Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jäi itselle hieman epäselväksi mitä tämä päivitys nyt käytännössä muutti tai paransi? Itse en ole tässä juurikaan muuta kuin MM:ää ahkerasti pelannut ja nyt kerrotaan, että alusta pitäisi aloittaa, jotta päivitys tulisi voimaan.
Nyt kiinnostaisi, että mitäs se päivitys muuttaa erityisesti MM:ssä. Onko muutokset uudelleen aloittamisen arvoista, sillä itse en ole mitään kamaluuksia huomannut "vanhassa" manager modessa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Jäi itselle hieman epäselväksi mitä tämä päivitys nyt käytännössä muutti tai paransi? Itse en ole tässä juurikaan muuta kuin MM:ää ahkerasti pelannut ja nyt kerrotaan, että alusta pitäisi aloittaa, jotta päivitys tulisi voimaan.
Nyt kiinnostaisi, että mitäs se päivitys muuttaa erityisesti MM:ssä. Onko muutokset uudelleen aloittamisen arvoista, sillä itse en ole mitään kamaluuksia huomannut "vanhassa" manager modessa.

List of New Updates - Electronic Arts UK Community
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Tosta yhdestä trophystä kysyisin, siinä lukee, että jos voittaa manarge modessa 1 tähden tai huonommalla joukkueella cupin niin saa sen trophyn. Entä jos aloitaa yhden tähden joukkueella ja joukkue kehityy kauden aikana 2 tähden joukkueeksi niin saako sit sen.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oisko vinkkejä yksinpeleihin? Pelaan Professional-tasolla ja tuntuu vaikealta puolustusten murtaminen. Pelaan 3 tähden jengillä Manager Modea, jotenka ei ole sellaisia pelaajia, jotka paljon kikkoja osaisi/osaisin muka itse niitä tehdä eli voiko ja miten noita puolustuksia murretaan ilman huippukikkoja? Onko se vaan syöteltävä ping-pong tyyliin 20min ja sitten läpisyöttö vai mitä? Tuntuu, että CPU-raiskaa tuota pressurenäppäintä koko ajan. Mitäköhän se vain on sitten Legendary tasolla? Itellä meinaa mennä hermot jo nyt :D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oisko vinkkejä yksinpeleihin? Pelaan Professional-tasolla ja tuntuu vaikealta puolustusten murtaminen. Pelaan 3 tähden jengillä Manager Modea, jotenka ei ole sellaisia pelaajia, jotka paljon kikkoja osaisi/osaisin muka itse niitä tehdä eli voiko ja miten noita puolustuksia murretaan ilman huippukikkoja? Onko se vaan syöteltävä ping-pong tyyliin 20min ja sitten läpisyöttö vai mitä? Tuntuu, että CPU-raiskaa tuota pressurenäppäintä koko ajan. Mitäköhän se vain on sitten Legendary tasolla? Itellä meinaa mennä hermot jo nyt :D

Kannattaa vähän miettiä joukkuetta ja sen pelaajamateriaalia. Sitten sen mukaan voi muuttaa systeemiä ja erilaisia taktisia ulottuvuuksia. Esim. jos löytyy juoksuvoimaa laidoilta, niin kannattaa vähän painottaa laitapeliä, jne.

Vastustajan mukaan vähän voi vielä miettiä, että sumputtaako vastustaja keskelle vai ei.

Rytminvaihdoksilla pystyy vastustajia ohittamaan ilman kikkojakin ja esim. nopeilla puolenvaihdoksilla samoin. Ensin koitat saada prässin päälle toiseen laitaan ja sitten 1-2 syötöllä siirtää pallon toiseen laitaan, niin avautuu kummasti tilaa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oisko vinkkejä yksinpeleihin? Pelaan Professional-tasolla ja tuntuu vaikealta puolustusten murtaminen. Pelaan 3 tähden jengillä Manager Modea, jotenka ei ole sellaisia pelaajia, jotka paljon kikkoja osaisi/osaisin muka itse niitä tehdä eli voiko ja miten noita puolustuksia murretaan ilman huippukikkoja? Onko se vaan syöteltävä ping-pong tyyliin 20min ja sitten läpisyöttö vai mitä? Tuntuu, että CPU-raiskaa tuota pressurenäppäintä koko ajan. Mitäköhän se vain on sitten Legendary tasolla? Itellä meinaa mennä hermot jo nyt :D

Ite ainakin (vaikka vähän paremmalla kun proffesionalilla pelaan) koitan levittää peliä laitaan ja sitä kautta ohittaa pakkeja tai keskittää mahdollisesti. Huomattavasti helpompaa kun koittaa murtautua vaan keskeltä läpi, koska silloin sulla on normaalisti yksi tai korkeintaan kaksi vastustajaa vastassa kun taas jos keskeltä koitat rynniä läpi, on vastassa monesti 2-5 tyyppiä. Toki keskeltäkin pääset joskus läpi, mutta todennäköisyys on paljon pienempi kun levittää laidan kautta.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oisko vinkkejä yksinpeleihin? Pelaan Professional-tasolla ja tuntuu vaikealta puolustusten murtaminen. Pelaan 3 tähden jengillä Manager Modea, jotenka ei ole sellaisia pelaajia, jotka paljon kikkoja osaisi/osaisin muka itse niitä tehdä eli voiko ja miten noita puolustuksia murretaan ilman huippukikkoja? Onko se vaan syöteltävä ping-pong tyyliin 20min ja sitten läpisyöttö vai mitä? Tuntuu, että CPU-raiskaa tuota pressurenäppäintä koko ajan. Mitäköhän se vain on sitten Legendary tasolla? Itellä meinaa mennä hermot jo nyt :D
Skilled dribling on aika kätevä, sillä siirto ja rytminvaihdos ja ohi pääsee tuolla tasolla aika helposti varsinkin vastaan juoksevia prässääjiä.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moro itteä kiinnostais sellanen että, mimmosilla taktiikoilla nykyään pitää pelata online matseja 1vs1 että on edes mahdollisuus voittaa? 2009 oli jo omansa joita en jaksanut kysellä ja into lopahti sen pelaamiseen. Nyt on käymässä samoin 2010 kohdalla vaikken olekkaan mikään taituri fifassa niin harmittaa tämä että ihan sama mitä joukkuetta vs pelaa tuntuu noi vastustajien konepelaajat olevan ihan omaa luokkaansa.

Johtuuko se paineen tasosta vai mistä hemmetistä että häviät jokaisen kaksinkamppailun vaikka repisit tattia vasten vastustajaa ja miksi aina vastustaja on 1-2 passeilla 2vs1 tilanteissa vaikka sinulla olisikin cover puolustustaktiikkana ja 4 miestä pallon alhaalla?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moro...QUOTE]

Koita rauhassa rakennella peliä. Pyörittele pallo keskialueen ja puolustuksen välillä, kunnes löytyy sopiva syöttö paikka kärjelle/linkille ja siitä sitten maalia kohden tämä toimii ittellä harvinaisen usein jos olen alakynnessä pelissä. Hyökkääjillä kova karvaaminen voi myös aiheuttaa pallon riiston josta saa helposti törkättyä pallon maaliin:) muuten en sitten pressuren käyttöä suosittelekkaan.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Onpa mukavia nuo online pelit. Äsken uskaltauduin ensi kertaa pelaamaan muuta kuin tekoälyä vastaan (koska noviisina odotin melko hirveitä numeroita taululle). Pelituntuma oli aivan ihmeellinen (olikohan se nopeemmalla temmolla) ja niinpä vastustaja pyörittikin ensimmäisen puoliajan Poolilla (ite olin Bayern) miten halusi ja siirty alussa 1-0 -johtoonkin. Sitten tulikin harjoteltua puolustamista kun kaveri paino hirveellä prässillä koko ajan. Mullahan oli ekalla puolikkaalla tasan 1 paikka, kun vastustajan maalivahti tuli jonnekin 30 hujakoille pystypalloa vastaan ja sössi sen Gomezille. Varmistin vielä etten vedä ohi ja kuljetin n. puoleen metriin. Toisella puoliajalla olinkin jo hallitseva osapuoli ja "ansaittu" voitto napsahti lisäajan maalilla (oli ihan tehty, eikä mikään lahja). Melkein aistin verkon välityksellä kaverin vitutuksen. On se hieno peli.:D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kyllä pelin suola toisaalta on tuossa MM.ssä se että voi rakentaa sen joukkueen "tuhkasta timanteiksi". Siinä sitten mukava katsoa onnistuuko scouttaukset ja esim. ostokset ja jääkö jopa joukkueen alkuperäisestä rungosta paljon sinne ns. huipulle saakka. Kaverin kanssa varmaan pitää aloitella nyt uudestaan tuota MM:ää ja varmaan juuri aloitetaan Segundasta(tai Ligue 2 tai Serie B).

jep jep. itsekin aloitin viime viikolla Leicesterillä managerin. ja onhan se paljon mukavempaa pelata huonolla seuralla, nousta valioliigan jne. tosin itsellä menossa vielä eka kausi championshipissä. eka puolisko pelattuna ja kolmantena ollaan. oma tavoite on päästä noiden karsintojen kautta valioliigaan, vaikka seuran tavoite on jäädä championshipissä sarjataulukon paremmalle puolelle.:D sarjaa tuskin voitan, koska kakkosena oleva middlesbrough on 10pisteen päässä..:eek: hehe, ylpeilyn aihe on että newcastle neljäntenä:D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Tulipas tässä mieleeni pari kysymystä ko. pelistä mitä olen huomannut yhden kauden Manager Modea pelanneena.

