Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Champion [PS3]

Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Miten tossa saa iskut vartaloon? Pelaan tateilla. Suojauski tuntu vähä omituiselta? Se suojaa päätänsä vaan, mutta miten saa vartaloa suojattua? Vähä kontrollit hakuses mutta muuten hyvälle vaikuttaa. :)

-Pelissä on autoblock. Kun painat R1 pohjassa se suojaa vartaloa/päätä eli molempia.
-Vartaloon pystyt lyödä, kun painat L1 pohjassa + lyönti

"Pelattavuus on parempi kuin FNR4?"

Ei pidä paikkaansa. FNR4:n näppäimet olivat paljon helppokäyttöisemmät. Ainoastaan tämä pelisarja on mennyt krafiikan ja aitouden kanssa eteenpäin. Pelattavuus on mennyt siis huonompaan suuntaan. FNR4:ssa ei ollut tätä kyseistä autoblockia ja vartalolyönnit olivat helpommin toteutettavissa.

Tietääkseni EA yrittää autoblockilla vähentää spammauksia. "Bodyspam" ja "Spinspam" ei onnistu enään niin kuin FNR4:ssa kaikki kokeneet pelaajat käyttivät niitä. Itse olen kuitenkin löytänyt yhen spammitaktiikan tästä uudesta Fight Nightista nimittäin "Counter Punch" spammauksen. Counter Punchit on tehty paljon helpommaksi kuin FNR4:ssa, joka aiheuttaa sen että pelaajat kyttäävät koko ajan Counter Puncheja.

Itse toivoisin, että EA vähentäisi Counter Punchien helppoutta. Sitten peli olisi suht realistinen.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Itse toivoisin, että EA vähentäisi Counter Punchien helppoutta. Sitten peli olisi suht realistinen.

Kiitokset.. Juu voi olla et on perempiakin nyrkkeilypelejä, mutta tää iski muhun ainakin :)

Tilaukseenhan tää meni 3.3. ilmoitettu päivämääräksi onko kellään tarkempaa tietoa?
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Tilaukseenhan tää meni 3.3. ilmoitettu päivämääräksi onko kellään tarkempaa tietoa?

Kyllä se pitäisi jo 1.3 olla.


Nyt on tullu hakattuu lisää demoa ja alkohan se homma sujumaan joten pitää ostaa peli pois kaupan hyllyltä pölyttymästä. :)
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Pohjois-Amerikassa julkaisupäivä on 1. maaliskuuta. Euroopassa 4. maaliskuuta.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Olen tossa jo jonkun verran hakannu demoa miten hitossa te ootte saanu tiputettua tanssija-alin? Ei meinaa onnistuu millään? Miten saa pudotettua kyllähän nyt tysonilla ali putoo ku kohdalle osuu, mutta ei vaan tipu millään? Onkos tossa jotain extra tyrmäysiskua mistä en tiedä?
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Mun mielestä mitään extra tyrmäysiskua ei ole. Kun sopiva rako tulee niin suoralla tai yläkoukulla niin kyl pitäs rupee putoomaan. Itellä kans meni vähä aikaa ennenku taju/oppi laittaa iskuja sopiviin rakoihin. Mut jos joku tietää enemmän olen myös kiinnostunut tietämään.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Pelissä on "Flash Knockout", joka tyrmää vastustajan yhdelä iskulla. Tuomari keskeyttää ottelun automaattisesti. Ei ole mitään logiikkaa jolla sen saa, on vain tuurista kiinni. Itse onnistunut demossa viisi kertaa tekemään sen.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

^ Kuulostaa ihan urpolta. Kai siinä nyt sentään täytyy olla vastustajan puolustus avoimena tai päästä lyömään kivasti vastapalloon tms..? Eihän se nyt ihan arvalla voi mitenkään tulla. FN2:sta pleikka kakkosellakin tuli niitä keskeytyksiä yksittäisistä pommeista, mutta kyllä ne oli aina "täydellisiä" haymakereita leukaperiin.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Voi elämä kun noi lähtee kesken matsin pois pelistä. Vähän meinaa kääpä palaa. Kyl ne yhen kerran jaksaa nousta ylos ku ne on pudottanu mut heti ku toisen kerran putoo niin lähtee pelistä pois.
Ite tipuin kerran ekas eräs 2kertaa ja jaksoin kumminki painaa matsin viimisetki erät. Onhan se nousu kikkailu vähä hankala mut kyl aika hyvin oon sen nyt oppinu.
Nousuista oma ennätys on 3 kertaa. Tipahdin joka erässä kerran viimises eräs se tippuminen tapahtu just ennen kelloo ja siintä nousin kaveri huus vaa mikkiin whaat. :)
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Minä olen pari kertaa tuommoisen Flash-ko:n saanut, ja minut on myöskin muutaman kerran kyseisellä tavalla tiputettu. Mutta kyllä minulla on silloin puolustus ollut alhaalla ja olen vain väsyneesti takonut vastustajaa ja hän on kunnon pommin pistänyt leukaperiin. Tuskinpa se pelkästä tuurista on kiinni.

