Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA08 nettiliiga

Vastaus: FIFA08 nettiliiga

ofBLACKlight sanoi:
niin, itekin oon suht futis fiilareissa! ja ehkä tollanen 10min. erät ois okei!

Joo, aika pitkät erät saanee olla kun ei ole montaa joukkuettakaan..
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

Okei, teen tänään liigaan vaikka 15 minuutin erät (jos pystyy). Kokeillaanpas vaikka tänään saada pelit pystyyn tuossa iltapäivästä esim. viiden aikaan? Sopiikos?
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

Joo, pitäs tänään käydä kyllä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

Noniin! Järjestinpä meille vielä IRCnettiin kanavan #kfinfifa08
Jos ircaatte, niin tulkaapa sinne kanavalle, niin on helpompi teitää, milloin kukakin on pelivalmiudessa! Minäkin taidan olla koko illan.
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

Ja uutta tietoa, tämä Esa Mäkijärvi oli ilmoittanut, että ei tule mukaan liigaan. Meitä on enää vain kolme..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

Mua ei niinkää 1vs1 liiga kiinnosta, mutta oisko teillä kiinnostusta pelata noita 5vs5 matseja, jos saatais joku suomiporukka kasaan?
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

Nojoo siis mikä ettei semmonenki, mutta sille melkein kannattaa tehdä ihan oma topiccinsa.
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

No siis aika kuolleelta lopen vaikuttaa liiga. Ite oon yhen matsin pelannu. Nyt jos meitä olis jo neljä, niin voisin tehä liigan uudelleen ja voitaisiin aloittaa alusta. Mitä muut sanoo? Toisaalta tuntuu, että ei riitä itsellä enää resursseja yrittää pyörittää tätä. Tarvittaisiin enemmän pelaajia ja paljon, että tästä tulisi mielenkiintoinen :p

Pistän kuitenkin interin sulle varaukseen.
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

eli ilmotelkaa mistä nään esim sen sarjataulukon ja se että koska tää liiga alkas.
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

No kyllä mä voin pelata kans jos nyt saadaan se neljä niin on edes jotain järkeä..
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

niin mistä mä nään ton liigan tilanteen ja sun muuta? Eli onko jossain joku kaavio?
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

Jos liiga ei ole kuollut tai sitä ei ole vielä edes aloitettu, voisin tulla mukaan pelittelemään. Jos pääsen mukaan, niin joukkueenahan toimii Real Madrid.
 
Vastaus: FIFA08 nettiliiga

Kuollut minun osaltani ainakin niin kauan ku saan jostain rahaa uuteen boxiin :(:mad::(
 
Ylös Bottom