Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr XemiRer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tolla ne yrittää saada vaan jengin pelaan enemmän eikä vaan quittaan. Mun mielestä noi ikonit pitäis olla hien ja tuskan takana ettei kaikki jaksa niitä tehdä.

Tää Messi on kyllä oikeesti aika turha kortti. Niinkuin toveri Saxon sanoi "tuhnu" oli vaan pakko kokeilla omin avuin.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20201226-162455_90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg
    Screenshot_20201226-162455_90b1eae54792124ad2e55a2af802b613.jpg
    752,1 KB · Lukukerrat: 18
Tolla ne yrittää saada vaan jengin pelaan enemmän eikä vaan quittaan. Mun mielestä noi ikonit pitäis olla hien ja tuskan takana ettei kaikki jaksa niitä tehdä.
No nyt se pelaaminen enemmän on sitä et teet alussa maalin ja ohjain pöydälle kynä tatin alle ni ei quittaa pelistä, koska kaikki muut tehtävät on tehty.

Joo iconit vois olla hien ja tuskan takana jos siellä olis tarjolla edes yks kunnon ikoni. Kaikki perustuu nytkin tässä swap 1 ihan pelkästään ea:n lottokoneeseen, koska yksikään guaranteed ikoni ei ole hyvä.
 
Tein tylsyyttäni serie liigan kun irtosi 40k hinnalla 21 pakkaa ja parhaana rakas ystäväni Vaclic... 100k päkistä parhaana conmebol Salvio... kiitos €a tästäkin kokemuksesta.
 
No nyt se pelaaminen enemmän on sitä et teet alussa maalin ja ohjain pöydälle kynä tatin alle ni ei quittaa pelistä, koska kaikki muut tehtävät on tehty.

Joo iconit vois olla hien ja tuskan takana jos siellä olis tarjolla edes yks kunnon ikoni. Kaikki perustuu nytkin tässä swap 1 ihan pelkästään ea:n lottokoneeseen, koska yksikään guaranteed ikoni ei ole hyvä.

Tämä... viime vuonna sai carlosta, zambrottaa, essieniä, maradonaa ja muuta kivaa. Nyt jokainen ikoni on ihan turha jo tässä kohtaa peliä. Lottokoneen jo tietää ennalta että arpa osuu ehkä yhdelle 100 miljoonasta.. muut saa jotain owenia tai litmasta
 
Mun mielestä Messillä ei ookku yks paikka missä sitä voi peluuttaa ja se on ST. Mielellään vielä kahden kärjen formaatio. Onhan tuo Messin vasurin finesse varmaan pelin paras.
 
Ei base Dinhoa. :D On se mid vähintään oltava.
Kattoo miten rahat riittää, kun jotenkin tässä versiossa kaikki ovat aivan jäätävän hintasia. Aiemmin vielä sai SBC:llä "6 millillä" prime dinho ja R9. Nyt pelkkä 94 Dinho maksaa se 8 milliä ja SBC:tä on turha odottaa markettia halvempana. :(

EDIT:
Fifa 18, perus treidaaaja pääsi vielä tälläiselle tasolle:
Capture.PNG

Nykyinen tilanne, tämä taitaa jäädä pelkäksi märkäuneksi:
Capture1.PNG
 
Viimeksi muokattu:
On ollut kyllä hauska lukea tätä ketjua, kun itse en enää pelaa. Mikään ole muuttunut. Nyt siis hetken olen Fifassa, kun yhdellä tilillä 10h accessia, jolle otin gamepassin. Ei kaduta välivuosi.
 
On ollut kyllä hauska lukea tätä ketjua, kun itse en enää pelaa. Mikään ole muuttunut. Nyt siis hetken olen Fifassa, kun yhdellä tilillä 10h accessia, jolle otin gamepassin. Ei kaduta välivuosi.
Tekee hyvää, itse pidin sen 2 vuotta taukoa kunnes hyppäsin taas tähän loputtomaan aikakaivoon.
 