1. Voiko rankkarialueen ulkopuolelta saada maalia, itse en muista että olisin tehnyt yhtäkäänmaalia rankkialueen ulkopuolelta. Miten? Laittamalla laukaukset manuaaliksi?


2. Vaparit. Kaverit ampuu nettipeleissä ja videoissa kauheita kierteitä ja ylipäänsä maalin. Itselle ne ovat täyttä hepreaa. Saatan saada vaparin parhaimmillani ylärimaan,mutta ei sitä lähemmäs. Eli pallo nousee muurin yli vaan ei tule sieltä alas. Jos pallo meni muurin läpi mokelle ne ovat marjoja. Onko vaparin aikana jotain muita nappeja mitä pitää painaa vaparia vedettäessä kuin ympyrä (perus laukaisu). Tarkoitan siis lähivapareita (~25yrd). Netistä videoita katsoessani huomasin että kai sitä jotain muutakin pitäisi painaa. Näppäimet minulla ovat ne originaalit.


Olisin hyvin kiitollinen jos joku viittisi auttaa näissä,varsinkin 2 kohdassa.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Tulipas tässä mieleeni pari kysymystä ko. pelistä mitä olen huomannut yhden kauden Manager Modea pelanneena.

1. Voiko rankkarialueen ulkopuolelta saada maalia, itse en muista että olisin tehnyt yhtäkäänmaalia rankkialueen ulkopuolelta. Miten? Laittamalla laukaukset manuaaliksi?


2. Vaparit. Kaverit ampuu nettipeleissä ja videoissa kauheita kierteitä ja ylipäänsä maalin. Itselle ne ovat täyttä hepreaa. Saatan saada vaparin parhaimmillani ylärimaan,mutta ei sitä lähemmäs. Eli pallo nousee muurin yli vaan ei tule sieltä alas. Jos pallo meni muurin läpi mokelle ne ovat marjoja. Onko vaparin aikana jotain muita nappeja mitä pitää painaa vaparia vedettäessä kuin ympyrä (perus laukaisu). Tarkoitan siis lähivapareita (~25yrd). Netistä videoita katsoessani huomasin että kai sitä jotain muutakin pitäisi painaa. Näppäimet minulla ovat ne originaalit.


Olisin hyvin kiitollinen jos joku viittisi auttaa näissä,varsinkin 2 kohdassa.

1. Kyllä pystyy, helpostikkin. Esim. 16-20 vetää hyvin sijoitusnapilla pistämällä kierrettä, jne. Toki sitä kauempaa sitten kannattaa vain harjoitella vetämään pommeja ja vaatii hyvän vetäjänkin.

2. Sama kuin ykköseen, eli sitä sijoitusnappia pohjaan kun vedät niin saat kunnolla kierrettä peliin. Laakana sitten voi vetää(eli normipelissä se chippinappi) muurin ohi/yli kauempaa pommia.

edit:Itse vetelen semeillä.

edit2:Ja nuo napit taitaa olla siis defaulttina ainakin R1/L1 ps:llä, kun boxilla ne on RB ja LB.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Tulipas tässä mieleeni pari kysymystä ko. pelistä mitä olen huomannut yhden kauden Manager Modea pelanneena.

1. Voiko rankkarialueen ulkopuolelta saada maalia, itse en muista että olisin tehnyt yhtäkäänmaalia rankkialueen ulkopuolelta. Miten? Laittamalla laukaukset manuaaliksi?


2. Vaparit. Kaverit ampuu nettipeleissä ja videoissa kauheita kierteitä ja ylipäänsä maalin. Itselle ne ovat täyttä hepreaa. Saatan saada vaparin parhaimmillani ylärimaan,mutta ei sitä lähemmäs. Eli pallo nousee muurin yli vaan ei tule sieltä alas. Jos pallo meni muurin läpi mokelle ne ovat marjoja. Onko vaparin aikana jotain muita nappeja mitä pitää painaa vaparia vedettäessä kuin ympyrä (perus laukaisu). Tarkoitan siis lähivapareita (~25yrd). Netistä videoita katsoessani huomasin että kai sitä jotain muutakin pitäisi painaa. Näppäimet minulla ovat ne originaalit.


