Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Lähinnä se haittaaminen on tottumattomuutta... koska on tottunut 09:ssä siihen kahdeksan suunnan liikerataan, niin tuo tuntuu pirun "holtittomalta" 360-dribblellä :) Hauskahan tuo on, ja realistinen, mutta hankalaa, kun on hakannut tuota nollaysiä peukalot verillä pidemmän aikaa :p
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Nyyppää-kysymys: mistä löydän omat videoni? Tein kaks aivan uskomatonta maalia Klosella.

On 10x parempi kun 09, en ajatellut ostaa mutta _nyt_on_pakko_
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Nyt on tahkottuna muutamia kymmeniä matseja kaverin kanssa FIFA10 demoa ja herättää kyllä paljon positiivisia mutta myös negatiivisia fiiliksiä.

Eniten ehkä pettynyt siihen että edelleen maalivahdit jäävät torjunnan jälkeen makaamaan maahan liian pitkäksi aikaa. Positiivista on että vetoja torjutaan sentään nyt yli ja ohi.

Puolustuspäässä taas pakki vie kaksintaistelussa pallon lähes joka kerta hyökkääjältä eli painat vain pakilla kylkeen pressure nappi pohjassa niin pallo on lähes aina sinun.

Lisäksi pienikokoisella pelaajalla ei saa tarpeeksi hyötyä esim. Messi tai Ribery ei tunnu ollenkaan tarpeelliselta sillä ukot kellahtaa aina kumoon pienessäkin kontaktissa vaikka periaatteessa kyseisten herrojen liikkeiden pitäisi olla isoja pakkeja vastaan huomattavasti ärhäkämpiä.

Parannusta on toki paljon eli pelaajan ohjaus on pehmeämpää kiitos 360 asteen ohjauksen ja ei tule niitä typeriä sivurajasta yli juoksuja niin helposti. Maali ja kulmapotkujen kuvakulma on myös parempi eli on helpompi nähdä kenelle syöttää/keskittää. Nopeasti annetut vaparit ovat plussaa koska nyt ei tule sitä katkoa jonka aikana vastustaja ehtii ryhmittyä vaan saa tarvittaessa nopeasti avattua pelin. Lisäksi vapareissa on nyt helppo ampua kovia ja matalia vetoja.

Toivotaan että final release vielä parantaa varsinkin noita maalivahteja vielä kakkospalloissa. Kyllähän Fifa 09 demon ja varsinaisen julkaisun välilläkin oli huima parannus.

Nyt vain kädet syyhyten odottelemaan julkaisua. Tämä tulee luultavasti kuitenkin olemaan se peli joka pyörii PS3:n sisällä 90% sen käyttöajasta.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Ja pelasit vain Barcalla?;) Ei tuolla vaikeimmalla tasolla ainakaan pääse kauheasti edes laukomaan kovempia joukkueita vastaan, puhumattakaan hirmukudeista. Vauhdissakin on sopivasti eri asteita. Itsellä kyllä ainakin arcade kaukana, kun pelaa kovia joukkueita vastaan, kovalla tasolla ja manual-systeemit päällä.

En tietenkään millään barcalla pelannu, mutta tumpelona olin ilmeisesti beginner tasolla vaikka piti kovimmalla olla asetukset.. Muuttui kokemus kyllä mukavasti kun vaihto kovimmalle tasolle. Mutta vauhti on liian kova, muuten aika makee. Kai se on ostettava taas tämäkin.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Mitäs uusia liigoja/seuroja tulee fifa 10? Ois kiva jos tulis enemmän Itä-Euroopan maiden joukkueita.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Kai se on pakko tämäkin ostaa (boksille tosin) kun demo vakuutti :) Hauskaa varsinkin kavereita vastaan :D Mikä tuo pressure nappi muuten on?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Tehtiin kaverin kanssa upea vaparikuviomaali:

Kaverini on antamassa vaparia Dani Alvesilla ja itse olen muurin takana Yaya Tourella(ja ohjaan siis pelkästään Tourea koko ajan). Sovittiin että kaveri heittää minulle etutolpalle pallon. Vien ensin pakin mukanani oikeaoppisesti sumppuun, jonka jälkeen ajoitan juoksuni kohti etutolppaa...

FIFA 10 DEMO: Barcelona 3 - 0 Chicago Fire | EA SPORTS Football World


Näitä hetkiä tämä peli vain tarjoaa pelikerta toisensa jälkeen. Uskomatonta jalkapallojuhlaa tämä FIFA 10!
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Tämä on kyllä ihan vaan PS3 aihe että suksi metsään täältä.

No niillä ei siellä ketjussa (XO:n) puolella ole mitään elämää niin suotakoon aaholapoijjjaan oleskella täällä. :eek: Vai suodaanko? :rolleyes:

Ja pleikalle karvaus/painostusnapit ovat:

X - Oma pelaaja painostaa pallollista.
O - Omat cpu pelaajat painostavat pallollista.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Puskeminen varsinkin manuaalilla on kyllä tuskaa, tulee hävittyä pääpallot järjestäen. Jotain vinkkejä? Ei tunnu toimivan yhtään niin kuin 09:ssä.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Puskeminen varsinkin manuaalilla on kyllä tuskaa, tulee hävittyä pääpallot järjestäen. Jotain vinkkejä? Ei tunnu toimivan yhtään niin kuin 09:ssä.

