Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitää nyt antaa vähän miinusta muuten aika loistavalla pelille...
Elikkä ekaks semmonen juttu että nopeat pelaajat (Ronaldo,Messi,Walcott,Agbonlahor jne.) ei pääse hitaista toppareista (ei nyt tuu ketään mieleen mut niitähän löytyy) ohi juoksemalla. Mitä tää nyt on?! Siis niin hölmöä. Esimerkiks kun pelaan Villalla Manageria niin Agbonlahor ei pääse juoksemalla ohi melkein kenestään. Siel on jotkut Brede Hangelandit ja muut "usainboltit" toppareina ja niitten kanssa kun lähtee ottamaan juoksukisaa niin kakkoseks siinä yleensä jää. Vissiin siinä sitten se voima on se ratkaiseva juttu... joka on helvetin tyhmää. Saatana.
Eipä mulla muuta.
alotin nyt uuden manager moden paljon heikommalla joukkueella. alotin Hull Cityllä ja noilla pelaaminen on mukavaa, kun ei niillä pelaaminen ole helppoa. ja tässä FIFA10:ssä oli mukava kun kaikilla ei oo tavoitetta; voita liiga, jne. mutta nyt hullilla on aika vaatimattomat tavoitteet. tarvii vaan säilyä liigassa ja päästä FA Cupissa 4kierrokselle.
miten noita videoita laitetaan tonne EA:n sivuille, ku paristi ku oon yrittäny laittaa noita maaleja, nii tulee aina vaan että video on pakattu jotenkin väärin.![]()
Toimiiko muilla toi Live Season kuntopäivitys? Ite olen ostanu sen sieltä storesta, mutta ei sitä ei voi ladata kun siihen download-kohtaa ei pääse....?
Live season on poissa käytöstä kunnes saavat sen korjattua. Tuo ilmoitus juoksee siinä alareunassa, tai ainakin eilen vielä juoksi.
Onko kellään muulla ollut ongelmia nettiyhteyden kanssa fifaa pelatessa netissä? Itselläni tuntuu joka kolmannessa ottelussa yhteys katkeavan kesken ottelun ja vastustaja saa näin ilmaisen luovutusvoiton. Mitään ratkaisua en ole ongelmaan keksinyt, ehkä joku uusi päivitys EA:lta auttaisi ongelmaan?
Harmittava 0-1 tappio chelsea vastaan lisäajalla ja se takoitti putoamista FA cupista. Pelaan arseanilla ja mietin, että saanko potkut nyt. Sarjassa ollaan 4:nä Mites on muilla käynyt?
Harmittava 0-1 tappio chelsea vastaan lisäajalla ja se takoitti putoamista FA cupista. Pelaan arseanilla ja mietin, että saanko potkut nyt. Sarjassa ollaan 4:nä Mites on muilla käynyt?