Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 - Turnaus [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tennarit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 4 - Turnaus [PS3]

Turnauksen säännöissä ei puhuta mitään ratkaisemattomasta ottelusta, otellanko siinä tapauksessa matsi uudestaan jos ratkaisematon tulee? (äärimmäisen harvinaistahan tuo kyllä on)

Turnauksen säännöissä ei puhuta mitään ratkaisemattomasta ottelusta, otellanko siinä tapauksessa matsi uudestaan jos ratkaisematon tulee? (äärimmäisen harvinaistahan tuo kyllä on)
Todella harvinaista, mutta sovitaan että molemmat saavat 1:n pisteen siitä.

onko vermu mukana? ainakaa ei oo hyväksyn kaveripyyntöä?

tjam tjam ja anakonna millon sopii pelit.lähden tulevana perjantaina reissuun niin sitä ennen pitäs ehtii pelaa noi pelit.sit meneekin puoltoista viikkoa.pistäkääs aikoja tänne millon sopii.niin saadaan pelit alta pois.

tjam tjam ja anakonna millon sopii pelit.lähden tulevana perjantaina reissuun niin sitä ennen pitäs ehtii pelaa noi pelit.sit meneekin puoltoista viikkoa.pistäkääs aikoja tänne millon sopii.niin saadaan pelit alta pois.

tänään neljän aikaan ehitkö ? lähen ite ennen viittä pois ja tuun vasta kymmenen maissa

just tulin himaan ei oo ehtinyt..taitaa turnaus muutenkin viivästyä.niinku olisin jossain vahingossa huomannut että tjamtjamilla olis konsoli rikki tai jotain tällä hetkellä.en oo ihan varma,mutta muistaakseni jossain sellaista luin.....

Sinä voitit minun laskuoppini mukaan 5 erää ja minä 6. erä 2 meni tasan sinä voitit erät 1 3-5 sekä 8. Minä voitin erät 6-7 9-12. JOS olisi oteltu 10 erää tuomarit 1 ja 3 olisivat pisteyttäneet ottelun ratkaisemattomaksi 113-113 ja tuomari 2 113-112. Se joka tietää nyrkkeilyn sääntökirjan paremmin voisi kertoa olisiko tuosta tullut lopputulokseksi ratkaisematon vai voitto juhalle yhdellä pisteellä.

Taitaa tuollaisessa tilanteessa olla kyse "majority draw"sta (Wikipedia.)

jami84 sanoi:

Mulle sopii tänään illalla ja loppuviikosta melkeinpä milloin vain. Jos en ole PS3:lla online kannattaa tulla irkkiin kyselemään. Jos ei ole irc-ohjelmaa, irkkiin pääsee esim. Mibbitillä. Tuossa sitten valitsee IRC-valikosta ircnet ja painaa "Go". Ylös ilmestyy sitten ircnet välilehti. Sinne voi sitten kirjoittaa "/query tjamtjam" niin pääsee keskusteluun mun kanssa.

Hyvin toimii taas tämä nettipeli, otin äsken matsia jotakin vastaan voitin jokaisen erän seitsemänteen saakka ja iskin vastustajan kanveesiin. Tuomari laskee kymppiin uintiliikkeet vastustaja ulkona, ja tästä seuraava kuva on kun minun ottelijani makaa kanveesilla ja vastustaja juhlii voittoa. KERPELE

Tos lohko A:ssa voitas tehä silleen, että 2 parast jatkoon ja 1 tippuu. Koska vermu ei näköjään pelejä muista pelata, on pakko.

tjamtjam - kebardi KO 2nd round.

Ekassa erässä kebardi kävi kerran matossa ja toisessa erässä mä kävin kaks kertaa matossa mutta jotenkin pääsin ylös ja sain vielä yhen KO:n.. :D

Tosin rematchissa kebardi tiputti mut ekassa erässä kaks kertaa.. Sen jälkeen kun mä tiputin kebardin eka kerran. :)

Mukavat matsit ainakin mun mielestä.

nakki ja Anakonna vielä te matsia, saadaan selville kumpi nousee finaaliin.

nyt kävi tossa niin että menee ensi viikon lauantaille toi mun ja anakonnan peli....lähden kohta matkaan ja tulen ensi lauantaina takas.mutta jos teillä hirvee kiire on pelata turnee pois alta niin voin kyllä suosiolla luopua ja anakonna ja tennari jatkoon.mutta ilmoitelkaa mitä ootte päättänyt.ensi viikon lauantaina ehdin matsin vasta ottaa..

Ylös Bottom