Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21

Kolmet eri ajuri versiot tässä nyt ollu ja tosiaan kun täysin sama vika on myös konsolipelaajilla, niin ei se mun koneesta kiinni ole.
 
Ei se kaikilla olekaan, murto osalla, mutta pelkästään EA foorumilla on kymmeniä joka alustalla. Isolla osalla ollut samaa ongelmaa jopa useana vuonna.
 
Olen kyllä melko pettynyt tähän julkasuun.. En ymmärrä miksi esimerkiksi prematch animaatioita ei voi olla ps4 versiossakin, kun se ihan mahdollista on toteuttaa, lisäksi tuo että maalilaulut ym on lisätty muutamalle joukkueelle, siis onko nitä kolme vai neljä.. Pelillisesti ei mitää kovin erikoista, hiukan pelimoottoriltaan aidompi mut erot mielestäni pieniä. Jäin kaipaamaan nimenomaan noita ''fiiliksen'' nostajia enempi mut eipä niitä ole. Ps4 versio on todella riisuttu versio.. -Vai onko mulla mennyt jotain ohi? Ostin ja latasin pelin 2pv sitten, pitääkö siihen ladata jokin päivityspaketti jostakin storesta? ps. kaatuillut minulla ei ole vielä kertaakaan mutta textuuri virheitä todella paljon, esim managerilla pelivaatteet numerolla 99 päällä kentän laidalla, numeroista puolet punaiset ja puolet mustat. pps. Lisäksi luin paljon tästä ominaisuudesta jossa kerrotaan ettei kilpailijan pelaajia voi ostaa, noh, pelaan madridilla ja voin ostaa messin milloin vain, asetus on laitettu neuvotteluiden suhteen ''tiukalle''.
 
Onkos jo nextgen fifa 21 kokemuksia? Mikä muuttunut Ps4/Xboxone versioista?
Itsellä kokemusta FIFA20 PS4 ---> FIFA21 PS5. Melko samanlainen peli, toki hieman näyttävämpi on ps5:llä. Mutta tämähän on copy paste, seuraava FIFA on ensimäinen oikea next gen fifa.
 
Itsellä kokemusta FIFA20 PS4 ---> FIFA21 PS5. Melko samanlainen peli, toki hieman näyttävämpi on ps5:llä. Mutta tämähän on copy paste, seuraava FIFA on ensimäinen oikea next gen fifa.
En pidättäisi hengitystä odotellessa, että peli muuttuu massiivisesti.
 
En pidättäisi hengitystä odotellessa, että peli muuttuu massiivisesti.
Pakko sen on muuttua, kun peli tehdään vain PS5:lle ja sen tehoja hyödyntäen. Kuten sanottu, tämän vuoden versio on pelkkä copy paste eikä PS5 tehoja ole tässä hyödynnetty kuin nopeilla latauksilla ja pienillä grafiikkaparannuksilla.
 
Miksi fifa21 ultimate peli välillä nopeutuu pelattaessa, ei kiva, ei hyvä. Olen tämän takia hävinnyt tai tullut tasureita, mistä johtuu, vai onko vastuksella pc ja joitakin apuja pelaamiseen, alkaa vituttaan, jos näin on????
 
Ylös Bottom