Itsellä tuo onnistuu ainakin ihan perus 1-2 poistu tyylillä. Eli siis ensin oikea suora powershottina sinne kaverin suojauksiin, niin yleensä ne hanskat aukeavat sen verran, että saa seuraavan iskun puhtaasti läpi. Sitten perään vasen koukku, tai vasen alakoukku, niin yleensä onnistuu tuo flash-ko, edellyttää tosin usein sen, että vastustaja on vähintään kerran tippunut jo saman erän aikana :) Ja tämä toimii siis niillä keskisarjan ottelioilla, raskaassa sarjassa en ole vielä koittanut.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Millon tän julkaisu nyt onkaan? Mulle tuli mailia et ois jo lähetetty, eli peli on mulla keskiviikkona...
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Eikös se ole jo ihan huomenna..?

Onko tässä muuten niitä "epämuodostumia", joita mainostettiin yhdessä vaiheessa? Että nenä on poskella, silmä roikkuu päästä ja ties mitä muuta.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Arvostelujakin tippunut jo. Osa tullut jo hyvän aikaa sitten, osa tullut ihan vast'ikään, kuten esimerkiksi Gametrailersin arvostelu, josta tuli arvosanaksi:

9.3

Metacritic tällä hetkellä - Xbox 360: 85 ja Playstation 3: 84
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

dodih.. tein tossa KFIN Champions gymin. lisätkää kavereihin mikäli kiinnostusta löytyy :)
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Saan pelin huomenna, eli mut voi kans lisätä. Liityn sit myös tuohon KFIN Champions Gymiin.

PSN: kebardi
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

Yksinpelaajia saattaa kiinnostaa tieto, että kaikki sliderit eivät toimi.

"The GLOBAL Sliders are busted. But the Tendencies and Boxer ratings adjustments work great and you can still shape the game how you want it to be." -Phobia #60

"I can get realistic punch outputs by editing ONLY the Punch Tendencies of each punch for each fighter. Then we could adjust the conditioning and endurance ratings to fix the Stamina issue." -Phobia #31

Eli jos haluaa säätää ottelijoiden ottelutyyliä, niin se täytyy tehdä jokaiselle nyrkkeilijälle erikseen.

EA on aikonut julkaista päivityksen, jossa korjataan osa pelin puutteista (mm staminan kulutuksen osalta), mutta noihin rikkinäisiin slidereihin EI tule korjausta.:(

"The Punch accuracy slider itself having a drastic effect will be huge. Just messing with that slider along can you fix many of the sim issues. Stamina decreases quicker with more misses, so punch numbers comes down as the rounds wear on, and damage and KO's go down because of less shots landing clean. " -Phobia #42

"The issue that will be addressed is the default accuracy game play functionality and not the sliders." -Phobia #63

"I received a e-mail saying the Gameplay sliders do work and only the CPU punch output and Boxer Punch accuracy do not work as intended but "we are not fixing this issue." -Phobia #66

Ja lopuksi vielä ketju, josta olen kyseiset kommentit napannut:

Fight Night Champion Sliders Not Working - Operation Sports Forums
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3 Hype]

No niin nyt peliä jo jonkun pelattuna. Kyllä on hyvä peli ja koukuttava. Mikäs toi slideri juttu on kun lontoonkieli vähän hakuses? Toinen juttu mikä mietityttää kun pelasin onlinessa tyrmäsin vastustajan eka yhen kerran maahan jonka jälkeen vielä pudotin sen keijon toisen kerran jolloin kaveri lähti pelistä enkä saanu voittoa siitä?? Ei kai tässä samoja ongelmia ku ufc-sarjassa? Siis netti-piuha pois kun olet häviöällä ja tappiota ei näy listassa? Onko joku tietoinen tästä? Vai oliko kaverilla vaan tuuria? Onneks sain heti putkeen makean voiton joka jopa näkyi tilastoissa.. 4 erää olin ottavana osapuolena jonka jälkeen kulmamies sanoo että "ala otella tyrmää se kusipää" jonka jälkeen raivolla kimppuun ja 5-erässä tyrmäys voitto :)
 
Ylös Bottom