Olisin hyvin kiitollinen jos joku viittisi auttaa näissä,varsinkin 2 kohdassa.



1. kohta: Suosittelen käyttämään manual kontrolleja, koska erilaisia maaleja tulee kuin liukuhihnalta eikä vain pelkää alanurkka koko ajan (semeillä). Eli kontrollit manuaaliksi ja R1(sijotus) napin käyttöä voi vähän konrolloida, koska manuaalilla ne ei mee. Eli vedät vaan perusvetoja ja tähtäys on kaiken A ja O. HARJOITTELE HARJOITUSOSIOSSA!

2.kohta: Oletko ikinä pistänyt kierrettä palloon vasemmalla sauvalla, eli samalla kun laitat voimaa potkuun? Jos et, niin häpeä! Asiaan: kun olet vetämässä vaparia vaikka 24 jaardista ja tähtäät keskelle muuria (ja pallo olisi menossa maalivahdin ulottautumattomiin verkon perukoille) niin, laitat voimaa n. 30% (riippuu vetäjästä) ja samalla kun laitat voimaa, niin painat vasenta sauvaa täysin ylös, jolloin saavutat maksimaalisen alakierteen. Pallon pitöisi näillä neuvoilla mennä maaliin. HARJOITTELE ENSIN HARJOITTELUOSIOSSA VAPAREITA!
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Muistuu mieleen joku ISS vuodelta miekka ja kirves, kaveri kuka oli silloin työttömänä, treenasi peliä kaiken vapaa-aikansa...Oli aikamoisia pommeja ne vaparit, arviolta 90% meni häkkiin kun pelattiin...Ei kannattanut antaa paljon paikkoja.

No anyway, onko tässä uudessa FIFAssa siis kuinka mahdollista kehittyä noissa, eli saada alakierrettä, yläkierrettä, yms. siihen palloon vapareissa?

Itselleni peli on vasta tulossa joten vaikutteita on hyvä kerätä hyvissä ajoin. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

2. Sama kuin ykköseen, eli sitä sijoitusnappia pohjaan kun vedät niin saat kunnolla kierrettä peliin. Laakana sitten voi vetää(eli normipelissä se chippinappi) muurin ohi/yli kauempaa pommia.

Siis sijoitusnappi (R1) pohjaan vapareissa? Ei ei ei ei ei. Mitään ei hyödytä, vasemmalla tatilla kierteet, R1:stä ei tarvita vapareissa. Itse en ole koskaan käyttänyt R1:stä, koska sitä ei todellakaan tarvitse käyttää, ja hyvin uppoaa vaparit, voitte kysyä FCK:n pelaajilta ;)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Siis sijoitusnappi (R1) pohjaan vapareissa? Ei ei ei ei ei. Mitään ei hyödytä, vasemmalla tatilla kierteet, R1:stä ei tarvita vapareissa. Itse en ole koskaan käyttänyt R1:stä, koska sitä ei todellakaan tarvitse käyttää, ja hyvin uppoaa vaparit, voitte kysyä FCK:n pelaajilta ;)
Jup, täytyy vaan harjoitella paljon, jotta osaa ulkoa kuinka paljon voimaa laitetaan joka paikoissa/etäisyys maalista. Kuten minä saan melko usein 40kdis paikoista laitettuu maaliin. ;)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Miten ihan tavalliseen vetoon saa kierrettä?
Eli otetaan vaikka 19kds etäisyydestä ja vasemman puoli esimerkiksi.

- Viet ensin tähtäys muurin oikealle puolelle.
- Potkaiset n. 1½ palkkia voimaa
- Heti kun päästät O (potjkaisu nappi) laitat vasen tatin sinne ylänurkkaan mitä kierettä haluat. Tässä tapauksessa halutaan tälläistä kierettä ) eli laitetaan tatti vasen nurkkaan
- Wolaa pallo pitäisi olla maalin sisäpuolella
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Kuinkakohan helppoa on saada Virtual Prolla valkoiset nappikset? Tiedän, että pitää voittaa cup tai saada joku Club promoted että ne saa. Tarkoittaako se Club Promoted, että pitää päästä mainostamaan omaa joukkuettaan Be A Pro -kaudella? Ja kuinkakohan helppoa/nopeata se on toteuttaa? Ja siitä vielä, että kun nyt esim. haluan saada ne valkoiset nappikset, ja aikoisin aloittaa Manager moden. Tarviiko ne kaikki Cup -pelit pelata, että ne sitten saa? Nimittäin, kun pelasin sitä ja simuloin suurimman osan Cup -peleistä, enkä saanut niitä valkoisia nappulakenkkiä vaikka voitin cupin.
 
Ylös Bottom