Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA Ultimate Team -keskustelu

HirvikorpiXD

New Member
Laitetaan tämäkin pystyyn sitten. Yleistä keskustelua ultimate team pelimuodosta ja täällä voi myydä ja vaihtaa pelaajia.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Oisko kellään vinkkejä/tietoa voiko FUT:ssa vaihtaa default tactic mistään ja kuinka pitkä vaikutus quick tacticksilla on ? tuntuu että puolustajat hörmyää aina puoleen kenttään ja silloin on vaikea puolustaa pace-joukkueita vastaan. Ja jos jotakin kiinnostaa NHL HUT kolikot, niin voin vaihtaa niitä fifa coinsseihin.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

On kyllä niin hieno tämä Eredivisie-cuppi. (4 pellaajaa pittää olla alotuksessa eredivisiestä). Ei tuossa oo mittään järkeä, kun sekunnin pelin jälkeen voi vaihtaa 3 eredivisie-pelaajaa pois ja laittaa vaikka ronaldot, neymarit sun muut tilalle. Yllättäen kaikki vihut näin myös tekkee.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

3. Divariin ollaan oma joukkue raahattu. Kivahan tämä fifa tyylinen ut on, änärikin ensi vuonna saa vaikutteita tästä.

Ba-Persie
Lampard-Mata
Gerrard-Parker
Richardson-Terry-Vermaelen-Walker
Stekelenburg

Torres,Ivanovic,Javi Garcia,Skrtel...
Väiski hakusessa Lampardin tilalle joka tippuu sitten Gerrardin paikalle vuorottelemaan.
Mitäs muuta vois värkkäillä, ehdotuksia?

EDIT: pystyykö tuolla kaupassa kyttäämään ryöstöä 1 tunnin kohdalla?
Itsellä ainakin kun olen jotain kytännyt niin ilmenee seuraavaa, selaan tunnin kohdalle siitä ostan jos ostettavaa on ja sitten pari sivua taakse päin ja kun yritän tunnin kohdalle takas niin hyppää esim 55mm kohdalta yli tunnin kohdalle, aika outoa. Vähän niinkuin että57-60minutiin kohdalle en enää pääsis... Muilla vastaavanlaista?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

CheapBundesliga FIFA 13 Ultimate Team Squad by Vaqe | Futhead
Tässä on mun halpa Bundesliga joukkue. 2 joukkueena käytän.
Itse oon kyllä tykännyt pelata tällä, vaikka onkin vain kolme puolustajaa niin jos ne ovat noin ylivoimaisia kuin noi kolme, niin puolustuksessa ei ole mitään ongelmaa. Esswein löytyy luonnollisesti vaihtopenkiltä, koska haluan vähän haastetta tähän peliin :D
Mielipiteitä?
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Tämä on kyllä hyvin mukavaa, ku peli päättää, että meikäläinen ei saa ennää pärjätä kettään vastaan. Varmaan 40 viime pelistä hävinny yli 30. Ihan sama minkälaista vastustajaa vastaan nii häviän joka kerta. Pellaajat ei yritä mittään, ei ossaa syöttää, puolustaminen on mahotonta. Naurattaa ku 20 peliminuutilla 3-0 häviöllä ja vihulla 3 laukausta. En pääse mitenkään ylivoimahyökkäyksiin, vastustaja on jatkuvasti läpi, koska puolustajat ei ikinä pääse syöttöihin väliin eikä saa ketään kiinni. Sillon ku saan syötön kohilleen, mulla on heti 2 vastustajaa niskassa ja menetän pallon. Ois hienoa tietää, miten saan omille pellaajille samanlaisen intensiteetin, että ne käy heti pallollisen kimppuun. En ite ainakaan saa niitä niin nopeasti pallollisen kimppuun. Sitte ku taklauksen saan kohalleen, nii pallo pomppii joko laidasta yli tai menee takaisin suoraan vihulle. Ärsyttää 5 kertaa taklata pallollista ennenku pallon saan pois.

