Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä tekee EA. Ei mitään contenttia.
Hieno toty promo.
Eivät laittaneet näköjään edes lightning roundeja. Varmaan tienannu jo liikaa rahaa.
Onhan se hyvä, en saa vaan mitään aikaseksi vasureilla kun peukalo tottunut driblaamaan sen vetopaikan oikealle jalalle Se nyt on sama mihin nuo tarpeettomat ikonit tunkee, kun ei niitä tarvitse edes sbc:ssä tänäkään vuonna. Stoichkov meni uuteen mid-base pakkaan ja tilalle tuli 85 Wright. Olen nitkahdellut vuorokauden sisään lähes miljoona coinsia turhuuteenÄlä nyt hyvä mies Stoichkovia mihinkään sbc työnnä. Se on hyvä.
Muutenkin miksi työntäisit 87 ratingin iconin sbc:hen ? 87 ratingin value 27k.
Kyl noi isommat icon sbc:t vaatii iconeita. Sitten kun niitä joskus alkaa tulemaan.Onhan se hyvä, en saa vaan mitään aikaseksi vasureilla kun peukalo tottunut driblaamaan sen vetopaikan oikealle jalalle Se nyt on sama mihin nuo tarpeettomat ikonit tunkee, kun ei niitä tarvitse edes sbc:ssä tänäkään vuonna. Stoichkov meni uuteen mid-base pakkaan ja tilalle tuli 85 Wright. Olen nitkahdellut vuorokauden sisään lähes miljoona coinsia turhuuteen
Minä se vaan en ymmärrä, en! Iconit kuitenkin on niitä pelin harvinaisimpia ja halutuimpia kortteja, niin miksei sitten kokeilla vaikka rivalsin puolella, kun mahdollisuus tulee? Saattaa vaikka yllättyäkin positiivisesti, jos mahdollisuuden antaa! Itselle nousi PESsin puolella tuossa viimeksi legendoista Pires ja olin alkuun aika meh, mutta päätin kuitenkin kokeilla sitä ja lopputuloksena oli, että "Onpas tämä aika miellyttävä kortti käyttää!", vaikkei varsinaisesti olekaan "metaa" tai mikään game changer-kortti! Tietysti jos ennakkoasenne ja pelityyli on se, että "sweaty-pace-metaa" pitää kaikki kortit kentällä olla, niin asia on sitten eri.Onhan se hyvä, en saa vaan mitään aikaseksi vasureilla kun peukalo tottunut driblaamaan sen vetopaikan oikealle jalalle Se nyt on sama mihin nuo tarpeettomat ikonit tunkee, kun ei niitä tarvitse edes sbc:ssä tänäkään vuonna. Stoichkov meni uuteen mid-base pakkaan ja tilalle tuli 85 Wright. Olen nitkahdellut vuorokauden sisään lähes miljoona coinsia turhuuteen
Omalla tavallaan CAM/ST työmyyrä engine kemialla. Ei ole nyt yhtä nopea kuin Timomme, mutta kuitenkin sen verran notkea, että saa kivoja syöttely kuvioita boksilla Messin/Felixin kanssa, kun kaikki tekee juuri sopivia juoksuja.Tuli tehtyä huvikseen tuo Suarez ja käytin kärkenä POTM Aspasia, oli ihan pelimies yllättäen
Ei kai vielä mitään virallista. Laskujen mukaan, jos tänään tulee mid 2 päiväksi ja tiistaina def 2 päiväksi, niin kyllä torstaina pitäisi tulla full. Mutta €A tuntien ja selvästi ymmärtää perjantai ilta promon rahantuloa, niin veikkailisin että torstai on välipäivä ja perjantaina/viikonlopuksi tulisi full Toty.Tuleeko tuo full TOTY siis torstaina?
Torstaina se full toty on aikaisemminkin tullut, kun toty alkanut maanantaina?Ei kai vielä mitään virallista. Laskujen mukaan, jos tänään tulee mid 2 päiväksi ja tiistaina def 2 päiväksi, niin kyllä torstaina pitäisi tulla full. Mutta €A tuntien ja selvästi ymmärtää perjantai ilta promon rahantuloa, niin veikkailisin että torstai on välipäivä ja perjantaina/viikonlopuksi tulisi full Toty.
Se näkee sitten.
Kuten sanottuna, aikasintaan torstaina ja viimeistään perjantaina full toty. Kaikki on ihan mahdollista.Torstaina se full toty on aikaisemminkin tullut, kun toty alkanut maanantaina?
Mene ja tiedä, kenen mahtava idea on höllätä Toty ratingii. Samaten tuo objective/sbc touhu on surullisen näköisiä. Eiks tämä ollutkaan Fifan kohokohta? Käytännössä ei ole muuta tekemistä kuin avata pakkoja, €A sitäkö yritätte?Mite nää totyt on jotenkin näin surkeen näkösiä. Toty KDB melko samat statsit kuin POTM Brunolla. Toki KDBllä on 5* wf.
Boxin sisällä se 2* oikea jalka meinaa mitään, silkkaa huijausta. Oikea kulmassa, kyllä sisänurkka kolisee.Robbenin jostain syystä äärimmäisen tehokas oikea jalka