Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

ZseZc

New Member
Se, jota kaikki ovat odottaneet on nyt saapunut

Sarja on täynnä, ja playoffit alkaneet!

Ohjeita pelaajille:
- Heti varattuasi joukkueen liity Fifan kautta sarjaan. (Ohjeet Jontsa93:n privaviestissä)
- Sopikaa jo ennen peliä kumpi pelaajista tulee pelin jälkeen ilmoittamaan tuloksen tänne
- Kaikkia pelaajia vastaan pelataan sarjassa kaksi kertaa, pelejä ei ole pakko pelata peräkkäin
- Jokainen käyttää haluamiaan kontrolleja (assisted,semi,manual)
- Peliaikana käytetään runkosarjassa 2x10min.
- Runkosarjassa pelataan yhteensä 32 peliä, ja kahdeksan parasta pääsee playoffeihin. Playoffeissa pelataan paras kolmesta -systeemillä, eli kahdella voitolla jatkoon
- Muistakaa rehti ja reilu peli, esim. toistuva vastustajan sukittaminen läpiajotilanteessa, tai pelaajan maaliviivalle asettaminen vapaapotkussa lasketaan epäurheilijamaiseksi käytökseksi, ja siitä rangaistaan

Varausjärjestys: (Vuoron siirtyessä pelaajalle hänellä on 24h aikaa varata joukkue)
1.hotshot-47 , psn: HotShot-47 , Bolton Wanderers F.C.
2.Ozteri , psn: Ozzery , U.C. Sampdoria
3.Edu93 , psn: Edu-93 , Athletic Club
4.takapihal , psn: takapihal , AFC Ajax
5.ZseZc , psn: ZseZc , Blackburn Rovers F.C.
6.Jontsa93 , psn: Jontsa93 , FC Schalke 04
7.Leija_Spede , psn: Leija_Spede , U.S. Città di Palermo
8.Martti93 , psn: Martti93 , West Ham United F.C
9.izzy , psn: gnfr , ACF Fiorentina
10.Miksa81 , psn: Míksa81 , Galatasaray S.K.
11.PeQ , psn: Pekumon , S.S. Lazio
12.julbero1988 , psn: Julbero , Genoa C.F.C.
13.Ch0zander , psn: Ch0zander , Borussia Dortmund
14.KARATEMAURI , psn: KARATEMAURI , Sunderland A.F.C
15.McJake , psn: LordJake_ , Paris Saint-Germain F.C.
16.zzaguu , psn: zzaguu , TSG 1899 Hoffenheim

Yleistä playoffeista:

-pudotuspeleihin selvisivät runkosarjan kahdeksan parasta joukkuetta
-pelit pelataan cup-tyylillä, eli 1vs.8 , 2vs.7 yms.
-paras kolmesta -järjestelmä on käytössä. Runkosarjassa paremmin sijoittunut joukkue pelaa ensimmäisen, ja mahdollisen kolmannen pelin kotonaan. Vierasmaalisääntö ei ole käytössä.

Playoff-kaavio:


1 vs. 8 (Athletic - Dortmund)
2 vs. 7 (Schalke - Ajax)
3 vs. 6 (Hoffenheim - Palermo)
4 vs. 5 (Blackburn - PSG)
--------------------------------
1/8 vs. 4/5
2/7 vs. 3/6
----------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Voisin olla mukana. PSN: HotShot-47. Jos löytyy tarpeeksi manual pelaajia niin olen ehdottomasti sen kannalla.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Mukana. PSN: Sandels-FIN

Oon tottunu pelaa defaultti-asetuksilla netissä, mutta kai ne manuaalisetkin oppii.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Täällä myös kiinnostusta. Olen pelaillut myös default asetuksilla joten manuaaleilla lienee liian kylmää kyytiä :D PSN: gnfr

Kuinka pitkästä sarjasta olisi kyse?
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Kuinka pitkästä sarjasta olisi kyse?

Ihan riippuen pelaajamäärästä, niin oon ajatellu että jos tämä järjestettäisiin esim. Mestareiden Liiga -tyyliin. Eli alkulohkoissa tulisi se kuusi peliä, ja jatkopeleissä menestyksen mukaan.
Tietenkin tämä nyt on vain alustava ehdotus, ja muitakin ideoita otetaan mielellään vastaan.
E: Jos tulee jotain divareita joista noustaan tms. niin silloin ei tää turnaustyyli kyllä oikein toimi. Mutta katsotaan sitä sitten kun on vähän selvempi kuva osallistujamääristä.
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Tere!

Julberon kannustamana voishan tuota osallistua, vaikka kokemusta onkin aika vähän. Mulle käy kaikki asetukset, tosin näillä taidoilla manuaalit voi olla vähän liikaa:). Toi mestarien liiga tyylinen ratkaisu kiinnostais tosi paljon....

Niin ja PSN: Miksa81
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Joo tulen mukaan jos mahtuu..olen valmis pelaamaan millä säädöillä vaan. PSN: Martti93
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Olisin kiinnostunu. Mieluiten semi asetukset. Ja toivon mukaan muitakin jengejä kun Real, Barca, Chealsea ja ManU

Psn: Ch0zander

Edit: manuaalit sopii,

systeeminä vois olla vaikka neljä 5 joukkueen lohkoa 2kertaisella kierroksella ja sitten pudotuspelit paras 3sta (on se ehkä vähän lätkä meininki, mutta ei tarvis sitten rankkareita, jotka on perseestä)

Edit2: voisko tän käynnistää lähiaikoina, kun muuten alkaa jo vähän kiinnostus lopahtaa

Edit3: 5 tähden jengit kielletty, kun ne on aivan ylihyviä. 4.5 tähden jengit kyllä vielä läy, koska niitä vastaan pärjää usein melko hyvin vielä 3.5 tähden jengeillä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Moikka,

Voisin lähtee ottaa pataan. Manuaalit ois fantsut.

PSN: takapihal
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Kiinnostusta löytyy. Manuaaleilla totta kai.

PSN: Pekumon
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Voisin tulla mukaan. Mielellään noilla asetuksilla mitkä ovat valmiina. ManU on sitte minun ellei joku ole jo varannut.

PSN: somali_
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Siis mitä mitä mitä :D

Pelataanko tämä turnaus nyt manuaaleilla?

Jos joukkueita tässä varaillaan niin....... Real Madrid.....:eek:
 
Vastaus: FIFA11 -liiga (Päädivisioona)

Mun kaverin tunnus ei toiminut joten ilmotan sen mun tunnuksella. Eli Edu-93 tulee mukaan kans. PSN: Edu-93
 
Ylös Bottom