Ei voi v***u kahen metrin syötöt mennä 3 metriä ohi.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Tämä on kyllä hyvin mukavaa, ku peli päättää, että meikäläinen ei saa ennää pärjätä kettään vastaan. Varmaan 40 viime pelistä hävinny yli 30. Ihan sama minkälaista vastustajaa vastaan nii häviän joka kerta. Pellaajat ei yritä mittään, ei ossaa syöttää, puolustaminen on mahotonta. Naurattaa ku 20 peliminuutilla 3-0 häviöllä ja vihulla 3 laukausta. En pääse mitenkään ylivoimahyökkäyksiin, vastustaja on jatkuvasti läpi, koska puolustajat ei ikinä pääse syöttöihin väliin eikä saa ketään kiinni. Sillon ku saan syötön kohilleen, mulla on heti 2 vastustajaa niskassa ja menetän pallon. Ois hienoa tietää, miten saan omille pellaajille samanlaisen intensiteetin, että ne käy heti pallollisen kimppuun. En ite ainakaan saa niitä niin nopeasti pallollisen kimppuun. Sitte ku taklauksen saan kohalleen, nii pallo pomppii joko laidasta yli tai menee takaisin suoraan vihulle. Ärsyttää 5 kertaa taklata pallollista ennenku pallon saan pois.

Ei voi v***u kahen metrin syötöt mennä 3 metriä ohi.

Tuttu juttu jos menee hyvin jonkun aikaa putkee nii alkaa yhtäkkii pelaajat huononee. Hauskin esimerkki kun oli joskus la liga joukkue millä pärjäsin hyvin ykkösessä ja sitten putosin kolmoseen ihan suoraan kun ei vaan voittanut edes ihan huonoimpia, no sitten myin jengin ja rakensin serie a jengin jolla nousin helposti ykköseen ja voitin sen ensimmäisen ja ainoan kerran. Tämän jälkeen pysyin hetken vielä ykkösessä kunnes vapaapudotus alkoi taas. Myy kaikki pelaajat ja rakenna uus joukkue sillä siit pääsee taas vähäks aikaa.

Linkataan vielä tän hetken joukkueet:
SERVER | EA SPORTS Football
SERVER | EA SPORTS Football
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Myy kaikki pelaajat ja rakenna uus joukkue sillä siit pääsee taas vähäks aikaa.

Joo no mulla oli 2 squadia, jotka myin ja rakensin kaks uutta squadia. Eipä tuo sen paremmin mene nytkään, kauden viimisessä pelissä sentään varmistin kakkosdivaripaikan. Järkyttävää, ei voi muuta sanoa.

Edit: Kelvin on ylihypetetty iso kasa p***aa. Täysin hyödytön, vaikka 5 tähden skillmovet löytyykin. Sturridge; ehkä huonoimpia strikereita millä pelannut.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Mikäs juttu tää on että en pysty tarjoamaan vaihtokauppoja pelaajista?
Itse kanssa nykyään 2 divarissa, statseilla 14-6-5.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Edit: Kelvin on ylihypetetty iso kasa p***aa. Täysin hyödytön, vaikka 5 tähden skillmovet löytyykin. Sturridge; ehkä huonoimpia strikereita millä pelannut.
En tiedä oletko käyttänyt Kelviniä hopea vai kultajoukkueita vastaan, mutta oletko miettinyt että hän ei välttämättä sovi sinun pelityyliisi, mikä saa hänet tuntumaan huonommalta sinulle kuin jollekkin toiselle:rolleyes: Kun katsoo Kelvinin statseja niin hän on lähes täydellinen pelaaja juuri skillerile, koska tosiaan 5* skillsit ja hyvä dribbling.
Ja tuohon mainitsemaasi Sturridge hommaan voi sanoa että miksi suurimman osan mielestä Esswein on parempi pelaaja Fifassa kuin Messi?
itse olen huomannut että kun menee huonosti fifassa ja tulee näitä pitkiä tappioputkia niin kun on pitänyt parin päivän tauon ja rupee sen jälkeen pelaamaan hieman hidastempoisempaa ja enemmän syöttöjä sisältävää peliä alkaa tappioputket yleensä kääntymään voittoputkiksi.

