Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä tuun leijuun tähänkin kun osui. Roberto Carlos Prime sieltä pätkähti.Repäsin ja tein tollasen prime icon sbc:n kun klubista löyty kaikki. Ja kaikista pelaajista sieltä nousee käyttökelvoton Shearer
91 Raul tuli sieltä. Varmaan vaatii Espanjan jengin, että sillä tekis jotain. Ei toimi ST tai CAM paikalla.Mä tuun leijuun tähänkin kun osui. Roberto Carlos Prime sieltä pätkähti.
Mullakin tuli aikasemmasta icon packista prime Roberto Carlos. On muuten huikea lb ja vielä huikeampi vaparin ampuja. Ainoa miinus siinä on, että vaparit on luonnollisesti pakko koittaa vetää aina ulkosyrjällä ””.Mä tuun leijuun tähänkin kun osui. Roberto Carlos Prime sieltä pätkähti.
Mahtuuko kokoonpanoon vai onko täysin settikamaa?Tämmöne nosto untradeable megapackista.
Näytä liitetiedosto 8312
Aina vaan fodderia. Saa tehtyä ikonipakkoja.Mitä aiotte tehdä nuilla birthday tokeneilla? Itse arvon lähinnä, että laitanko 10 tokenia yhteen birthday- pelaajaan vai tekiskö muutaman tokenin vielä ja vaihtais ne tuohon 86+x7 pakkaan
Birthday pakan jos tekee niin senhän melkein tietää, että sieltä se Kamada tulee.
Niin siinä taas kävi. Piti odotella jos sieltä putkahtais joku moments sbc tai käyttökelvollinen ranskanliigan potm. Fodderin kautta rinta leukaan...Aina vaan fodderia. Saa tehtyä ikonipakkoja.
Ei ne aina osu. pelailin tossa 50 peliä prime Dalglishilla ja 30 peliä mid puskasilla. Dalglishillä otin vaan 200k turpaan. Tää marketti elää kyllä hienoa elämää.Niin siinä taas kävi. Piti odotella jos sieltä putkahtais joku moments sbc tai käyttökelvollinen ranskanliigan potm. Fodderin kautta rinta leukaan...
Itse laitoin 10 tokenia tuohon "Fut birthday pelaajaan" Toki vain ja ainoastaan sen takia että EA mokas ja se paketti antoi team 2 pelaajan team 1 sijasta, korvaava paketti tulossa jossain vaiheessa joten kaksi Birthday pelaajaa yhden sijasta Silas pamahti kyseisestä paketista "team 2" paketista.Mitä aiotte tehdä nuilla birthday tokeneilla? Itse arvon lähinnä, että laitanko 10 tokenia yhteen birthday- pelaajaan vai tekiskö muutaman tokenin vielä ja vaihtais ne tuohon 86+x7 pakkaan
Birthday pakan jos tekee niin senhän melkein tietää, että sieltä se Kamada tulee.
Juu, 9 tulee vieläNoita iconi tokeneita ilmeisesti tulee lisää saataville noihin nykyisiin valintoihin? 3 tarvis 25x83 pakkaan
Bebouhan sieltä napsahti, supersubiksi ja Bulijoukkueen kärkeen, ilman bulijoukkuetta mahdoton linkattava muihin.Itse laitoin 10 tokenia tuohon "Fut birthday pelaajaan" Toki vain ja ainoastaan sen takia että EA mokas ja se paketti antoi team 2 pelaajan team 1 sijasta, korvaava paketti tulossa jossain vaiheessa joten kaksi Birthday pelaajaa yhden sijasta Silas pamahti kyseisestä paketista "team 2" paketista.
Nää kanttii käydä kans hakemassa pois quick sell-recoveryllä. Ilmasia 90ovr pelaajia vaikka mbappen tekoonEA on kyllä hämmentävän epäpätevä firma. Nyt siellä on onnistuttu korvaamaan klubissa oleva Eriksenin Brentford-kortti miehen tulevalla promokortilla. Otetaan toki ilmaiseksi vastaan