09:ssä pakit oli aina pihalla keskityksistä ja hyökkäävä osapuoli voitti liian suuren osan pääpalloista. Itse taidan useimmiten puskea tuplanäpäyttämällä syöttöä/vetoa, en tiedä onko mitään hyötyä.. Itselläni kyllä onnistuu kyllä puskut paremmin, kuin 09:ssä
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Hei kaikille!

Olen vanha Pes-veteraani ja juuri siksi minun on todettava, että FIFA 10 DEMO on huikea harppaus kohti kaikkien aikojen Futis peliä.

Uskallan väittää EA:n ottaneen kaiken irti (PS2) pes-sarjoista, mutta myös löytäneen sen oman näkemyksensä lajista. Fifa 10 demo on aivan mielettömän kova suoritus, niin paljon hyvää siinä on. Ehkä presentaatio ja yleisö ovat surkeasti toteutettuja, mutta kaikki muu onkin sitten vain niin hienoa.

"Jokainen matsi on erilainen?" Tämä vanha kunnon hokema kuului erään toisen futispeli sarjan laajaan ylistys sanastoon - vaan ei enää. Peleissä sattuu ja tapahtuu kummallisia jalkapalloon kuuluvia asioita. Yksikään matsi ei ole enää edellisen toistoa. Animaatio on ehkä joltain toiselta planeetalta. Epäilen, että Marsista?

..huh

..Joka tapauksessa luulen, että tämä on se peli mitä pes-sarjalta toivoin PS3 koneeseen siirryttäessä, vaan kuinka kävikään kirottu Fifa varasti Shown. FIFA 08 ja 09 olivat mielestäni suunta parempaan, mutta todella keskeneräisiä tekeleitä, joita ei halunnut pelata yhä uudestaan ja uudestaan.

Sitten tuli tämä demo. Ja kysynkin teiltä ja itseltäni.. Miksi pelaan 3min. demoa yhä uudestaan ja uudestaan???

Onko Fifa 10 demo mukamas, niin puoleensa vetävä, että sen pariin palaa useita kertoja 24 tunnin sisällä....? Oli asian laita sitten niin tai näin tai aivan toisin päin, niin yksi asia on pelottavan varma fakta. Jalkapallo Jumalien Siunaama olkoon tuo suuri päivä 2.10.2009. - Silloin toivon ja rukoilen julkaistavan suuren ja mahtavan FIFA 10 Videopelin!

Jos olen väärässä julkaisu päivästä tai Fifan ylivoimasta, niin ostan eturivin paikat suoraan Helvettiin, mutta luulen, että olen kerrankin oikeassa tässä mitättömässä elämässäni. Luulen, jopa tiedän varmasti Fifa 10 olevan parempi kuin Fifa 10 demo. Tämä toki tarkottaisi sitä, että seuraavat 12kk olisin vanki omassa neljän seinän luukussani, mutta mutta mikäs siinä futista aamusta iltaan......................... Tarjoaaaa FIFA 10 ! ! !


kiitos ja hyvää yötä -> Hyvää työtä EA ja Fifa 10 tiimi<3
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Miksi pelaan 3min. demoa yhä uudestaan ja uudestaan???

Huh huh miten hieno monologi! Vanhana pessifanina voin allerkirjoittaa koko tekstisi ja kiittää siitä tavasta millä puit sanoiksi myös minun ajatukseni!

Terveisin. Virtuaalijalkapalloa International Superstar Soccer ykkösestä asti rakastanut pelaaja
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Valmista peliä jo pitkän aikaa pelannenaan, pitää sanoa, että FIFA 10:n demo ei missään nimessä ole yhtä hyvä kuin koko peli. Huolestuttava juttu että demossa tekoäly on niin aggressiivinen ja kosketus palloon ei ole niin hyvä kuin lopullisessa versiossa.

Niin ja sanottakoon, että pidän FIFA10:ä ehkäpä parhaimpana futispelinä sitten PES5:n. Etenkin moninpelimatsit on ollut aivan helvetin huikeita, ihan old school -PES-tasoa.

Thomas/Pelaaja
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

Valmista peliä jo pitkän aikaa pelannenaan, pitää sanoa, että FIFA 10:n demo ei missään nimessä ole yhtä hyvä kuin koko peli. Huolestuttava juttu että demossa tekoäly on niin aggressiivinen ja kosketus palloon ei ole niin hyvä kuin lopullisessa versiossa.

Niin ja sanottakoon, että pidän FIFA10:ä ehkäpä parhaimpana futispelinä sitten PES5:n. Etenkin moninpelimatsit on ollut aivan helvetin huikeita, ihan old school -PES-tasoa.

Thomas/Pelaaja

Hemmetti tässähän nousee Fifa kuume aivan kattoon asti. Demo vaikuttaa jo niin hyvältä ja kun tietää, että koko versio on vielä paljon parempi niin...puuh, tulispa jo lokakuu pian.
 
Ylös Bottom