Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 22 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hyvät tehot Ney laittanut, pakko se on varmaan napata, on se sen verran spessu… Pientä pähkinää purtavaksi kun löytyy hyökkäyksestä untradeina: TOTY Lewa, bby Pele, MID Best, HM Salah, POTM Vini, Messi… Kait se on laitettava Ney-Lewa kärkeen ja Pele Salah laidoille, ongelmana vaan etten saa noita laitureita oikeen mukaan peliin, ei tunnu hyvältä tuhlata 4m arvosta ukkoja laidoilla.

Itse pelaan ilman laitureita. Pelissä formaatio vaihtuu 4-1-2-1-2 (2).

Jolloin hyökkäys kolmikkona on Lewa - Neymar ja niiden alla Di Maria. Jorginho ja Gullit antaa sitten keskikentältä tukea.
Lewa ja Neymar tuntuu toimivalta kombolta. Tasapainottavat toisiaan ja hyökkäyksessä löytyy osaamista joka alueelta.
 
Itse pelaan ilman laitureita. Pelissä formaatio vaihtuu 4-1-2-1-2 (2).

Jolloin hyökkäys kolmikkona on Lewa - Neymar ja niiden alla Di Maria. Jorginho ja Gullit antaa sitten keskikentältä tukea.
Lewa ja Neymar tuntuu toimivalta kombolta. Tasapainottavat toisiaan ja hyökkäyksessä löytyy osaamista joka alueelta.
Voin kuvitella että Lewa ja Neymar täydentävät toisiaan hyvin, mulla sama preferenssi forman suhteen, joko tuo edeltämainitsema 4-1-2-1-2 tai 4-3-1-2 omia lemppareita. Nuo pakasta saadut hyökit vaan pakottavat hieman tuohon hyökkäävämpään formaan jossa mulla riittää vaikeuksia, pitäs varmaan vaan kylmästi penkittää ja mennä lempiformalla.
 
Voin kuvitella että Lewa ja Neymar täydentävät toisiaan hyvin, mulla sama preferenssi forman suhteen, joko tuo edeltämainitsema 4-1-2-1-2 tai 4-3-1-2 omia lemppareita. Nuo pakasta saadut hyökit vaan pakottavat hieman tuohon hyökkäävämpään formaan jossa mulla riittää vaikeuksia, pitäs varmaan vaan kylmästi penkittää ja mennä lempiformalla.
Valitset ja itsellesi parhaiten sopivat ukot ja istutat ne parhaasi mukaan lempiformaatioon. Loput penkille ja niitä sieltä käyttöön. Minä meen ennemmin formaation kun ukkojen ehdoilla.. nyt vaan on sattunut lähes kaikki palikat kohdalleen ja 10/11 on enemmän kuin mieleen. Di Maria on vähän meh mutta toimii.. jossain vaiheessa sitten siihen joku Messin erikoiskortti tilalle. Nyt vaan ei sellaiseen ole varaa.
 
Ite pelaan kans ingame näin.

Just laskeskelin että mulla on about 1,5 milliä rahaa. Enkä tiiä yhtään mitä ostais. En usko että mikään parantaa yhtään mitään mä taisin sillä ucl chiesalla vetää 150 peliä 110+60tms kärjessä. Mä tykkään kyllä siitä. Kokeilin tota st:tä eikä se tehnyt siihen mitään eroa. Kaikki sbc-kortteja, SIF manea punaisena yms. Löytyy klubi pullollaan. Jotenkin tullut seinä vastaan. Pitäis olla rahaa + 10mil jos haluaisi jotain uutta ja mullistavaa.

Wl oli jotenkin kauheaa pelattavaa. Jaksoin sen 8 voittoo ottaa ja se oli siinä. Se oli kauhean nopeaa ja jengi juoksi vaan päin. Ja sai siitä pallot haltuun. Ihme pompuilla maaleja.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20220206_163346.jpg
    IMG_20220206_163346.jpg
    888,6 KB · Lukukerrat: 20
Tälläseen ratkasuun päädyin, kovan hinnan maksoin Brassilaiturista mut ekaan peliin 4 maalia sai aika vakuuttuneeksi, IG 4-3-1-2, iso pelko on Desaillyn peluuttaminen kk pohjalla, agility ja balance aivan kammottavia, saa nähä miten toimii. Eilisten WL-pelien jälkeen sain tehtyä Futchamppi upgraden ja sieltä tuo Marquinhos, erittäin positiivinen yllätys.
 

Liitetiedostot

  • 11230CB5-44ED-43DD-AFF2-0ECF86DC6898.jpeg
    11230CB5-44ED-43DD-AFF2-0ECF86DC6898.jpeg
    942,5 KB · Lukukerrat: 29
iso pelko on Desaillyn peluuttaminen kk pohjalla, agility ja balance aivan kammottavia, saa nähä miten toimii.
Mikäli ei toimi, niin aina voit vaihtaa Marquinhosin siihen keskikentän pohjalle. On kuitenkin huomattavasti paremmin liikkuva ja omaa paremman syöttötaidon, niin sopinee siihen paremmin. Toki molemmat lienee parempia topparina.
 
Jos sitä taas hetken valittamatta kun +85x10 pakka tarjoili loman alkuun. Yhden mitä haluan kokeilla ja kylkeen kelpo fodderia.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20220212_212549__01.jpg
    IMG_20220212_212549__01.jpg
    2,2 MB · Lukukerrat: 30
Mitä ajatuksia tuo uus flashback Neymar herättää raadissa vai herättääkö mitään? Aikooko kukaan tehdä tuota?
 
Mitä ajatuksia tuo uus flashback Neymar herättää raadissa vai herättääkö mitään? Aikooko kukaan tehdä tuota?
Aika sama konsepti misä FB Benzemassa, jotain paranneltu ja jotain huononnettu, itelle iso miinus on 5WF puuttuminen. Mutta sama tuo on melkeen tehdä, ei ole kallein mahollinen ja Ney on aina Ney. Oon koittanu mahd paljon tehdä eri pelaaja sbceitä, ettei jäisi myöhemmin kaduttamaan. Eniten harmittaa etten Paquetan moments lappua tehnyt, valehtelematta joka toisella vihulla on kyseinen peluri ja on meikäläistä vastaan aivan älytön…
 
Enää ei harmita toi neymarin arvon tippuminen, ku eka tuli 15k pakasta tradeable prime nesta(joo, se on vaan 200k) ja seuraavaks mid/prime icon pakasta prime garrincha.
 
Täällä ollut totyn jälkeen ihan hirveä tuuri..

Year in rewiew 75 peliä...

25 peliä rb Barkhuizen 82
50 peliä ss ruotsalainen 83
75 peliä ww Teze 85

3x party bag..

Hm Mendy
Hm Benzema
Hm Mendy

3x mid/prime

Prime Lampard
Mid Rooney
Mid Nesta
 
Jos pari tekisin ja koittaisin onnea. Viides oli Chiellini. Pientä motia tehdä joku isompi lottolappu SBC johon voisin taas pettyä. Tai odottelen jos tulisi joku mielenkiintoinen mihin käyttää KDB ja kumppanit.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20220222_002236__01.jpg
    IMG_20220222_002236__01.jpg
    1,4 MB · Lukukerrat: 21
tälläisellä ingamessa mennään. Kiitos kimpeben profittien uskalsin ostaa lewan. ois milli rahaa, mietin päivityksiä, oisko ehdotuksia? Upamecano varmaan en ekana liipasimella.
 

Liitetiedostot

  • D89C69F0-C174-47BC-BCB3-D9B24AE3A8B0.jpeg
    D89C69F0-C174-47BC-BCB3-D9B24AE3A8B0.jpeg
    3,9 MB · Lukukerrat: 20
Ylös Bottom