Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night 2004

Tuomas

Active Member
Vaikuttaa todella hyvältä nyrkkeilypeliltä. Jokaisessa painoluokassa n. 50 nyrkkeilijää ja 20 vuoden uramoodi. Pelattavaa ainakin riittää ja räsynukke tyrmäykset naamavahingot, oikeista malleista mallinetut kehätytöt yms. Odotan todella innolla tätä, ilmestyy joskus kesällä. Kaikki ajatukset pelistä tänne. IT'S SHOWTIME!!
 
Saapa nähdä mitä on tulossa. Knockout Kings '02 oli hyvistä arvosteluista huolimatta selkeä pettymys, ja '01, jonka muuten juuri ostin uudelleen, on yhä selvästi sarjan paras osa. Victorious Boxers oli myös hyvä nyrkkeilypeli, mutta ei realismissa pärjännyt '01:lle. Itse en kyllä usko, että EA pyrkisi/pystyisi enää savuttamaan '01:n glooriaa.
 
Pikaisen kokeilun perusteella olin aika myyty. Oikealla tatilla toteutettu lyöntimekaniikka on toimiva ja peli on vakuuttavan näköinen. Tyrmäysanimaatioitakin on yli 100 erilaista tarjolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SonJohn
Tyrmäysanimaatioitakin on yli 100 erilaista tarjolla.

Ja nuo olivat todella hauskan näköisiä! Repeilin ihan tosissaan kun tyrmätyn jäbän jalat todellakin lähtivät alta! :D

Itse peli sai minutkin koukkuun, vaikken nyrkkeilypeleistä ole pahemmin koskaan pitänyt. Erittäin mainio mätkintä!
 
No jösses, olisikohan Fight Night 2004 piiiitkästä aikaa kunnon nyrkkeilypeli. Sellaista on odotettukin monen, monta vuotta aina 4D Sport Boxingista lähtien.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
Sellaista on odotettukin monen, monta vuotta aina 4D Sport Boxingista lähtien.

Heh, tuo oli kyllä aivan mahtava peli. Ja tuo Fight Night kyllä kiinnostaisi kovasti täälläkin. Uusimmassa Pelaajassa onkin jo arvostelu ja 4/5 pallukkaa tuli. Sanottiin, että on nimenomaan realistinen nyrkkeily eikä mikään 150-osumaa-ensimmäisessä-erässä-turpajuhla. Torjuntaakin siis tarvitaan.
 
Onkohan parempi kuin jääkiekkopelien tappelut? Varmasti. Itse testailin tuota KnockOut Kings 2002 vai 2001 ja oli silloin täyttä rautaa!
 
Ja kaiken kruunaa vielä online tuki, niin ei lopu vastuksetkaan kesken ku peli läpäisty.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk
Ja kaiken kruunaa vielä online tuki, niin ei lopu vastuksetkaan kesken ku peli läpäisty.
Taitaa vaan EA Sports tyyliin jäädä online-tuki pois Euro-versiosta.:mad:
 
Fifa 2004:ssä kyllä oli online peli. Täytyy vaan toivoa että fight night tukee myös modeemia...:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuomas
Fifa 2004:ssä kyllä oli online peli. Täytyy vaan toivoa että fight night tukee myös modeemia...:rolleyes:
Tuki pitäisi löytyä Pleikkarista eli ei tue.
FIFA 2004:ssä verkkopelituki tosiaan oli, mutta esim . NHL 2004:stä se pudotettiin pois ja esim. EA:n britti-sivusto ei kerro mitään Fight Nightin verkkopelistä, eikä julkaistuissa kansikuvissa näy "With Network Play" -logoa.
 
Nyt kun olen 15 ottelua otellut, niin täytyy sanoa että helvetin hyvä peli, jäin samantien koukkuun, eli voin suositella kaikille nyrkkeilyn ystäville :)
 
Onko kukaan pistänyt huomiota pelin kuvaan? Ruudun alaosassa on yllättävän paljon mustaa, mitä ei ole Xbox-versiossa.
 
Siis eikö kukaan pelaa tätä peliä?! Eikö kukaan muu ihmettele tuota ruudun alaosassa olevaa mustaa palkkia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Siis eikö kukaan pelaa tätä peliä?! Eikö kukaan muu ihmettele tuota ruudun alaosassa olevaa mustaa palkkia?

Katsoin vielä oikeen tarkkkaan, eikä mulla ainakaan mitään mustaa palkkia ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom