Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Todella harvinaista, mutta sovitaan että molemmat saavat 1:n pisteen siitä.Turnauksen säännöissä ei puhuta mitään ratkaisemattomasta ottelusta, otellanko siinä tapauksessa matsi uudestaan jos ratkaisematon tulee? (äärimmäisen harvinaistahan tuo kyllä on)
onko vermu mukana? ainakaa ei oo hyväksyn kaveripyyntöä?
Vermu ei hyväksy täälläkään kaveripyyntöä? Pitäskö se jättää kierrokselta pois?
tjam tjam ja anakonna millon sopii pelit.lähden tulevana perjantaina reissuun niin sitä ennen pitäs ehtii pelaa noi pelit.sit meneekin puoltoista viikkoa.pistäkääs aikoja tänne millon sopii.niin saadaan pelit alta pois.
Sinä voitit minun laskuoppini mukaan 5 erää ja minä 6. erä 2 meni tasan sinä voitit erät 1 3-5 sekä 8. Minä voitin erät 6-7 9-12. JOS olisi oteltu 10 erää tuomarit 1 ja 3 olisivat pisteyttäneet ottelun ratkaisemattomaksi 113-113 ja tuomari 2 113-112. Se joka tietää nyrkkeilyn sääntökirjan paremmin voisi kertoa olisiko tuosta tullut lopputulokseksi ratkaisematon vai voitto juhalle yhdellä pisteellä.
jami84 sanoi:tjam tjam ja anakonna millon sopii pelit.lähden tulevana perjantaina reissuun niin sitä ennen pitäs ehtii pelaa noi pelit.sit meneekin puoltoista viikkoa.pistäkääs aikoja tänne millon sopii.niin saadaan pelit alta pois.