OP FIFA 13 Ultimate Team Squad by SaPeEeRe | Futhead
Tässä tiimi jolla olen koko fifa 13 aikana tykännyt pelata kaikista eniten ja minun pitäisikin rakentaa tämä jälleen uudestaan!


ps. pitäisikö pelissä olevista pelaajista puhua se vai hän muodossa?
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

En tiedä oletko käyttänyt Kelviniä hopea vai kultajoukkueita vastaan, mutta oletko miettinyt että hän ei välttämättä sovi sinun pelityyliisi, mikä saa hänet tuntumaan huonommalta sinulle kuin jollekkin toiselle:rolleyes: Kun katsoo Kelvinin statseja niin hän on lähes täydellinen pelaaja juuri skillerile, koska tosiaan 5* skillsit ja hyvä dribbling.
Ja tuohon mainitsemaasi Sturridge hommaan voi sanoa että miksi suurimman osan mielestä Esswein on parempi pelaaja Fifassa kuin Messi?

Ensinnäki Kelvin on niin heikko, eikä tunnu pysyvän pystyssä. Syötöt on surkeita, eikä vedot osu tolppien väliin. Puskutaitoa ei ole näyttäny oppivan ollenkaan. Omia mielipiteitänihän minä tässä kerronki, saattaahan se jonku mielestä olla hyväkin. Parempia ja halvempia skillereitä on esim. robinho, lamela ja assaidi.
Sturridge varmaan toimis jos hakisin läpisyöttöjä kokoajan, mutta empä jaksa pelata niin. Tuota pelityyliä näkee ihan tarpeeksi vastustajilta.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

perkele ku saa vääntää pelejä että sais Lampardin viikontähti kortin, eilen halvimmat 85 arvoset 43.000 nyt tänään 50-60.000 huh huh, voi olla etten koskaan saa sitä mun rosteriin. Väsikikin pitäis hommata mutta sama hinta.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Onhan tämä fut kyllä aika koukuttava pelimuoto. Itellä rupeaa jo kohta olemaan 1000 ottelua pelattuna ja squadeja on ollut laidasta laitaan. Eihän sitä jaksa koko aikaa samoilla ukoilla pelata mutta nyt taitaa nämä nykyiset pelaajat pysyä siihen asti että fifa 14 ilmestyy.

Real Madrid FIFA 13 Ultimate Team Squad by DavidianFIN | Futhead

Spurs FIFA 13 Ultimate Team Squad by DavidianFIN | Futhead

Täytyy kyllä sanoa että Messi oli aika iso pettymys kun sen viimein sai joukkueeseen. Tuntu että se vaan juoksi ympäri kenttää ja väsy aika äkkiä. Ronaldo sen sijaan on ollut ehkä paras pelaaja millä oon pelannut. Se vaan on koko ajan oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja maaleja tulee..
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Kyllä nuo pitkät tappioputket johtuvat enemmän pelaajasta kuin pelistä. Tietenkin se nyt itseäkin ärsyttää kun pomput menee vastustajalle, mutta kaikki nuo että syötöt eivät mene omille johtuvat joko siitä että pelaaja on huono, tai vastustaja vain on hyvä puolustamaan ja lukemaan noita syöttöjä. Minulla tulee kohta 1100 peliä UT:a täyteen ja voittoja on yli 800. Kertaakaan ei mitään pitkää tappioputkea ole tullut.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Kyllä nuo pitkät tappioputket johtuvat enemmän pelaajasta kuin pelistä. Tietenkin se nyt itseäkin ärsyttää kun pomput menee vastustajalle, mutta kaikki nuo että syötöt eivät mene omille johtuvat joko siitä että pelaaja on huono, tai vastustaja vain on hyvä puolustamaan ja lukemaan noita syöttöjä. Minulla tulee kohta 1100 peliä UT:a täyteen ja voittoja on yli 800. Kertaakaan ei mitään pitkää tappioputkea ole tullut.

No se on sinun mielipide, ei mikkään kylmä totuus. Minun mielipide on taas se, että kenttäpelaajien taso vaihtelee pelejen välillä. (nyt ei lasketa moraalin ja fitnessin vaikutusta) Esim. tässä joku aika sitten pelasin jotaki yybersquadia vastaan, jossa oli ronaldo, messi, TOTS-kortteja ym. Minun pelaajat ei ole ikinä ollut niin sähäköitä ja puolustusintensiteetti oli kovin koskaan. Sen huomaa siitä, kun CPU:n ohjaamat pelaajat käy täysillä pallollisen kimppuun ja riistää pallon heti ku vastustaja sen haltuun saa. Ilman, että siinä ite tekee yhtään mitään. Ja ei, se ei ole mitään silmänlumetta vaan sen nyt näkee niin selvästi.

Tappioputki käänty ja nousin takasi 1.divariin. Päivällä pelatessa voitin. Illalla taas hävisin joka ottelun. Seuraavana päivänä päivällä voitin taas. En tiiä onko iltasin sitte kovemmat vastustajat vai mistä johtuu, mutta näin se näyttää olevan.
 
Vastaus: FIFA Ultimate Team -keskustelu

Sattuisko joltain löytymään Anzhi Makhachkalan silveri rm ivanovia? Tarvitsen hänet kokoelmaani mutta ei näytä niitä tällä hetkellä marketissa olevan joten lähettäkää mulle pmää jos omistatte kyseisen pelaajan että voitaisiin sopia hinnasta.
 
3. Divariin ollaan oma joukkue raahattu. Kivahan tämä fifa
tyylinen ut on, änärikin ensi vuonna saa vaikutteita tästä. Ba-Persie
Lampard-Mata
Gerrard-Parker
Richardson-Terry-Vermaelen-Walker
Stekelenburg Torres,Ivanovic,Javi Garcia,Skrtel...
Väiski hakusessa Lampardin tilalle joka tippuu sitten Gerrardin paikalle vuorottelemaan.
Mitäs muuta vois värkkäillä, ehdotuksia? EDIT: pystyykö tuolla kaupassa kyttäämään ryöstöä 1 tunnin kohdalla?
Itsellä ainakin kun olen jotain kytännyt niin ilmenee seuraavaa, selaan tunnin kohdalle
siitä ostan jos ostettavaa on ja sitten pari sivua taakse päin ja kun yritän tunnin kohdalle
takas niin hyppää esim 55mm kohdalta yli tunnin kohdalle, aika outoa. Vähän niinkuin
että57-60minutiin kohdalle en enää pääsis... Muilla vastaavanlaista?
Toi 59min methodi ei vaan toimi tässä fifassa tarkkaa syytä mä en tiedä. Ja tohon sun tiimiin niin kannattais laittaa joku nopeampi puolustaja kuten Kaboul tai Luiz Terryn tilalle ja Vermaelenin tilalle kannattais laittaa joku enemmän puolustava kuten med-med tai med-high puolustaja koska high-medissä puolustaja lähtee hyökkäämään mielummin kuin puolustamaan ja se on nopeaa joukketta vastaan huono juttu(Ja nuo med-med, high-med...... tarkoittaa pelaajien workratea eli minne he sijoittuvat kentällä eli tämä ennen viivaa oleva high/med/low tarkoitta miten paljon hän lähtee hyökkäämään hyökkäyksessä eli jos se on high hän lähtee hyvin paljon mukaan hyökkäyksiin kun taas low:issa hän jää pelkästään puolustamaan ja med on siltä väliltä ja viivan jälkeinen tarkoittaa puolustusta eli sama juttu mutta vain toisinpäin. Toivottavasti tuli selväksi :) ). Toiseksi Camiksi laittaisisin Taarabtin tai Sessegnonin.

Ja vielä tohon Kokko juttuun toi maalivahti niin kannatais vaihtaa Cechiin paljon parempi (Stekelenburg ei muuten ole edes 9 chem.) ja pakeiks laittaisisin Luiz-Kaboul tai Koscielny-Kaboul
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom