Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Aivan sama vaikka osut palloon. Jos liut takaapäin se on aina rike
eikun tarkoitan sitä että se edellä oleva liukuu ja takana oleva kaatuu tästä minä olen saanut punaisen muutaman kerran.. ;) joo ette tainneet ymmärtää mitä tarkotan mut nyt loppu sit off topic
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

eikun tarkoitan sitä että se edellä oleva liukuu ja takana oleva kaatuu tästä minä olen saanut punaisen muutaman kerran.. ;)

Siitä ei edelleenkään tule punaista jos osut ekana palloon. Jos hipaisetkaan toista pelaajaa ensin niin tottakai kone tulkitsee että olet vetänyt pallotonta sukille ja punainen.

/End of paskanjauhanta
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Niinku niksa sanoi niin Venäjän liiga on vaan PS2 ja PC-versioissa.. aika surkeeta. Mutta tosta tamusta haluun kyllä lisätietoa, en jaksa uskoa siihen mitenkään...
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

TamU? No ohhoh. Tuo oli kyllä ihan uutta informaatiota. Hienoahan se tosin olisi! Eikä kyllä mikään ihan suunnanton yllärikään, että Suomi pääsisi mukaan karkeloihin, kun ottaa huomioon kuinka paljon muita skandinaavi jengejä pelissä oli jo 09 versiossa.

Ainoa mikä tuossa hämää on se, että TamU:han oli viime kaudella kuitenkin keskikastin ryhmä ja tämäkään kausi ei ole tuonut asiaan juuri muutosta. Ehkä sitten se mestaruuskauden euro ''menestys'' olisi vaikuttanut valintaan?!

Itse näkisin pelissä mieluiten ehkä Hongan. Keikkunut kärkipäässä monta vuotta ja ennenkaikkea on täynnä lupaavia nuoria pelaajia, kuten Lepola, Schüller, Kokko, Otaru, Vasara jne. ja lisäksi muita mielenkiintoisia hieman kypsyneempiä pelureita, kuten esim. Vuorinen ja Haarala.

Mielipiteitä siitä mikä jengi Veikkausliigasta Fifa10:een mukaan?
(Tai sitten hamaa tulevaisuutta ajatellen :p )
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Kuin myös Kewell, minäkin näkisin ehkä mieluisimpana Hongan. Ja samat perustelut kuin sullakin. Kyllä toki Klubikin menisi mutta eihän sitä tiiä. Mutta mä kuitenkin haluun varmistusta siihen asiaan että Tamu on mukana!
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

eikun tarkoitan sitä että se edellä oleva liukuu ja takana oleva kaatuu tästä minä olen saanut punaisen muutaman kerran.. ;) joo ette tainneet ymmärtää mitä tarkotan mut nyt loppu sit off topic

my bad ymmärsin väärin ja tuo on tosiaan melko ärsyttävää.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Hyvä että venäjän liiga ja TamU on pelissä :)

Tais olla ihan hatusta vedetty tuo Tampereen Unitedin mukana olo Fifa 10:ssä. Pes 2010:ssä taitaa joku suomalainen tiimi ja stadion olla, mutta ei Fifa 10:ssä. (en ainakaan usko) Joku linkkii olisi kyllä hyvä mikäli tuo on varma tietoa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Nyt on mielenkiintoinen uudistus Manager Modeen paljastettu:

"[There is an] assistant coach in FIFA 10; when you have him activated, he will take care of the line-up and rotate your squad based on importance of the upcoming match. So if you have a cup match against a low rated team, he will make sure that players that normally warm the bench will get their chance." - Marcel Kuhn.

