Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ite teen varmaan ton Brunon POTMin totyn aikaan upgrade pack fodderilla jos se Brunon toty maksaa ihan älyttömästi. Tuohan saattaa saada vielä winter refreshin ja tosta tulee joku 93-94 ratingin ukkeli.
edit:
En ymmärrä mitä tälle pelille on tapahtunu. Tää on ihan samaa kuraa kuin viikko sitten. Ukot häviää ihan ihmeellisiä 99% varmoja pallonriistoja, ukot ei käänny mihinkään, syötöt ja vedot menee randomisti ihan minne sattuu.
Ite teen varmaan ton Brunon POTMin totyn aikaan
Hiukan kiinnostus nousee, voiko tuota peluuttaa CM b2b tehtävissä vai CAM on ehdoton paikka?Tässä omakin suunnitelma potm Brunon suhteen.
Voi.Hiukan kiinnostus nousee, voiko tuota peluuttaa CM b2b tehtävissä vai CAM on ehdoton paikka?
Powerhousella 96 CMHiukan kiinnostus nousee, voiko tuota peluuttaa CM b2b tehtävissä vai CAM on ehdoton paikka?
Voi.
Menee hyvin vaikka toisena hyökkäävämpänä cdm.
Laitetaan tähtäimen alle. €A vois jo julkaista minun odottama prime R10 SBC, vaikka taitaa sen hinta tulee olemaan 6 milliä.Powerhousella 96 CM
Itellä nif bruno oli parhaimmillaan cm/cmd kanten parina.Hiukan kiinnostus nousee, voiko tuota peluuttaa CM b2b tehtävissä vai CAM on ehdoton paikka?
Mulla oli 20 PC:llä ja onhan se marketti melko hiljainen verrattuna pleikkariin. Nyt tosin tässä versiossa taisi olla ainakin alkuun hiukan aktiivisempi marketti, mutta nykyhetkestä ei mitään tietoa. Kaikki on kuitenkin hiukan kalliimpaa ja myynnit saattaa kestää kauemmin kuin konsoleilla, kun ostajia ei ole läheskään yhtä paljon. Pelaajien taso omien havaintojen mukaan on sellainen, että huonoimmat on PC:llä parempia kuin konsoleilla ja parhaat sitten puolestaan ovat konsoleilla parempia. WL:ssä ei käytännössä ole ollenkaan elite ykköstä, kun kaikki olivat suoraan sadan parhaan joukossa.Onko muuten kellään fifaa PC:llä? Mietin että onko se marketti kuinka kuollut ja taso wl millainen?
Hiukan kiinnostus nousee, voiko tuota peluuttaa CM b2b tehtävissä vai CAM on ehdoton paikka?
Auts Onko tuo vain EA:n laiskuutta, että liigoista ei saa enää sitä erikoispelajaa ? Ei noissa ole mitään muuta pointtia kuin tehdä ne parhaat tradeable pakat.Btw aloin tekemään Premier liigan SBC:tä aakkosjärjestyksessä ja ehdin 18/20, kunnes huomasin tuon WBA:n...
Auts Onko tuo vain EA:n laiskuutta, että liigoista ei saa enää sitä erikoispelajaa ? Ei noissa ole mitään muuta pointtia kuin tehdä ne parhaat tradeable pakat.
Minulle, ainut oikea paikka ja varsinkin sellaiseen "team chem: 30 plus jotain satunnaisia value pelaaja SBC.Täytynee heittää Upgradeihin
Minulle, ainut oikea paikka ja varsinkin sellaiseen "team chem: 30 plus jotain satunnaisia value pelaaja SBC.