Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Champion [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tennarit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Mitä sanotte minulle joka tykkää demosta paljon. Mutta tuntuu etten pärjää ollenkaan vaikka yritän tosissani :) (olen sentään pelannut kolmea edellistä peliä jonkun verran ). Alia en saa mitenkään tippumaan. Ja taas Alilla en osaa pelata ollenkaan.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Bodyspamming on tehokas tapa voittaa ottelu. Siinä lyöt vastustajaa vartaloon niin nopeasti kuin pystyt, jotta saat tuomariäänin pistevoiton. Bodylyönnit myös väsyttävät vastustajan nopeasti. Siksi olen koonnut tähän "Skillit", jotka mahdollistavat bodyspammauksen:

Outside Fighter (mahdollistaa Speedin 100)
Levels Avaible 220/220

Jab Head: 20
Straight Head: 6
Left Hook Head: 6
Right Hook Head: 6
Left Uppercut Head: 1
Right Uppercut Head: 1
Jab Body: 20
Straight Body: 20
Left Hook Body: 20
Right Hook Body: 20
Left Uppercut Body: 1
Right Uppercut Body: 1
Combinations: 20
Blocking: 20
Head Movement: 18
Chin: 20
Heart: 20

20+6+6+6+1+1+20+20+20+20+1+1+20+20+18+20+20 = 220
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Mahtavaa. Demoa olen hangannut nytten ahkerasti ja tuli lyötyä päätä seinään Tysonilla alia vastaan kunnes ottelin kevyemmällä sarjalla ja sieltä alkoi tulla tyrmäystä ja itseluottamus nousi huimasti. Nyt olen saanut horjutettua Aliakin ja parhaimmillaan pisteet ovat menneet tasan sen sijaan että Ali vie joka erän. Rumasta ankanpoikasesta alkaa kuoriutua kova nyrkkisankari :D Tää paranee potenssiin 10 ku oppii näkemään lyöntejä ja pelin lyönnit alkaa iskostua takaraivoon. Taidanpa lähteä Giganttiin ostoksille.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Noniin peli ostettu ja uramodin viimeisessä ottelussa olen enkä ole vielä päässyt läpi. Rupesi turhauttamaan niin että kokeilin yhden nettimatsin pelata. Siinä tuli voitto ja hieno taistelu oli.Holyfieldillä se tuli. Onko näin kuitenkin että ranking pelit toimivat itse kyhätyllä ukolla?
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Noniin peli ostettu ja uramodin viimeisessä ottelussa olen enkä ole vielä päässyt läpi. Rupesi turhauttamaan niin että kokeilin yhden nettimatsin pelata. Siinä tuli voitto ja hieno taistelu oli.Holyfieldillä se tuli. Onko näin kuitenkin että ranking pelit toimivat itse kyhätyllä ukolla?

juu.. eli OWC toimii tehdyllä ukolla vain.. ja alkuun kannattaa ottaa sparria pelkästään sali kavereitten kans et saa expaa sen verran et pärjää tuolla... muuten tulee nokkaan nopeesti ja turhauttaa ku häviää kaikki pelit.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Nyt peli on alkanut jäätymään kesken pelin. Itsellä jäätyi äsken ja tuli middleweight owc ukolle toinen tappio. Record nyt 71-2. Ei siinä tappiossa olisi muuten mitään pahaa, mutta ärsyttää kun se tulee jonkun bugin takia, eikä sen takia että häviäisin ottelun. :mad: Olin tyrmännyt kaverin kaksi kertaa kanveesiin, mutta sitten tokassa erässä tilttas.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Siis missä tarkalleen ottaen voi sparrata ukkoo!?? Sen arvo on nyt 79. Kaikki on valmis mut en uskalla ottaa heti ekasta tappioo alle joten tuolta Gym valikostako? Jos sieltä niin mitenkä sieltä?

Ensaanu sparri vastusta niin menin ottelemaaan mutta pannuun tuli aika rankasti.
On sika siistin näkönen tuo ukko ku omat kasvot sai ja kaikki. Nimimerkillä uutta matoa koukkuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Siis missä tarkalleen ottaen voi sparrata ukkoo!?? Sen arvo on nyt 79. Kaikki on valmis mut en uskalla ottaa heti ekasta tappioo alle joten tuolta Gym valikostako? Jos sieltä niin mitenkä sieltä?

eliskäs.. gym valikon alta fight ja sen alta spar.. sit haastat jonkun onlinessa olevista gymiläisistä sparraamaan kanssas.. ei se sen ihmeempää ole :)
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Oisko kellään mitään hyvää Gymi ehdotusta? Sitten huomasin semmosen naurettavuuden että pienikokoisella ukolla ei oikein vissiin voi pärjätä. Kaikilla ainakin on isoin mahollinen ja pisimmät mahdolliset kädet. Naurettavaa ettei olla nähty vaivaa laittaa sitten vähänä kömpelömmäksi tuollaisia pitkäkäsisiä ukkoja.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Jos gymilla vaan on tilaa uudelle nyrkkeilijälle niin mulle saa laittaa kutsua :) vois alottaa tota sparraamista ennen kunnon oikeita otteluja. PSN: Jani1986.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Jos gymilla vaan on tilaa uudelle nyrkkeilijälle niin mulle saa laittaa kutsua :) vois alottaa tota sparraamista ennen kunnon oikeita otteluja. PSN: Jani1986.

