Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA World Cup Russia 2018

Kroatiaa liputettu alkulohkojen jälkeen, mutta ylisuorittaminen loppui kyllä niihin alkulohkoihin. Tason on noustava Englantia vastaan taas sille tasolle, millä kisat aloitettiin.
 
Käy kyllä Kroatiaa sääliksi. Ranskalle 2 tosi halpaa maalia: ensimmäisessä Griezmann lähti kaatumaan ennen kontaktia + Pogba vaparissa selkeästi paitsiossa ja vaikutti peliin taistellen pallosta, joka sitten meni Mandzukicista omiin. Tilannetta ei kuitenkaan edes tuomari käynyt videolta katsomassa, vaikka paitsiotilanne ja vaikutus peliin oli käytännössä täysin selvä. Pilkkutilanne kyllä sitten käytiin katsomassa oikein viimeisen päälle videolta, kun tuli edes pieni mahdollisuus antaa Ranskalle pilkku, kun Kroatian pirulainen meni tasoittamaan...

Haiskahtaa siltä, että "sympaattinen Ranska" halutaan mestariksi vaikka väkisin. VITTU MITÄ PASKAA!
 
Todella kuvottava jengi tuo Ranska. Kroatian voitto ois kruunannu tän hienon turnauksen..

Tuo pilkku oli niin 50/50 tilanne et omasta mielestä ois pitäny jättää näin tärkeessä pelissä viheltämättä pilkuksi.
 
SHALALIITTO! Mä oon niin messissä! Oon toitottanut samaa matsista toiseen, paitsi tää loppuottelu meni ihan oikein. Mutta paraseivoittanut, shalaliitto, tuomaritonnuijia, loppuottelussaeivihelletaivihelletäänrikkeitä ja ja ja vars!

Jos nyt oikeesti niin upeat kisat ja ihan hieno huipennus, vaikka oisin henk.kohtaisesti halunnut ranskaa vastaan vähän tasokkaammaan joukkueen.

VARS toi lisää reiluutta otteluihin, mutta ei vielä tarpeeksi. Kunhan nämä haistapaska ajanpeluut ja muut epäurheilijamaisuudet saadaan kitkettyä pelistä tyyliin manzukis, niin kiitos. Ja vähän ehkä liikaa vielä tuomarin ego vaikuttaa otteluiden lopputuloksiin, mutta parempaan suuntaan mennään.

Kiitos ja kumarrus, neljän ja puolen vuoden päästä nähdään. Ja itketään. Ja juhlitaan.
 
Ylös Bottom