Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Champion [PS3]

Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

19 matsia takana become a legendiä. Vaikeustaso tapissa.

Nuo AI vastustajat ei meinaa väsyä millään. Ihmetyttää kun lyöntistatsit on kuitenki niin lähellä toisiaan ja mulla on 9 erän jälkeen yleensä joku 70-80 kuntoa jäljellä ja vastustajalla se on vielä lähellä sataa. Varmaan tuo zumba vie vähän enemmän iteltä mutta harmittaa kun vartalolyönnit ei oikeastaan tehoa lainkaan (staminaan) pitkässä juoksussa.
Ei yhtään tyrmäysvoittoa mutta pari kolme kertaa olen käyttäny vastustajaa pötköllään näissä 19 matsissa.
Alkupään matsit ekaa lukuunottamatta meni kyllä penkin alle. Pari voittoa ja manageri ehdotti hiukan parempaa vastustajaa tuloksena 1. erässä murtunut kylkiluu tjsp ja ottelun aikana 4 kertaa kanveesissa ja viidennen jälkeen nakkasin pyyhkeen kehään. Sitten menikin pari ottelua kylkiosumia vältellessä. Täytyy sanoa että on kyllä hyvin toteutettu tuo uramoodi kun nuo vauriot vaikuttavat uraan eikä vain siihen tiettyyn matsiin.
Onlineä en ole ottanut kuin yhden matsin saaden turpaan 15 pykälää paremmalta kaverilta. Hyvä ottelu mutta kovin lyhyt :) . Pitänee katsella sitäkin puolta taas, jahka oppii ensin pelaamaan.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Kaks online matsia tais riittää tällä kertaa.Molemmilla kerroilla Ali vastassa. huoh..

Minäkin epäilin aluksi, että joutuuko sitä koko ajan ottelemaan H2H:ssa Alia ja Tysonia vastaan. Takana on nyt kymmenisen ottelua onlinessa H2H:ssa ja joka kerralla on ollut eri vastustaja vastassa. Positiivinen yllätys siis tähän mennessä.

Nokkiin tulee H2H:ssa heti ensimmäisessä erässä. :) Tosin, yhden ottelun voitin melkeimpä ensimmäisellä lyönnillä. Taisi olla vastassa joku samanlainen rookie kuin minä. Aloittelijan tuuria.

Siihempä loppui aloittelijan tuurit. Kaikissa tähän astisissa onlinen H2H-matseissa turpaan. :) Ensimmäisessä erässä en sentään vielä tipu, ja muutaman kerran olen saanut vastustajankin vuorostaan ottamaan lukua kehän pohjalta.

Noita sieltä löytyy kyllä aika ajoin. Mutta kyllä välillä hyvänkin matsin saa aikaseks.

Tappioista huolimatta hyviä matseja ovat kaikki olleet. Pari viimeisintä tosi tiukkaakin. Muutama ottelu meni jo kahdeksannelle erälle ja häviö tuli omien virheiden saattelemana erittäin väsyneenä ja kuolat poskella, kaikkensa antaneena, tietysti.

Rankattuja H2H-matseja pystyy muuten ottelemaan myös höyhen- ja keskiraskaassa sarjassakin. Ei valitse sitä quickmatchia, vaan omilla toivomilla asetuksilla. Tosin erien määrää ja pituutta rankatuissa otteluissa ei voi valita.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Selittäkää mulle miten ukosta voi saada yli 85 tasolaisen. Olen 85 ja ukon joku level on silti 1/99. Selittäkää miten saan parannettua ukkoani. Päivityksen jälkeen olen innostunut taas pelaamaan todenteolla.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Tätä Bare Knuckles Boxing Packia ihmettelen. Olen onlinessa kaksi ottelua päässyt ottelelmaan paljain nyrkein, mutta eikö tämä ole maksullinen DLC, joka pitäisi itse Storesta ladata? Tosin, en Storesta tällaista Bare Knuckles Boxing Packia löytänyt.

Eli pääsin näin ottelemaan paljain nyrkein:

- Online ja sieltä H2H-ottelu.
- Juuri sillä hetkellä ei löytynyt vastustajaa sopivin hakuasetuksin. Niimpä vaihtoehdoksi jäi luoda oma ottelu ja odotella siihen vastustajaa, tai sitten valita vastustaja ja ottelutyyppi avoinna olevista otteluista.
- Päätin valita avoinna olevan ottelun ja siellä olikin eräällä pelaajalla Bare Knuckles-matsi odottamassa vastustajaa.

