Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night round 2 Gamecube-lisäys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
EA on paljastanut, että Fight Night round 2 -pelin Gamecube-versio sisältää erikoisuutena SNESin Super Punch-Out!! -pelin ja sen pelihahmon Little Macin!

Mainiota, että jaksavat näitä pikkulisiä tunkea vielä GC:n peleihin!

Vastaus: Fight Night round 2 Gamecube-lisäys!

Samaa mieltä. Tästäkin pelistä tuli nyt paljon mielenkiintoisempi ja hankintaa voisi harkita. Oli muuten helvetin hyvä peli silloin aikoinaan, muistaakseni. ce:n sivuilla oli mainintaa myös muista vastaavista lisistä joihinkin peleihin. Sama trendi voi mun puolesta jatkua vaika sata vuotta.

Tonppa sanoi:
EA on paljastanut, että Fight Night round 2 -pelin Gamecube-versio sisältää erikoisuutena SNESin Super Punch-Out!! -pelin ja sen pelihahmon Little Macin!

Kuulostaa hyvältä. Ite en Fight Night ykköstä omista, joten tätä kakkosta voisi nyt harkita ja jos siinä on tollainen pikkulisä vielä, niin mikä ettei. Millos tämä peli on oikein tulossa kauppoihin. :p

bryanfury80 sanoi:
Kuulostaa hyvältä. Ite en Fight Night ykköstä omista, joten tätä kakkosta voisi nyt harkita ja jos siinä on tollainen pikkulisä vielä, niin mikä ettei. Millos tämä peli on oikein tulossa kauppoihin. :p

Ykkönenhän ei koskaan tullut Cubelle, olen varsin yllättynyt että kakkonen tulee. Ykkönen on mainio nyrkkeilypeli, vaikken koko lajista perustakaan.

Kakkosen pitäisi tulla Suomessa hyllyille 10.3.2005.

Tonppa sanoi:
Ykkönenhän ei koskaan tullut Cubelle, olen varsin yllättynyt että kakkonen tulee.
Aivan, kun GC harvoin ostetaan urheilupeli tarjonnan takia. Jotenkin arvelen että N-väki vierastaa tätä. Ei sen puoleen, en minäkään tykännyt tästä yhtään, en saanut kertaakaan niitä kuvia päällekkäin kun jouduin tyrmätyksi. Liian vaikeaa minulle. :D

Tonppa sanoi:

Itse asiassa.... Nintendo on joidenkin tietojen mukaan antanut valitulle ryhmälle pelitaloja oikeuden hyödyntää pelien cubeversioissa omia hahmojaan / klassikkoja / emulaattoreita myynnin edistämisestä. Minkäänlaista virallista vahvistusta asialle ei ole, mutta olihan NBA Street 3:sekkain jo Mario ja kumppanit ja Starfox Assaultissa on Xeviouksen ja Battle Cityn NES-versiot.

Fight Nigh Round 2

Saan kunnian avata tälle nyrkkeilypelien Tony Halmeelle (heh) oman ketjun. Hyviä arvioita on peli kerännyt. (metacritic.com)

Gamespot:
Graphically, Round 2 features some of the most impressive player models found in sports gaming. Skin textures are amazingly lifelike and the models animate beautifully.
Nyrkkeilijöiden turpavärkit hajoavat näyttävästi, ja niitä pääsee itse paikkailemaan.

Cube-versiossa on mukana SNES:n Super Punch Out ja Little Mac löytyy avattavana hahmona.

Vastaus: Fight Nigh Round 2

Kyllähän tämä peli on ostettava. Minun piti ostaa jo tuo ykkösosa, mutta se jäi joten nyt minulla on mahdollisuus korjata virhe. Itse peli näyttää ja tuntuu hienolta.

Vastaus: Fight Nigh Round 2

Laitoin just tilauksen vetämään, 53e + 1,3e pk mikromaakareista.

Rockyssä itseäni hatutti kehno yksinpelimoodi. Gamespotin arvostelun perusteella tämän pitäisi olla kunnossa.

Tänään sain pelin käsiini, tosin hirveästi en vielä kerennyt pelata. Latausajat ovat yhtä kammottavat kuin muissakin EA:n peleissä. Latausruutu tulee tutuksi ja levyasema pitää kovaa ääntä. :(

Edit.
Vielä sen verran että Super Punch-Out on heti pelattavissa.

Ylös Bottom