laitan kutsun mikäli ei oo jo täynnä.. 32 pelaajaa muistaakseni mahtuu gymiin.. äsken oli 31 jo :)
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Noniin. Koko ilta otettu turpaan luvuin 1-11 ja tuokin voitto tuli yhteyden katkeamisesta :) No olen kuitenkin hyvässä gymissä joten pinnan palamisen jälkeen ostin platinum Xp paketin( tiedän naurettavaa);D. Nyt sitten pitää ilmeisesti yön yli odotella kun pisteet tulee ku ei näköjään suoraan tullu. Huomisiin.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

tulee ne suoraan sinne.. sun pitää vaan ostetut expat ottaa käyttöön.. eli my boxerista boxer growth ja sit L1 napilla eteenpäin sivuja.. 3 sivulla on noi ostetut expat.. eli siin on mahdollisuuksia useampi.. jonkun kohdalla on numero 1 jos oot yhen ostanu.. sit vain sen hyväksyy nii ukolle tulee expat..


päivitystä tiedossa.. ei vain vielä ole varmaa julkaisupäivää.. mut ihan hyvältä näyttää toistaiseksi.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Parhaillaan harkitsen pelin hommaamista, niin voisiko joku valaista hieman, minkälainen tämä onlinepuoli tässä pelissä on?

Voiko tässä nyrkkeillä onlinessa valmiilla, oikeilla reaalimaailman nyrkkeilijöillä, vai pätkitäänkö onlinessa jollain omalla luomuksella?

EA:n sivuilla on myös jaossa (kait ilmaiseksi) toisten pelaajien, itse tekemiä hahmoja. Onko kukaan näitä hahmoja ladannut ja voiko noilla ladatuilla hahmoilla otella onlinessa?
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Voit otella rosterin nyrkkeilijöillä, eli pelissä mukaantulevilla ottelijoilla H2H (Head to Head)
Toinen vaihtoehto on OWC (Online world championship), jossa ottelet itse luomallasi ottelijalla.

Päivitystä toivoisin pian tulevan. Alkaa kyllästyttämään, kun ei ole muuta tapaa voittaa ottelu kuin spammaus. Bodyspammaus, juokseminen ja perfect block. Sitten lisäksi vielä nämä kaverit jotka heittävät vain yhtä lyöntiä, kunnes 3-8 erässä se Flash Knockout tulee. Onlinen ongelma on myös jäätyminen, haastovaiheessa kun otetaan online-ottelua niin ruutu tilttaa. Näihin kaikkiin glitchein sais tulla jo päivitys!
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Kaks online matsia tais riittää tällä kertaa.Molemmilla kerroilla Ali vastassa. huoh..

toinen matso löi huvittavuuddessaan kaikki pelaamani online sessiot missään pelissä.vastustaja heitti jabia pelkästään 7erää ja johti pisteillä , tyrmäsin Holifieldillä kahdesti aina kun iholle pääsin. Pisteet näytettiin jonka jälkeen vastustaja juoksi karkuun vikat 3erää,kerran pääsin lyömään haymaykerillä kanveesiin 3. kerran ja tämä homo nousee 9sekunnin kohdalla,juoksee vielä viimeisen erän karkuun...
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Kaks online matsia tais riittää tällä kertaa.Molemmilla kerroilla Ali vastassa. huoh..

toinen matso löi huvittavuuddessaan kaikki pelaamani online sessiot missään pelissä.vastustaja heitti jabia pelkästään 7erää ja johti pisteillä , tyrmäsin Holifieldillä kahdesti aina kun iholle pääsin. Pisteet näytettiin jonka jälkeen vastustaja juoksi karkuun vikat 3erää,kerran pääsin lyömään haymaykerillä kanveesiin 3. kerran ja tämä homo nousee 9sekunnin kohdalla,juoksee vielä viimeisen erän karkuun...

Noita sieltä löytyy kyllä aika ajoin. Mutta kyllä välillä hyvänkin matsin saa aikaseks.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

JES! päivitystä tulossa ensi viikolla 29.3 ja 1.4! En tiedä mitä päivityksiä on tulossa, mutta luultavasti EA foorum valituksien perusteella jotain näistä:

-Stamina korjataan (ei voi juosta enään karkuun ilman, että väsyy)
-Headbutt/Illegal blow tyrmäysmomentissa pois
-Perfect Block
-Jäätymiset pelin aikana / valikoissa
-Overall pois näkyvistä OWC haastovaiheessa
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Parhaillaan harkitsen pelin hommaamista, niin voisiko joku valaista hieman, minkälainen tämä onlinepuoli tässä pelissä on?

Voiko tässä nyrkkeillä onlinessa valmiilla, oikeilla reaalimaailman nyrkkeilijöillä, vai pätkitäänkö onlinessa jollain omalla luomuksella?

Tulipahan hankittua tämä nyt. Nokkiin tulee H2H:ssa heti ensimmäisessä erässä. :) Tosin, yhden ottelun voitin melkeimpä ensimmäisellä lyönnillä. Taisi olla vastassa joku samanlainen rookie kuin minä. Aloittelijan tuuria.

Voit otella rosterin nyrkkeilijöillä, eli pelissä mukaantulevilla ottelijoilla H2H (Head to Head)
Toinen vaihtoehto on OWC (Online world championship), jossa ottelet itse luomallasi ottelijalla.

Miten nuo lukitut, valmiit, pelissä mukana olevat nyrkkeilijät aukeavat? Champion-moodia pelaamalla eteenpäin kenties?
 
Ylös Bottom