Tää Messi on kyllä oikeesti aika turha kortti. Niinkuin toveri Saxon sanoi "tuhnu" oli vaan pakko kokeilla omin avuin.
Kertoo hämmentävän paljon pelin "laadusta", että Messi on "tuhnu" ja esim. Lewandowski pelkkää "fodderia". Eihän tuokaan kaksikko ollut kuin kärkikaksikkona Guardianin juuri julkaistussa Top 100-listassa ja lisäksi Lewa voitti justiinsa jonkun vuoden pelaajan palkinnon myös. Noh EA:n tapa toimia on, mikä on :D
 
Pelasitko RW vai CAM paikalla?
Cammina. En osaa käyttää laitureita.
Kertoo hämmentävän paljon pelin "laadusta", että Messi on "tuhnu" ja esim. Lewandowski pelkkää "fodderia". Eihän tuokaan kaksikko ollut kuin kärkikaksikkona Guardianin juuri julkaistussa Top 100-listassa ja lisäksi Lewa voitti justiinsa jonkun vuoden pelaajan palkinnon myös. Noh EA:n tapa toimia on, mikä on :D
Jep, kertoo paljon jos Adama traore on messiä hyödyllisempi gameplayssä. Tietty osaavissa käsissä varmaan toisin. Mä en osaan driblata. Mä käytän keskialueen hallintaa ja pitkiä syöttökuvioita. Messin pysäyttää kaikki pakit seisomalla paikallaan ja 70minuutin kohdalla joku 60pacen pakki juoksee siitä ohi.
Mun mielestä Messillä ei ookku yks paikka missä sitä voi peluuttaa ja se on ST. Mielellään vielä kahden kärjen formaatio. Onhan tuo Messin vasurin finesse varmaan pelin paras.
Pitää varmaan kokeilla Neymarin kanssa sitä kärjessä ja heittää Felix cammiksi.
 
Kertoo hämmentävän paljon pelin "laadusta", että Messi on "tuhnu" ja esim. Lewandowski pelkkää "fodderia". Eihän tuokaan kaksikko ollut kuin kärkikaksikkona Guardianin juuri julkaistussa Top 100-listassa ja lisäksi Lewa voitti justiinsa jonkun vuoden pelaajan palkinnon myös. Noh EA:n tapa toimia on, mikä on :D

Kertoo hämmentävän paljon pelin "laadusta", että Messi on "tuhnu" ja esim. Lewandowski pelkkää "fodderia". Eihän tuokaan kaksikko ollut kuin kärkikaksikkona Guardianin juuri julkaistussa Top 100-listassa ja lisäksi Lewa voitti justiinsa jonkun vuoden pelaajan palkinnon myös. Noh EA:n tapa toimia on, mikä on :D

€a tekee miljardin tiliä tällä tänäkin vuonna joten kyllä ne tietää miten toimia.
 
No nyt se pelaaminen enemmän on sitä et teet alussa maalin ja ohjain pöydälle kynä tatin alle ni ei quittaa pelistä, koska kaikki muut tehtävät on tehty.

Joo iconit vois olla hien ja tuskan takana jos siellä olis tarjolla edes yks kunnon ikoni. Kaikki perustuu nytkin tässä swap 1 ihan pelkästään ea:n lottokoneeseen, koska yksikään guaranteed ikoni ei ole hyvä.
No sekin on harmittavan totta. Noi palkinnot on aika huonot.
 
Kyllä Lewaa pystyy käyttämään, mutta ei se oo millään tavalla meta pelaaja. Messi on tänä vuonna käsittämättömän halpa, mutta siihen vaikuttaa myös varmaan se ettei oo mitään hyvää laitapakki linkkiä tänä vuonna.

Eipä tuo meta muutu jos ei peliin tule uutta moottoria, mutta sama meta se on pessissäkin eri moottorilla. Pace ja physical.

EDIT:


Ostin huvikseen Messin jengiin ku katoin et menee suoraan ilman isompia muutoksia ku en oo sillä pelannu ku draftissa ni testaan nyt kunnolla et onko se muka huono? :D

442 ja kärkeen Felixin parina.

yks div 1 matsi alle ja vastassa oli cr7,neymar,mbappe,eusebio ja topparit oli base rio ja mid blanc. No Messi paino siihen hatun ja yks syöttö, siitä voitto 4-3.

Sit seuraavaks kaks wl peliä ja niihin pari maalia ja neljä syöttöä.

Onhan tuo ihan pirun hyvä ja yllätyin vähän et 72 stamina riittää helposti koko pelin st paikalla. En ymmärrä miten maksaa vain 390k.
 
Viimeksi muokattu:
Coquelin ja Acuna. Huoh, kaikkia kiinnosti. Oikeaan laitaan pelaajia kiitos!

Party Bag ei onneksi liian kallis, koska sieltä tulee kuitenkin se otw Osimhen.
 
Ylös Bottom