Kokeilin vielä pari kertaa TOTW upgradea ja sieltä napsahti molemmista Mateta. Onkohan tuolle IF:lle jotain järkevää käyttöä, kun ei viitsisi ilmaiseksi discardata?
Ei taida olla kovin montaa vaihtoehtoa. Joko jätät sen kortin sorttaamatta ja odottamaan käyttöä (et pääse avaamaan pakkoja) tai sitten uhraat sen nyt johonkin SBC:hen. Itse tein yhden discardin kanssa noin, kun niitä kuitenkin tulee lisää.

EDIT:
Eiköhän tämä BF SBCt ole minun osalta ohitse. #RIPCLUBVALUE
10 x Rare Player Pick = Kaivo, not worth it.
10 x Current TOTW Upgrade:
Capture.PNG Capture.PNG

Oisko tälläinen hyvä päivitys?
Capture.PNGCapture.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ea pihtaa tuota tradeable totw sbc:tä !? Voisin kuvitella, että tuo on juuri se mitä ihmiset odottavat eniten, että pääsevät eroon lukemattomista roska-iffeistä.
 
Löysin yhden asian lisää mikä vituttaa. Toi pallon väri sais olla itse päätettävissä. Wl tuli matsi missä oli todella vaalea nurmi, niillä ympyröillä. Ja joku hopeinen pallo mitä mä en nähnyt sitten ollenkaan.
 
Vähemmän pakkoja avataan fifa pointseilla -> Vähemmän tuloa -> not good for €A.

Harmillisesti raha tuppaa heillä mennä edellä kuin pelaajien toiveet.
Ihan sama vaikka sulkisivat rollen ja pari muuta tuosta sbc:stä, kunhan vain pääsisi eroon romukasasta.

Löysin yhden asian lisää mikä vituttaa. Toi pallon väri sais olla itse päätettävissä. Wl tuli matsi missä oli todella vaalea nurmi, niillä ympyröillä. Ja joku hopeinen pallo mitä mä en nähnyt sitten ollenkaan.
Saisivat mun puolesta poistaa kaikki väri-kustomoinnit nurmelta. Lapsellista ei mitään-sisältöä. Pelaajien erikoiskortitkin muuttuvat joka vuosi rumemmiksi. Hirveää värisekamelskaa ja kortin reunatkin pitää olla haulikolla ammutut.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom