enlargementti
Well-Known Member
Toty äänestyksessä ei ollut alabaa. Voi kiesus. Viime kauden paras toppari.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tapahtui jotain jännää, aloin tekemään eilen noita swappeja. Tein la liga haastetta. Tein ekaa peliä ja sen jälkeen mun tiimin nimenä näkyi kokoajan ekan vastustajan nimi joka pelas premierillä. Mulla tuli myös samaan aikaan premierin syötöt tehdyksi vaikka pelasin la ligalla
Jooh ei oo yhtään helppoa nyt voittaa, joko jengi on paljon kovemmat tai sitten hyökkäys AI on tyhmennetty oikein rankalla kädellä. Ei meinaa meikäläisistä kukaan oikein tiiä mitä tekee pelipaikalla, kaikki seisoo vaan tumput suorana eikä tee juurikaan mitään pelirakentelun eteen. Paljon pelejä törmään vaan lihamuuriin enkä pääse näkemään vihollisen maalivahtia ja sen sijaan minun puolustus on taas reikäjuusto. Ihan mistä vaan pääsee kävelee sisään ja vastustaja voi pitää pallonhallinta loputtomiin.Viime viikolla WL oli tilanteessa 15-1. Nyt tilanne 15-10. Aivan käsittämätöntä.
Itellä se kaava on suurimmas osassa matseja ollu niin et saan kyl paikkoja pelattua mut ei vaan saa palloa maaliin.Jooh ei oo yhtään helppoa nyt voittaa, joko jengi on paljon kovemmat tai sitten hyökkäys AI on tyhmennetty oikein rankalla kädellä. Ei meinaa meikäläisistä kukaan oikein tiiä mitä tekee pelipaikalla, kaikki seisoo vaan tumput suorana eikä tee juurikaan mitään pelirakentelun eteen. Paljon pelejä törmään vaan lihamuuriin enkä pääse näkemään vihollisen maalivahtia ja sen sijaan minun puolustus on taas reikäjuusto. Ihan mistä vaan pääsee kävelee sisään ja vastustaja voi pitää pallonhallinta loputtomiin.
Minä taas FB Robben oikea ST paikalla, vieläkin takapuoli kipeenä. Täytynee tehdä SBC, jos Ajax voittaa tänään.Sit on muuteki ollu erikoisia matseja ja yks jäi erityisesti mieleen. Yhellä vihulla oli 442 kärjessä POTM Haaland ja IF Weghorst. Sit se heitteli pelkkää keskitystä boksiin ja omat topparit IF Walker ja Maldini ei mahtanu mitään. Weghorst teki 3 maalia ja Haaland 1 maalin päällä.
Itellä taas tuo Robben on missannut ihan liikaa helppoja paikkoja jopa vasurilla. Muuten on hauska kortti, mutta tuo *2 WF on vähän niin ja näin, kun tuohon parempaan jalkaakaan ei voi oikein luottaa. Jotenkin on/off se veto. Saattaa painaa kauheen finessen boksin ulkopuolelta tai sit missaa pilkun kohdilta tyhjän maalin ihan vasurillakin.Minä taas RB Robben oikea ST paikalla, vieläkin takapuoli kipeenä. Täytynee tehdä SBC, jos Ajax voittaa tänään.
Nimenomaan ja 87 ehdoton startteri. Tällä hetkellä en saa muuta kuin 7 kemian Cannavarolla. Vielä pallottelen korvaanko Alessandrinin Robbenilla.Klaiber on nyt jo aika op.
Ei kai? Tää pelihän nyt ratkasee tän showdownin.PSV siellä näyttää vievän peliä. Mut eikö tässä ole sitten myös toinen peli?