Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuulostaa hyvältä. Ite en Fight Night ykköstä omista, joten tätä kakkosta voisi nyt harkita ja jos siinä on tollainen pikkulisä vielä, niin mikä ettei. Millos tämä peli on oikein tulossa kauppoihin.Tonppa sanoi:EA on paljastanut, että Fight Night round 2 -pelin Gamecube-versio sisältää erikoisuutena SNESin Super Punch-Out!! -pelin ja sen pelihahmon Little Macin!
Mainiota, että jaksavat näitä pikkulisiä tunkea vielä GC:n peleihin!
bryanfury80 sanoi:Kuulostaa hyvältä. Ite en Fight Night ykköstä omista, joten tätä kakkosta voisi nyt harkita ja jos siinä on tollainen pikkulisä vielä, niin mikä ettei. Millos tämä peli on oikein tulossa kauppoihin.![]()
Aivan, kun GC harvoin ostetaan urheilupeli tarjonnan takia. Jotenkin arvelen että N-väki vierastaa tätä. Ei sen puoleen, en minäkään tykännyt tästä yhtään, en saanut kertaakaan niitä kuvia päällekkäin kun jouduin tyrmätyksi. Liian vaikeaa minulle.Tonppa sanoi:Ykkönenhän ei koskaan tullut Cubelle, olen varsin yllättynyt että kakkonen tulee.
Tonppa sanoi:Mainiota, että jaksavat näitä pikkulisiä tunkea vielä GC:n peleihin!
Nyrkkeilijöiden turpavärkit hajoavat näyttävästi, ja niitä pääsee itse paikkailemaan.Graphically, Round 2 features some of the most impressive player models found in sports gaming. Skin textures are amazingly lifelike and the models animate beautifully.