Manager Moden uudistuksia on kyllä aivan sairaasti luvassa, kunhan eivät vain unohtaisi kokonaan BaP - Online modea :(

Two New Rutter Interview Videos - FIFA Soccer Blog Ja tuossa pari haastattelua David Rutterilta (uusia taitavat olla)

E: En noita videoita ole vielä ehtiny katsoa, mutta luin EA Sportsin foorumeilta että tuossa videossa numero 2 (eli se alempi ehkä) kerrotaan jotain BaP -pelimodesta (online/offline?!). Ja nyt katsomaan sitä videota :D

E2: Kohta 4:09 ---> , toivottavasti puhuu tän vuoden fifasta kun ainoastaan sen kohdan ehdin nyt kuuntelemaan
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Tuo tyyppi oli vetäissyt nuo liigat/joukkueet wikipediasta joten ei varmaa tietoa.
Mutta TamU:han se siellä muussa maailmassa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Helvetti! Kerrankin on Suomi joukkue mukaan saatu niin sitten sinne pitää laittaa joku surkea Tamu.. ei näin. Mutta onhan se silti hyvä juttu että siellä veikkausliigajengi on.

Ja tosta gameplaysta vielä täytyy sanoa, että vähän petyin siihen. Grafiikoille ei ole tehty mitään eli siis peli näyttää ihan samalta kuin 09. Eli sehän on vain hyvä asia koska 09:n grafikat olivat jo pirun hyvät. Mutta se nyt ei kovin ihmeelliseltä näyttänyt pelillisesti, voihan se toki olla että se oli vaan sellasta perushöntsäilyä kun ei siinä/niissä matseissa mitään tapahtunut. Harmi vaan ettei vieläkään ole nähty siitä uudesta laukomisjutusta mitään. MUTTA, eihän ton videon perusteella vielä mitään voi sanoa. Odotellaan vaan nyt että sieltä tulee ihan kunnon gameplayta missä on kunnon pelaajia, siis niitä ketkä pelaa sitä peliä. :D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Olisikin tuo totta, että TamU olisi FIFA10 pelissä, mutta aikamoista huhuilua vielä. Olisihan se hieno ottaa matsi esim. Liverpööl vs TamU ja hakata punaiset omalla stadionillaan. :rolleyes: TampUn tulo peliin olisi omalta osalta aivan fantastinen asia.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Olisikin tuo totta, että TamU olisi FIFA10 pelissä, mutta aikamoista huhuilua vielä. Olisihan se hieno ottaa matsi esim. Liverpööl vs TamU ja hakata punaiset omalla stadionillaan. :rolleyes: TampUn tulo peliin olisi omalta osalta aivan fantastinen asia.

Tuskin tulis Ratinaa olemaan, jos on edes koko Tampereen uniittedia. Tamun matsit varmaan pelattais jollain pienellä stadionilla millä kaikki "pikku" joukkueet pelaa 09:ssä. Ja nyt kun tuli stadionit puheeksi, onko siitä ollu mitään tietoa että tuleeks stadioneita lisää? Ärsyttävää vaan kun esim Valioliiga-stadioneita ei ollut kuin Old Trafford, Anfield, Emirates, Stamford B ja Newcastlen kotipyhättö(en nimeä nyt satu muistaa enkä jaksa tarkistaa.) Ja sitten vissiin loput joukkueet pelas ottelunsa Ivy Lanella. :confused: Surkeeta. Lisää stadioneita ehdottomasti. Ja oishan Ratinakin ihan kiva jos ees on Tamua pelissä. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Tuskin tulis Ratinaa olemaan, jos on edes koko Tampereen uniittedia. Tamun matsit varmaan pelattais jollain pienellä stadionilla millä kaikki "pikku" joukkueet pelaa 09:ssä. Ja nyt kun tuli stadionit puheeksi, onko siitä ollu mitään tietoa että tuleeks stadioneita lisää? Ärsyttävää vaan kun esim Valioliiga-stadioneita ei ollut kuin Old Trafford, Anfield, Emirates, Stamford B ja Newcastlen kotipyhättö(en nimeä nyt satu muistaa enkä jaksa tarkistaa.) Ja sitten vissiin loput joukkueet pelas ottelunsa Ivy Lanella. :confused: Surkeeta. Lisää stadioneita ehdottomasti. Ja oishan Ratinakin ihan kiva jos ees on Tamua pelissä. :)

siitä en osaa sanoa onko lisää stadioneita, mutta nyt niitä voi itse asettaa joukkueille että millä stadionilla pelaavat kotiottelunsa!
 
Ylös Bottom