Trophykin siitä kilahti matsin jälkeen tilille.
The Gloves Come Off - Complete a Ranked Match in Bareknuckles Mode

Koitin pelin valikkoja ja asetuksia selailla, vaan en löytänyt mitään vaihtoehtoa tällaiselle otteluasetukselle.

Tässä maistiaisia menosta.
http://www.youtube.com/watch?v=q7USIul-Wlw
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Itsekkin olen etsinyt tota Bare Knuckles pakettia, muttei kyllä ole osunut silmään...
EA Sportsin sivuilla lukee kyllä, että on jo ilmestynyt.

PS Storessa on Round 4:n vastaava paketti...Eli, onko kyseessä mahdollisesti sama setti?
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Ei oo sama paketti.

Mä tein uuden käyttäjätunnuksen, asuinpaikkana Englanti, niin siellä oli storessa FN Championille ihan omana pakettina toi bareknuckle.

En tiedä miks ei Suomessa tuota ole, mutta vituttaa suuresti jos ei saada tänne sitä ollenkaan.:mad:
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Itsekkin olen etsinyt tota Bare Knuckles pakettia, muttei kyllä ole osunut silmään...
EA Sportsin sivuilla lukee kyllä, että on jo ilmestynyt.

PS Storessa on Round 4:n vastaava paketti...Eli, onko kyseessä mahdollisesti sama setti?

Ei oo sama paketti.

Mä tein uuden käyttäjätunnuksen, asuinpaikkana Englanti, niin siellä oli storessa FN Championille ihan omana pakettina toi bareknuckle.

En tiedä miks ei Suomessa tuota ole, mutta vituttaa suuresti jos ei saada tänne sitä ollenkaan.:mad:

Jartza, oliko paketti maksullinen?

Itse en tosiaan ole tuota ladannut mistään. Minkälaisella logiikalla se toimii, kun tosiaan kaksi matsia olen päässyt onlinessa ottelelmaan bareknucklesia?
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Heavyweights legends pack maksaa UK storessa 7.99 puntaa.
Siinä on kaikki "legenda-ottelijat" ja se bareknuckle ottelumoodi.

Logiikasta en osaa sanoa, Sonyn logiikka kusee muutenki ku tuollaisten lisäosien saatavuus vaihtelee noin paljon maiden välillä...
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

En tiedä miks ei Suomessa tuota ole, mutta vituttaa suuresti jos ei saada tänne sitä ollenkaan.:mad:
Store-FAQ kertoo syyn:

Q: Miksei pelin X ladattavaa sisältöä ole jo Euroopan Storessa, kun muualle se on tullut jo?
A: Vaikka Euroopan PlayStation Store on SCEE:n ylläpitämä, pelien julkaisijat päättävät, milloin, missä ja mihin hintaan DLC julkaistaan. Palautetta "myöhästymisestä" kannattaa siis lähettää pelin julkaisijalle.

Q: Miksei pelin X ladattavaa sisältöä löydy suomalaisella PSN-tunnuksella, vaikka esimerkiksi UK-tunnuksella löytyy?
A: Todellisuudessa Euroopassa ja muilla SCEE:n hallinnoimilla alueilla (ml. mm. Australia ja Uusi-Seelanti) ei ole yhtä ainoaa PlayStation Storea, vaan valikoima vaihtelee maakohtaisesti. Syy on silti sama, eli pelin julkaisija päättää, milloin ja missä DLC:tä julkaistaan.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

ok kiitoksia tiedosta, täytyy vaan odotella sitten, josko joku päivä saataisiin tuo Suomeenkin :rolleyes:
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Tein myös tunnarin tonne brittistoreen ja sieltä paketti löytyikin...Ongelma tuli maksun kanssa. Ei hyväksynyt jostain syystä Electronia saati Visaa.
Tuli joku "Error 80...."
Missähän mahtaa nyt olla vika?
Suomen storessa taisi olla 38 ladattavaa osaa ja brittistoressa 46.
 
t1mo: Muutamaa viestiä ylempää löytyy linkki Store-FAQiin. Britti-Storestakaan ei voi ostaa suomalaisella luottokortilla.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Kylläpä menee vaikeaksi.
Ei varmaan auta muu, kuin odotella, että lisäisivät tonne Suomistoreen :(
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Niin tietääkö kukaan miten saan leveliä nostettua?? 1/99 ja noin 70 matsia takana josta vähän alle puolet voittoja?
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

BTW. Alkaa kyllästyttää nuo spammerit. Aina sama taktiikka OWC-moodissa heitetään bodyjabia ja sitten juostaan karkuun. Uusi päivitys pilasi pelin kokonaan, joten OWC into loppui siihen.

Onneksi H2H on vähän rauhallisempaa, siellä ei löydy niin paljon noita spammereita. Toivottavasti uusi päivitys joka tällä viikolla pitäisi ilmestyä korjaisi pelin kokonaan. Ei ole kiva maksaa pelistä joka on täynnä bugeja (jäätymiset, spammaukset, leaderboard hujarit), sitten niitä mukamas korjaillaan päivityksillä. Viime päivitys rauhotti hieman jäätymisiä, mutta pahensi gameplayta. :mad:
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Itse olen todella innoissani ollut nyt pelistä kun voittoja on alkanut napsumaan. Kovalla iskutaktiikalla ja etäpelaajalla. Mitenkä ton ukon voi saaha yli 85 arvoseks? Ostamalla jotain storesta? Tänään ukkoni pääsikin sitten 2 levelille. Hienoa. En vaa osaa oikein päättää että kumpaa pelimuotoa pelaisi. Gymi matseja vai niitä maailmanmestaruus otteluita? Kumpia te tykkäätte pelata?
Jos nyt on vielä päivitys tulossa niin tuskin se peliä ainakaan huonompaan suuntaan vie.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Peerkele, legacyssa ois kaks vyötä ja kolmannesta matsi sovittu, mut siinä boxer sharesta ladattu ja importattu mayweather vastassa, ja joka kerta ku lähtee lataamaa matsia nii sehä jää siihe loading vaiheesee pyörimää eikä etene.
Eli ei pääse peliä jatkamaa ku ei suostu matsiin päästämää. Onks kellää tullu samaa vastaa vai onks tää joku hieno bugi ja se ois sit uutta legacya vaa?
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Olis loistava peli ilman jatkuvaa tökkimistä. Yks vyömatsikin on vetänyt totaalijäätymisen, ja vähän väliä otteluissa on hidastumisia. Onko muilla samaa vai onkohan laiheliini pleikkaki jo vetämässä viimeisiä. Netin puolella en ole siis ottanu kuin yhden matsin eli siitä ei oo kyse. Muut pelit kyllä toimivat hyvin.

Legacyä siis pelaan ja nyt on menossa toinen painoluokka ja kaikki 3 vyötä on siitäkin hallussa. Ei taida voida enää nousta sarjaa ylemmäs eli kohta varmaan pitää laittaa ukko eläkkeelle.
 
Vastaus: Fight Night Champion [PS3]

Peerkele, legacyssa ois kaks vyötä ja kolmannesta matsi sovittu, mut siinä boxer sharesta ladattu ja importattu mayweather vastassa, ja joka kerta ku lähtee lataamaa matsia nii sehä jää siihe loading vaiheesee pyörimää eikä etene.
Eli ei pääse peliä jatkamaa ku ei suostu matsiin päästämää. Onks kellää tullu samaa vastaa vai onks tää joku hieno bugi ja se ois sit uutta legacya vaa?

Olin just tulossa ihmettelemään, että mikäs on kun Legacya pelaan ja nyt jää Loading-screeniin. *****, että vituttaa. 19 matsia hakannu 19-0 14KO ja vihdoin pääsin titteliotteluun ja vastassa olis Amir Khan. Eli boxer sharesta hänkin ladattu. Ilmeisesti siis siitä kiinni. ***** hieno homma, että peliin saa importattua nyrkkeilijöitä, mutta sen takia menee sitten jumiin. Ei onneks ees VITUTA!!!! Meni tossa kuitenkin jonku aikaa ja alusta ei jaksa kyllä aloittaa.... kiitos taas EA. :(

Mitään ratkaisua kellään ongelmaan? Vai pitääkö vain poistaa koko roska, koska tuota otteluahan ei ilmeisesti voi perua ja jos peli jäätyy muutenkin joka kerta boxer-sharesta ladattuihin ukkoihin niin ei paljon auta.

Ja ilman Boxer-sharesta ladattuja ukkoja ei paljon tuo Legacy edes kiinnosta. Paljon mukavampi otella oikeita nyrkkeilijöitä vastaan, kun jotain nobodyja.
 
Ylös Bottom